Partyflock

Forumonderwerp · 976330
Waarschuw beheerder
Demonstratie Amsterdam onrustig verlopen
Uitgegeven: 10 oktober 2007 17:56
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 22:43

AMSTERDAM - Enkele honderden mensen hebben woensdagavond in Amsterdam-Zuidoost gedemonstreerd tegen de politie-inval in een flatwoning in dat stadsdeel. De demonstratie begon rustig, maar kreeg na verloop van tijd een grimmig karakter.

Enkele betogers bekogelden politie te paard met diverse voorwerpen. De politie greep niet in. Ook hielden de demonstranten bij een blokkade een ambulance tegen.

Daarin lag iemand met een hersenbloeding. Het voertuig moest omkeren. Onduidelijk is wat de gevolgen zijn voor de patiënt, aldus de politie.

Bij de inval kwam vorige week een 34-jarige Ghanees om toen hij voor de politie op de vlucht sloeg en vanaf de zevende verdieping naar beneden viel.

De betoging begon rond kwart voor zes bij metrostation Ganzenhoef, waarna de betogers naar het politiebureau in de buurt liepen. Daar blokkeerden ze de drukke Bijlmerdreef. Rond acht uur waren de meesten vertrokken.

Razzia

Het slachtoffer was illegaal in Nederland. De organisatie van de betoging stelt dat de politie een "razzia" op illegalen hield.

Voorafgaand aan de val zou een worsteling tussen het slachtoffer en politieagenten hebben plaatsgevonden.

Contact

Uit de eerste resultaten van het onderzoek van de Rijksrecherche naar de zaak blijkt dat er geen lichamelijk contact tussen de Ghanees en politiemensen is geweest. Dat meldde het Openbaar Ministerie eerder op de dag.

Volgens de politie viel het slachtoffer toen hij probeerde langs een afscheiding tussen twee balkons te klimmen. De politie viel de woning binnen ter controle, omdat zij daar eind vorig jaar een illegaal naaiatelier had opgerold.

Illegaal

Bovendien bleek zich in de woning een illegaal in Nederland verblijvende man te bevinden toen daar vorige maand brand uitbrak. Bij de actie vorige week donderdag hield de politie eveneens een illegaal aan.

Een inval door de politie begin juni in een café in Amsterdam-Zuidoost leidde ook al tot veel ophef. Om criminele activiteiten door West-Afrikanen tegen te gaan, pakte zij toen ruim honderd illegalen op.

Grenzen

Volgens actiegroepen en sommige politieke partijen was er sprake van discriminatie en een 'illegalenjacht'. Het bureau integriteit van de politie concludeerde na onderzoek dat de politie geen grenzen had overschreden.

Kijk dit dan, wij hebben deze wereld gekregen van god, de land is van iedereen, en wat gebeurt? Mensen racisten politie gaan zeggen dat dit land van hun is en vermoorden illegalen (N) :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zaterdag 13 oktober 2007 om 10:56:
Hmm dat weet ik nog zojuist niet, iedereen heeft maar al te graag hun praatje klaar over die 'grote, boze marrokaan' terwijl het hier juist maar zo'n kleine groep betreft.

Tsja, maar zo zijn mensen nou eenmaal. Dat verander je ook niet.
Grote of kleine groep, welke afkomst dan ook, het maakt geen fuck uit. Het moet gewoon opgelost worden (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 10:58:
Tsja, maar zo zijn mensen nou eenmaal. Dat verander je ook niet.
Grote of kleine groep, welke afkomst dan ook, het maakt geen fuck uit. Het moet gewoon opgelost worden

Klopt, zolang men maar gelijk behandeld word ongeacht etnische achtergrond (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 13 oktober 2007 om 03:50:
gaat je niet lukken

Een kleine uitleg bij je eenvoudige antwoord?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 11 oktober 2007 om 10:32:
God/Allah is hetzelfde vriend

Dank. Vertel dat ook ff aan de rest v/d wereld, dan kunnen we eindelijk ophouden met al die geloofsoorlogen. ;-)

Ontopic:
Erg triest voor die man dat hij van het balkon is gevallen. Het maakt het niet erger of minder erg dat hij illegaal was.

Wat betreft illegaal geldt: als je ergens illegaal in een land verblijft, weet je dat het risico erin zit dat je opgepakt en uitgezet kunt worden. Het is nou eenmaal de wet dat je ergens een verblijfsvergunning of een geldig visum moet hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 18:10:
Een kleine uitleg bij je eenvoudige antwoord?

denk je dat ze zo dom zijn

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 19:13:
Dank. Vertel dat ook ff aan de rest v/d wereld, dan kunnen we eindelijk ophouden met al die geloofsoorlogen

fout, allah is een god, dat zeg niet dat ik dezelfde geloof heb als jouw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 11 oktober 2007 om 17:21:
wat een figuren zitten hier die andere wilt laten creperen, egoisme de beste

Of jullie marokkanen met iedereen medelijden hebben, ga toch weg :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 12:07:
Figuren zoals jou draai ik zonder blikken of blozen de nek om.

Zo hoor is, pak aan! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 12:10:
Zo hoor is, pak aan! :roflol:

Ik verlaag me niet graag tot het scheld niveau maar deze jongen is zo ontzettend dom door in eerste instantie al dit topic te openen en te zeggen:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 12:10:
Uitspraak van Skirheid [UPC] op donderdag 11 oktober 2007 om 17:21:
wat een figuren zitten hier die andere wilt laten creperen, egoisme de beste

en dan vervolgens dit te zeggen:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 12:07:
Uitspraak van Skirheid [UPC] op zondag 14 oktober 2007 om 11:27:
denk je dat ze zo dom zijn

.

Nou Skirheid jij bent echt zo achterlijk als het achtereind van een VARKEN. Hoop voor je dat ik je niet tegenkom op straat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 19:13:
God/Allah is hetzelfde vriend

God in allah passen in het rijtje harry potter

het zijn personages uit boeken :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 11 oktober 2007 om 01:21:
wij hebben deze wereld gekregen van god

daar ga je de fout in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 12:27:
Ik verlaag me niet graag tot het scheld niveau maar deze jongen is zo ontzettend dom door in eerste instantie al dit topic te openen en te zeggen:

Wat verwacht je dan van dat soort mensen uit dat soort landen? :/

Uitspraak van sachin..B) op zondag 14 oktober 2007 om 13:10:
God in allah passen in het rijtje harry potter

het zijn personages uit boeken

Allemaal lucht en dat die terroristen het uit de naam van Allah uhhh lucht doen :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 13:35:
Wat verwacht je dan van dat soort mensen uit dat soort landen?

Wat een trieste opmerking zeg. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 13:35:
Allemaal lucht en dat die terroristen het uit de naam van Allah uhhh lucht doen :frusty:

Of mensen die koffie uitdelen in de naam van god

Geloof is een raar iets gebaseerd op niets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 13:37:
Wat een trieste opmerking zeg.

Het is toch zo of ben jij ook al zo hypocriet dat je de waarheid niet durft in te zien?

Uitspraak van sachin..B) op zondag 14 oktober 2007 om 13:40:
Geloof is een raar iets gebaseerd op niets

Idd, het is eigenlijk een geestelijk gestoord wereldje :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 13:42:
Het is toch zo of ben jij ook al zo hypocriet dat je de waarheid niet durft in te zien?

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cb2eHz5oOpHe op donderdag 11 oktober 2007 om 22:05:
Ook hielden de demonstranten bij een blokkade een ambulance tegen.
Daarin lag iemand met een hersenbloeding

Opnieuw allochtonen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 13:42:

Sorry hoor maar ik vrees dat mijn IQ daalt als ik zulke opmerkingen moet lezen over hoe iemand gewoon niet slim kan zijn als die uit noord afrika komt. Triest.

Uitspraak van Dre zuurkool op zondag 14 oktober 2007 om 13:43:
linkse rakkert. das een hele goede opmerking

Dat is het niet maar ik geloof niet dat ik in discussie wil gaan over een uitspraak als dat. Valt geen eer mee te behalen. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk dit dan, wij hebben deze wereld gekregen van god, de land is van iedereen

Dat zeggen die zielige stumperds en intussen met hun illegale criminele praktijken teren op het geld van de hardwerkende Nederlandsche burgers:S
Oja, de wereld van god gekregen en overal mogen wonen????
Waarom vluchten ze dan weg uit het mooie Afrika door god geschapen????
Nee, ze willen overal wonen behalve in Afrika:rot:
Schiet mij maar leeg in een kapotje:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 14:17:
Sorry hoor maar ik vrees dat mijn IQ daalt als ik zulke opmerkingen moet lezen over hoe iemand gewoon niet slim kan zijn als die uit noord afrika komt. Triest.

Je bent een linkse hypocriete fietsketting

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 14:33:
Dat zeggen die zielige stumperds en intussen met hun illegale criminele praktijken teren op het geld van de hardwerkende Nederlandsche burgers
Oja, de wereld van god gekregen en overal mogen wonen????
Waarom vluchten ze dan weg uit het mooie Afrika door god geschapen????
Nee, ze willen overal wonen behalve in Afrika
Schiet mij maar leeg in een kapotje

Jij bent tenminste iemand die wakker is en helder kan nadenken en dat zonder fietsketting :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dex op vrijdag 12 oktober 2007 om 00:30:
illegalen betalen nergens voor en hebben wat mij betreft ( als ze ook niet willen werken ) geen recht op het gebruik van de Nederlandse infrastructuur en sociale voorzieningen..

voor wat hoort wat..
en dat heeft niks met egoïsme of wat dan ook te maken

Jawel hoor, egoisme van die geen-belasingbetalende illegale die alleen maar met zijn eigen belangen bezig is en hoe hij aan zijn centen moeten komen veel belangrijker vindt en hem de Nederlandse samenleving geen kut kan schelen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dex op vrijdag 12 oktober 2007 om 00:30:
illegalen betalen nergens voor en hebben wat mij betreft ( als ze ook niet willen werken ) geen recht op het gebruik van de Nederlandse infrastructuur

Precies(y)
Ik druk zo'n illegale met mijn te dikke BMW van de net geasfalteerde A2 de berm in als ik er zo eentje zie rondrijden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 14:48:
Ik druk zo'n illegale met mijn te dikke BMW van de net geasfalteerde A2 de berm in als ik er zo eentje zie rondrijden!

Hahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 14:42:
Je bent een linkse hypocriete fietsketting

Kom, verwacht je nou dat ik in discussie gaat met iemand die een statement maakt dat omdat men uit noord afrika afkomstig is hoogstwaarschijnlijk achterlijk is?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 14:45:
Jawel hoor, egoisme van die geen-belasingbetalende illegale die alleen maar met zijn eigen belangen bezig is en hoe hij aan zijn centen moeten komen veel belangrijker vindt en hem de Nederlandse samenleving geen kut kan schelen

Oh zeker, stel je eens voor dan ben je eindelijk weg uit een door oorlog verscheurd land waarbij stammen mekaar te lijf gaan en milities mensen martelen en dan ben je eindelijk aangekomen en dan krijg je te horen dat ondanks wat je allemaal heb meegemaakt je ongewenst ben.

Goh ik zou met ene glimlach terug naar dat land gaan en me daar lekker aan de regering laten uitleveren. Hiep hoi wat een lol. :loser:

Mocht je een probleem hebben met economische vluchtelingen word het weer een ander verhaal, maar, die willen vaak heel graag werken zodat ze geld kunnen verdienen.

Waar jij op doelt zijn mensen met een paspoort die van een uitkering genieten op jou kosten. Wel het beestje bij zijn naam noemen he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:04:
Kom, verwacht je nou dat ik in discussie gaat met iemand die een statement maakt dat omdat men uit noord afrika afkomstig is hoogstwaarschijnlijk achterlijk is?

Ja zo'n hypocriete fietsketting ben je wel, dus kom maar op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 15:08:
Ja zo'n hypocriete fietsketting ben je wel, dus kom maar op!

Moet je de rest van de post lezen, prutser.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wel het beestje bij zijn naam noemen he?

CRIMINELE ILLEGALEN!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh zeker, stel je eens voor dan ben je eindelijk weg uit een door oorlog verscheurd land waarbij stammen mekaar te lijf gaan en milities mensen martelen en dan ben je eindelijk aangekomen en dan krijg je te horen dat ondanks wat je allemaal heb meegemaakt je ongewenst ben.

We hebben het hier over economische vluchtelingen hoor maat!

Mocht je een probleem hebben met economische vluchtelingen word het weer een ander verhaal, maar, die willen vaak heel graag werken zodat ze geld kunnen verdienen.

Ja, maar er zijn zoveel mensen in NL die willen werken en de banen liggen nou niet bepaald voor het oprapen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Zucht..... de man met zo iemand in zijn directe omgeving:S
Kom op en vertel....
Wat is het verhaal hierachter want je wind je nogal op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 15:14:
We hebben het hier over economische vluchtelingen hoor maat!

'egoisme van die geen-belasingbetalende illegale'

Staat toch duidelijk iets anders, als je werkt in nederland betaal je belasting tenzij je zwart werkt maar daar is nauwelijks werk in te vinden vanwege de hoge straffen voor de werkgevers, die hebben liever polen.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 15:14:
Ja, maar er zijn zoveel mensen in NL die willen werken en de banen liggen nou niet bepaald voor het oprapen!

Niet? Als je wil werken is er altijd werk, dan maar werk onder je 'kunnen'. Die polen komen hierheen omdat er zat werk is in magazijnen, bij kwekers maar daar voelen veel mensen zich te goed voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:18:
maar daar voelen veel mensen zich te goed voor.

Dan ga jij toch lekker dat tyfus werk doen, maar jij bent zo'n hypocriete fietsketting die daar zelfs te dom voor is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey @Fietsketting answer my question please:p

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 15:15:
Zucht..... de man met zo iemand in zijn directe omgeving
Kom op en vertel....
Wat is het verhaal hierachter want je wind je nogal op!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:34:
Zo gaat men niet met mekaar om in dit land vind je ook niet?

Vind ik ook ;)
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:18:
Die polen komen hierheen omdat er zat werk is in magazijnen, bij kwekers maar daar voelen veel mensen zich te goed voor.

Pcies, en dan zijn illegalen wel weer goed genoeg want anders wordt het werk niet gedaan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 14 oktober 2007 om 15:29:
Pcies, en dan zijn illegalen wel weer goed genoeg want anders wordt het werk niet gedaan

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 15:23:
Dan ga jij toch lekker dat tyfus werk doen, maar jij bent ook zo'n hypocriete

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 15:23:
Dan ga jij toch lekker dat tyfus werk doen, maar jij bent zo'n hypocriete fietsketting die daar zelfs te dom voor is!

Moet jij geen souveniers verkopen aan touristen ofzo?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 15:27:
Hey @Fietsketting answer my question please

Gaat je toch eigenlijk geen zak aan of wel? Wil je best zoiets vertellen maar dan wel in persoon en niet op een forum.

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 14 oktober 2007 om 15:29:
Pcies, en dan zijn illegalen wel weer goed genoeg want anders wordt het werk niet gedaan

Het is allemaal zo tegenstrijdig. Dan hebben we het nog niet over hoe alles zaligmakend voor de economie. eerst klagen ze allemaal dat Den Uyl de allochtonen binnen heeft gelaten maar nu hetzelfde gebeurd met de polen hoor je er niemand meer over, alhoewel, dat begint pas over een jaar of vijf.

Ken je dat verhaal van die ezel en de steen? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:43:

Zucht... zo stereotype opmerking weer van jou:aai:...
Alleen omdat ie uit Volendam komt, hoeft nog niet te betekenen dat hij Smit, Schilder of Keijzer van zn achternaam heet en souverniertjes aan toeristen verkoopt:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 oktober 2007 om 15:55:
Zucht... zo stereotype opmerking weer van jou...
Alleen omdat ie uit Volendam komt, hoeft nog niet te betekenen dat hij Smit, Schilder of Keijzer van zn achternaam heet en souverniertjes aan toeristen verkoopt

Nee dan zou die moeten zingen :loL:

En stereotype, kom, hoe vaak ben ik nou ondertussen linkse rat genoemd door die gozer? Voor zo ver ik heb kunnen ontdekken is zijn inbreng nihil, een eigen mening heb ik ook nog niet kunnen ontdekken.

Terwijl ik tenminste de moeite neem om mijn motieven waarom ik over bepaalde dingen zo denk uit te leggen. Laat mij ook eens lekker iemand in een hokje stoppen heey :loL:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:58:
Laat mij ook eens lekker iemand in een hokje stoppen heey

-Welkom in Nederland

-Willekomen in Holland

-Bienvenue en Pays-Bas

-Welcome to the Netherlands

:S

Waarschuw beheerder
Kijk dit dan, wij hebben deze wereld gekregen van god, de land is van iedereen, en wat gebeurt? Mensen racisten politie gaan zeggen dat dit land van hun is en vermoorden illegalen

Zo is het toch ook weer niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 04:46:
Nu is het ineens god waar blijft je dan met je allah?

Is het zelfde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 15:43:

Ik verkoop geen islamitische fietskettingen aan jou.
hoe vaak ben ik nou ondertussen linkse rat genoemd door die gozer?

Dat ben je toch ook, je stemt toch GroenLinks? Kneusje, moet je geen vogeltjes gaan kijken met een fietsketting om? :gaap:
Laat mij ook eens lekker iemand in een hokje stoppen heey

Zo ja hey, mij stop je echt in de hokje hoor hey knul :aai:

Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 16:12:
Ik verkoop geen islamitische fietskettingen aan jou.

:/

Dat ben je toch ook, je stemt toch GroenLinks?

Uhm nee, ik stem geen groen links.

Kneusje, moet je geen vogeltjes gaan kijken met een fietsketting om?

:/

Ik weet het niet, ik kom uit een stad daar hebben we alleen maar duiven en straatmussen, moet jij geen vis gaan vangen ofzo nou we toch bezig zijn of een lijntje gaan leggen?

Zo ja hey, mij stop je echt in de hokje hoor hey knul

Wholla, waarom jij praat zo mang?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 16:33:
Ik weet het niet, ik kom uit een stad daar hebben we alleen maar duiven en straatmussen, moet jij geen vis gaan vangen ofzo nou we toch bezig zijn of een lijntje gaan leggen?

20 palingen aan een lijntje, lekker man!

Uitspraak van Fietsketting op zondag 14 oktober 2007 om 16:33:
Wholla, waarom jij praat zo mang?

Jij wil me toch dissen en in een hokje dauwen? Lukt je overigens toch niet knul :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 16:58:
20 palingen aan een lijntje, lekker man!

Nou ik wou net zeggen :kwijl:

Jij wil me toch dissen

nee ik probeerde een discussie met je aan te gaan maar dat maar niet probeer omdat ik niks anders te horen krijg wat jij met fietskettingen doet (fetisj?) en dat ik een linkse rat ben. Erg moeilijk zo een discussie met arguementen en tegenarguementen te voeren toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 11 oktober 2007 om 15:05:
In dit geval wel ja maar dat kan zich natuurlijk altijd uitbreiden, zitten we nou echt te wachten op een beleid waar mensen die hier naar toe gevlucht zijn met keiharde invallen, razzia's bij een festival en hele woonwijken omsingeld worden om die 3/4 illigalen die er rondlopen op te pakken?

Dat moeten we ook helemaal niet willen. Maar wat dan? Lekker laten zitten en zo meer mensen ''aanmoedigen'' de illegaliteit in te gaan?

Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:34:
Waarna er op de een of andere dag

Dat is overdreven. Dat gebeurt niet van de ene op de andere dag, dat kun je van te voren aan zien komen. Je weet alleen niet precies op welke dag ze je komen halen. Als je hier niet mag blijven krijg je dat gewoon te horen, dan kun je kiezen, of je spullen pakken en zelf weg gaan, of de illegaliteit in gaan met alle gevolgen van dien. Het is jammer dat het zo moet, maar laten we hopen dat dit soort acties anderen afschrikt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 17:03:
Dat moeten we ook helemaal niet willen. Maar wat dan? Lekker laten zitten en zo meer mensen ''aanmoedigen'' de illegaliteit in te gaan?

Generaal pardon en dan de grensen dicht?

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 17:03:
Dat is overdreven. Dat gebeurt niet van de ene op de andere dag, dat kun je van te voren aan zien komen. Je weet alleen niet precies op welke dag ze je komen halen. Als je hier niet mag blijven krijg je dat gewoon te horen, dan kun je kiezen, of je spullen pakken en zelf weg gaan

Tja voor een politieke vluchteling lijkt me dat een wanhopige situatie toch?

Waarschuw beheerder
Jij wil me toch dissen en in een hokje dauwen? Lukt je overigens toch niet knul

28 jaar, en kan geen zinnig argument onderbouwen. Napraten en mee knikken.. :loser:

Zoek een mening vriend..