Partyflock

Forumonderwerp · 976129

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ja halllo ja

Ik was vamiddag in winkel,segt de kassameisje tegen mij Zo hep jij een feesje of so (ik had vele boodsgappen gedaan met veel alkol soals alwees!)
Ik zeg Ey meisje probeer jij mij nou te versieren of zo of wat? Wie denkt jij wel niet dat jij bent? (zij was lelek dus ik hoefde haar niet!)

Ben naar haar baas gegaan om te melden dat zij met heel andere dingen bezig is dan haar werk!

hebben jullie ook vaak last van dat mesnen je so proberen te versieren tewijl je geem behoefte aan heb omdat jij vind haar of hem te lelek of so of iets?!
Uitspraak van L.V. op dinsdag 9 oktober 2007 om 23:56:
Haha kneus, wat heb jij n eigendunk dat je durft te denken dat ze je probeert te versieren. En die schoenen kunne echt niet hahahaha stumpert

halo , gooeden miedag

wadt hebt jij disrescpect for die patta´s _?? als jei pimpie in real life ziet jei hout je mond wel dicht, ANUSRIDDER

@ pimpie

e swa ! halo ? iek heb ook last van de leluke sletjes welke mei de heleng dag versieren :/ laatst ook killl, ieke fiets over de street opeens zo'n meidje mei beetje aankijke , ikke zo " watsmetjou vuile lelijke kenkerslet, wil je mij pijpen ofzo , mei loeloe raak jei niet aan met je leleike hooft "

maar volgensmij begrijp jij de nederlandse samenleving niet zo goed bij ons mag een vrouw gewoon en praatje maken met een man zonder er iets achter zit!!!!!!

Uitspraak van Ubariu op woensdag 10 oktober 2007 om 12:44:
wadt hebt jij disrescpect for die patta´s _?? als jei pimpie in real life ziet jei hout je mond wel dicht, ANUSRIDDER

ik schijt nu al drie kleuren schijt hier.. :roflol:

ach teringgek ik kom en uit nuenen en weet precies hoe die mafkees er uit ziet!!!!niet dus vandaar dat ie ook met ze botte hersens niet op de foto gaat!!!!

genajjahehiuhojznmip[opiopejojpajópjj dat zeg ik

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 12:51:
ach teringgek ik kom en uit nuenen en weet precies hoe die mafkees er uit ziet!!!!niet dus vandaar dat ie ook met ze botte hersens niet op de foto gaat!!!!

Een typisch geval van mijn ego is groter dan mijzelf.. jammer

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 10 oktober 2007 om 08:59:
Dat wordt het wel als je condooms haalt en ze vragen of je die niet eerste wilt testen.

Dus dat bedoelen ze als ze dat vragen? :O Ik snapte het al nooit wat ze daarmee bedoelden :(
Uitspraak van Pimpie_Stylo op dinsdag 9 oktober 2007 om 23:16:
ja halllo ja

Ik was vamiddag in winkel,segt de kassameisje tegen mij Zo hep jij een feesje of so (ik had vele boodsgappen gedaan met veel alkol soals alwees!)
Ik zeg Ey meisje probeer jij mij nou te versieren of zo of wat? Wie denkt jij wel niet dat jij bent? (zij was lelek dus ik hoefde haar niet!)

Ben naar haar baas gegaan om te melden dat zij met heel andere dingen bezig is dan haar werk!

hebben jullie ook vaak last van dat mesnen je so proberen te versieren tewijl je geem behoefte aan heb omdat jij vind haar of hem te lelek of so of iets?!

Leer schrijven :flower:
laatste aanpassing
ja halllo ja

hahhaahhahahahahahahaha :lol:

Uitspraak van Lis(L)Kats op woensdag 10 oktober 2007 om 16:14:
hahhaahhahahahahahahaha

die gedachte heeft zon beetje iedereen die het gelezen heeft :roflol:

muwahhahahaha grapje zeker?:roflol:

En dat is versieren? Laat me niet lachen!
Uitspraak van Pimpie_Stylo op woensdag 10 oktober 2007 om 00:00:
ey kom dat in mijn gezigt praten dan mannetje!
ja die meisje probeerde mij te vresieren ja dat proberen se continu bij mij maar ik ben nogaal kieskeurigs

ja nou als je zo lekker bent waarom zet je dan geen foto's op pf?bang dat ze je uitlachen ofzo?

enne.....ga eens snel terug naar school jij.

nogal triest toch dat je dan naar haar baas gaat:looser:

hahaha die gast kan niet eens normaal Nederlands typen naar school gaan zou geen overbodige luxe zijn

haha

jij bent echt de bom JE WEET ZELLUF :roflol:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 oktober 2007 om 21:29:
hahaha die gast kan niet eens normaal Nederlands typen naar school gaan zou geen overbodige luxe zijn

Jij kan ook wel wat interpuncties gebruiken....

pff what een wannabe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 01:33:
ik heb het idee dat Audiowaste het niet zo erg vind

ik had het tegen Audiowaste hoor....
wat doe jij nou? probeer jij mij nou ook te versieren ofzo??? :rot: ;)

en terecht! wat denkt ze wel niet die lelijke kuttekop?? :rot:
eeej pimp welcome home on de flok
ik die kassameiden werken vaak met natte dosen agter hun kassa
Uitspraak van Joann :bounce: op vrijdag 12 oktober 2007 om 14:44:
rampdebiel

tegen wie hep je het kiddie
voel je je aangesproken dan?
ik had het tegen de forum opener
probeer je hem uit de tent te lokken?

hep het ook fet faak, die tiks dengkeg fan die mek is spang die kang mei wel schuren. dese mek niet die gaat die torrie tegen d9e baas seggeng.

ps..boemlauwe patta's mek

ja halllo ja

Ga jumpeng nerd :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 15:43:
Ga jumpeng nerd

?

ja halllo ja

Maak nu maar eerst de VMBO af...

Nee, maar ik heb wel last van die irritante kut fake profielen hierzo
met een of andere hersendode erachter die serieus in de veronderstelling is dat ie een goed topic neerzet :looser:

Get a life en zuip die bootsgappeng tas met alkohol leeg :bier:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 00:45:
alkohol

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 00:45:
zuip

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 15:43:
eng

:9

Uitspraak van :banana: cr@zy muppet :banana: op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:27:
haha ja met slingers en balonnen toch?

:nocheer: shit....zat nog wel aan metalen voorwerpen te denken :/
sick fucks
letterlijk en figuurlijk!!!!!!

haha :d

Volgens mij heb jij een ego van hier tot Tokio :s

Waardeer het ipv je eraan te irriteren.... Zie het als een eer...
laatste aanpassing
Nou ik moet zeggen dat ik altijd en overal versierd wordt..... das echtniet normaal :S

gewoon niet leuk meer hoor :S

HAHAHAHAHAHAHA

jij ziet spoken :lol:

Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op woensdag 10 oktober 2007 om 12:41:
Ik werd laatst ook versierd door een meisje achter de kassa,
ze zei zo tegen me: dat is dan 5 euro 90.

Het is toch niet normaal

hahaha :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:30:
shit....zat nog wel aan metalen voorwerpen te denken

oh dat doet ie ook wel eens hoor... zie hem er wel eens mee lopen! ;-)

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:31:
onee, dat weet jy ng niet.. nee Ivonn..
dadaaaa.. https://partyflock.nl/album/143753/1885822

nou ja zeg dacht nog wel dat ik de eerste zou zijn die het te zien kreeg pffff... beetje jammer weer hoor! ;-) maar uhhh leuke tongpiercing whahah... grapje! en waar komt de volgende?? o:)

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:31:
zag je ng sporten btw, maar je was zo ver weg, dus kon niet zwaaien..

klopt zag je ook maar ja je keek natuurlijk weer niet.. weer veel te druk met jezelf bezig zoals altijd ;-)

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:32:
die slingers en ballonnen heb jy btw..

echt niet is op tim zen verjaardag! haha.... maar heb ook wel slingers hoor... zal ik je ff versieren?

(K)
Uitspraak van :banana: cr@zy muppet :banana: op zondag 14 oktober 2007 om 01:44:
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 13 oktober 2007 om 01:32:
die slingers en ballonnen heb jy btw..

echt niet is op tim zen verjaardag! haha.... maar heb ook wel slingers hoor... zal ik je ff versieren?

onee ik heb toch nix gezegd hoor... straks stap je nog naar men baas toe net als pimpie stylo onze topic opener... haha

ikke zo " watsmetjou vuile lelijke kenkerslet, wil je mij pijpen ofzo , mei loeloe raak jei niet aan met je leleike hooft "

:roflol: