Partyflock

Forumonderwerp · 976184
HILVERSUM - Als Ajax het echt had gewild, dan was Henk ten Cate gebleven als trainer. Dat zei de Amsterdamse oefenmeester dinsdagavond in het Sportjournaal. ,,Ajax heeft de suggestie gewekt dat ik ze met de rug tegen de muur heb gezet, maar dat is een verkeerd beeld. Ik ben daarover teleurgesteld''.

Ajax gaf maandag Ten Cate toestemming te vertrekken naar Chelsea. Technisch directeur Martin van Geel zei toen dat Ajax het seizoen graag had afgemaakt met Ten Cate, maar dat de trainer dolgraag weg wilde. ,,Als Ajax mij echt aan mijn contract had willen houden, was ik niet weggegaan en had ik mijn contract uitgediend. Dat heb ik tegen technisch directeur Van Geel, voorzitter Jaakke en directeur Slop gezegd.''
Ten Cate gaf wel toe dat hij Ajax niet vooraf had ingelicht over zijn eerste gesprek met Chelsea, enkele dagen voor de UEFA-bekerwedstrijd tegen Dinamo Zagreb. ,,Dat was niet handig, maar ik verwijt het mezelf niet. Praten mag altijd.''

Fuck ten Cate :loser:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 17:27:
nou praat je poep,vrouw

Nou, dit zijn opmerkingen die ik enorm vaak gehoord heb;)
En werkt dat nou echt voor je dat 'ikbeneenmandusbeter' toontje?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 17:27:
volgens de trainer moet het zo,en moet je zo de wedstrijd winnen....
als dat verkeerd uitpakt is dat zeker niet ALLEEN de schuld van de trainer maar wel gedeeltelijk,hij maakt immers de opstelling en bepaald de 'tactiek'

En als je gewoon nadenkt weet je zelf ook dat Ten Cate echt geen slechte trainer is, en ook geen verschrikkelijke opstellingen maakt;) Dat Ajax zo'n ramp is de laatste periode(s), komt voornamelijk door het spel van de spelers niet doordat ze 10 of 15 rondjes hebben gerend tijdens de training.

En ik heb ook nooit gezegd; het is ALLEEN de schuld van de spelers. Maar er wordt weer lekker gedaan alsof Ajax zo slecht presteert vanwege de trainer, dat is gewoon de makkelijkste optie.

Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 11 oktober 2007 om 17:48:
Maar er wordt weer lekker gedaan alsof Ajax zo slecht presteert vanwege de trainer, dat is gewoon de makkelijkste optie.

zo gaat dat helaas in de voetballerij...