Partyflock

Forumonderwerp · 975091

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
het valt me op dat er op hardcore feesten vaak de zelfde dj's draaien!wordt dit niet saai? elke keer die zelfde dj's?
laatste aanpassing

Uitspraak van [NRD] Pogolul op woensdag 10 oktober 2007 om 16:47:
Veel mensen denken dat ook maar vindt niet dat wesley steeds hetzelfde draait, maar goed zo doende heeft iedereen zijn mening hierover, kijk naar prednison attack, vroeger zoveel gedraaid dat ze het nu niet meer durven, maar tegen woordig gaan de producties verder en kwantiteit wil ik het echt niet noemen daartussen.
Nieuwe producties=nieuwe platen die gedraaid kunnen worden en als je ziet op welk niveau de dj's en producers nu tekeergaan op fgeesten en thuis zal het je verbazen dus steeds hetzelfde? nee echt niet ze gaan verder en leveren nu dus echt wel kwaliteit af.

:rot: Dit stukje tekst slaat helemaal nergens op :no:
laatste aanpassing

ja oke
ik heb het helemaal niet over partyraiser maargoed :/

voorlopig nog geen concrete voorbeelden :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 16:50:
voorlopig nog geen concrete voorbeelden

nou live acts van veel gasten zijn vaak het zelfde!..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 17:27:
nou live acts van veel gasten zijn vaak het zelfde!..

je vergeet ook
dat het niet eens live is :)
→ als beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Het is hier geen afzeiktopic. Prive vetes vechten jullie maar via PB uit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:06:
je vergeet ook
dat het niet eens live is

:o

Ik kan me herinneren op thunderdome dacht 2003, manu le malin draaide gaat weg komt er een dj met een cd mapje op en ik zie hem echt letterlijk de cd erin knallen en een biertje drinken :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 23:31:
k kan me herinneren op thunderdome dacht 2003, manu le malin draaide gaat weg komt er een dj met een cd mapje op en ik zie hem echt letterlijk de cd erin knallen en een biertje drinken

Dat heb ik wel vaker gezien :yes: :/

dat is toch wel een slechte zaak vind ik :[
die gasten krijgen dik betaald om te draaien, ik bedoel zet dan mij neer :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 14:08:
Uitspraak van quantise op woensdag 10 oktober 2007 om 23:31:
k kan me herinneren op thunderdome dacht 2003, manu le malin draaide gaat weg komt er een dj met een cd mapje op en ik zie hem echt letterlijk de cd erin knallen en een biertje drinken

Dat heb ik wel vaker gezien

Idd. :jaja:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 14:11:
dat is toch wel een slechte zaak vind ik
die gasten krijgen dik betaald om te draaien, ik bedoel zet dan mij neer

Ja dat is ook raar idd.:S :/

Ik wil ookw el zo me geld verdiennen,lekker makkelijk. :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 23:31:
, manu le malin draaide gaat weg komt er een dj met een cd mapje op en ik zie hem echt letterlijk de cd erin knallen en een biertje drinken

weet je zeker dat ie niet m,et cd's draaide? :/
Vind ook dat bepaaalde dj's echt op elke feesten draaien. Bv op de radio heb je altijd reclamespotjes van feesten. En dan is er 1 naam die elke keer weer verschijnt: AND MANY MORE. Ken m eigenlijk niet eens. Moet je maar eens opletten. die gast draait zowat op elk feest. Das niet leuk meer.
Uitspraak van Rupen op donderdag 11 oktober 2007 om 18:19:
En dan is er 1 naam die elke keer weer verschijnt: AND MANY MORE. Ken m eigenlijk niet eens. Moet je maar eens opletten. die gast draait zowat op elk feest. Das niet leuk meer.

:lol: gek
Artiest {SHOWLIST artist 168357, 51903, 66857}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 17:21:
,lekker makkelijk

een cdtje opzette niks doen is makkelijk maar mixen is eht niet voor iedereen weg gelegd!

verder vind ik angerfist altijd de zelfde set neerzette.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 18:12:
weet je zeker dat ie niet m,et cd's draaide?

ja dat deed ie ook, alleen voegde niets toe leuke overgang meer was het niet :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 16:43:
dat is niet echt specifiek

Moeilijk te omschrijven, maar je hoort het vaak gewoon. Hou me nooit zo bezig met time-tables, als ik in de zaal sta en heb de aankondiging gemist en ik kan met mn :vaag: koppie de DJ niet zien, dan nog kan ik met redelijke zekerheid zeggen wie er draait
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 18:12:
weet je zeker dat ie niet m,et cd's draaide?

Vind vinyls ook vetter, alleen hoor het verschil tussen mixen met cd's en vinyls amper heel eerlijk gezegd.

Daarbij; Het gaat toch om dat de dj weet hoe ie op de juiste, vetste manier een plaat inmixt? Of dat nu met vinyl of cd is zal me worst wezen
laatste aanpassing
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 11 oktober 2007 om 19:32:
gek

Ja heel vreemd. En ook al zo vreemd. Die gast draait wel zeer divers. Hij wordt op SlamFM bij Partyraiser in de line up genoemd en ook bij Ferry corsten in de line up.
Uitspraak van Rupen op vrijdag 12 oktober 2007 om 16:32:
Ja heel vreemd. En ook al zo vreemd. Die gast draait wel zeer divers. Hij wordt op SlamFM bij Partyraiser in de line up genoemd en ook bij Ferry corsten in de line up.

:D
ohnee in utrecht ook al :O zal het wel goedkomen met de hcscene :P

Uitspraak van Smiley © op vrijdag 12 oktober 2007 om 10:25:
Daarbij; Het gaat toch om dat de dj weet hoe ie op de juiste, vetste manier een plaat inmixt? Of dat nu met vinyl of cd is zal me worst wezen

mwah

ik weet niet in hoeverre je met cd's te maken hebt met 'pre-settings' voor je 'trucs' enzo

maar echt scratchen doe je toch met platen :yes:

Ze houdt van me :lief: :bloos:

the dj kan iedereen zijn he O:)