Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 4 oktober 2007 om 10:10:Dat roosvicee vind ik ook verschrikkelijk en het werkt niet als je echt een tekort hebt.
Met Floradix vul je echt je tekort aan, zodat je reserves krijgt.
En dan ga je dus ook weer ijzer uit voedsel opnemen.
Zo heeft de arts het mij in ieder geval verteld.
Het smaakt zooo ranzig
Had ook ijzertabletten gekregen, maar dan kan je
haast niet meer poepen
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 4 oktober 2007 om 10:10:Ga het in ieder geval zoveel mogelijk stimuleren
Hij is er snel bij hoor
Laat 'm maar lekker zittend plassen
geen gedoe met een bril die omhoog staat
enne... ik ken meer mannen die gewoon zittend plassen
*Ga ff douchen en kijken of ik wat
leuks kan doen met Delaantje, gister ook al heel de dag
binnen gezeten
Uitspraak vanIk heb zin om iets leuks/speciaals met loesje te gaan doen vandaag.. iemand tips?Ik ben ik. op donderdag 4 oktober 2007 om 10:30:
Dierentuin ?
Stukje wandelen naar de kinderboerderij ?
Eendjes voeren ?
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 4 oktober 2007 om 10:31:Stukje wandelen naar de kinderboerderij ?
zat er hier maar een kinderboederij
lijkt me idd wel leuk, maar als ik er hier ergens heen wil moet ik zeker 15 km fietsen
Uitspraak van Mama TasjaIk ga vanmiddag even shoppen op de Leyweg dus als je in de buurt ben geef maar een gilop donderdag 4 oktober 2007 om 10:31:
Is goed
Ga nu snel douchen
Uitspraak vanIk heb zin om iets leuks/speciaals met loesje te gaan doen vandaag.. iemand tipsIk ben ik. op donderdag 4 oktober 2007 om 10:30:
kinderboerderij... ow is al gezegd
Dierentuin
Speeltuin
Paardjes kijken bij de manege misschien?
Uitspraak vanmaar als ik er hier ergens heen wil moet ik zeker 15 km fietsenIk ben ik. op donderdag 4 oktober 2007 om 10:33:
Gelukkig zit hier alles om de hoek zowat
Uitspraak van Mama Tasjadas minder zeg.op donderdag 4 oktober 2007 om 10:43:
Gelukkig zit hier alles om de hoek zowat
Echt fijn ja
hier moet ik ver fietsen om iets leuks te vinden, (helaas)..
en als je geen auto hebt en alleen met de trein kunt, kom je vaak ook niet ver!
Uitspraak vanje geen auto hebt en alleen met de trein kunt, kom je vaak ook niet verIk ben ik. op donderdag 4 oktober 2007 om 10:44:
Nee idd ik heb ook geen rijbewijs en dan is het echt heel fijn dat veel dingen in de buurt zitten en ik het kan lopen.
Verhuizen???
Uitspraak van Mama TasjaVerhuizen???op donderdag 4 oktober 2007 om 10:46:
Hahaha dat heb ik net al gedaan, paar maandjes geleden
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 4 oktober 2007 om 10:51:Je kunt ook bijv. gaan vingerverven ?
oowja, dat is ook leuk!
thanx voor de tips
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 10:55:Misshcien zwemmen inge?
Dat is idd ook heel leuk, maar loes is een beetje bang voor water!!
Heb toevallig voor Nick een boek gekocht vd week...356 dingen om te knutselen...t hele jaar door 
Allemaal van die dingen die je vroeger ook knutselde op school enzo...wist nog wel wat..maar is allemaal al zolang geleden
Staan ook een hoop leuke dingen in
Vingerverven vond Nick niets op die leeftijd
Hij heeft een hekel aan vieze handen 
Allemaal van die dingen die je vroeger ook knutselde op school enzo...wist nog wel wat..maar is allemaal al zolang geleden
Staan ook een hoop leuke dingen in
Vingerverven vond Nick niets op die leeftijd
Uitspraak vanDat is idd ook heel leuk, maar loes is een beetje bang voor water!! , ben al regelmatig wezen ''zwemmen'', 1 teen in het water en het word een drama! Schreeuwen krijsen, janken.. dan wil ze me niet meer los laten!Ik ben ik. op donderdag 4 oktober 2007 om 10:57:
Ohw
Trouwens chris wat goed van kay met het potje
Vingerverven vond Nick niets op die leeftijd Hij heeft een hekel aan vieze handen
Haha de ijdeltuit.. JAm aureen vind kleiederen wel leuk alleen ze snapt neit dat er wat uit moet en dan smeren.
Uitspraak van Mama TasjaNee idd ik heb ook geen rijbewijs en dan is het echt heel fijn dat veel dingen in de buurt zitten en ik het kan lopen.op donderdag 4 oktober 2007 om 10:46:
Same here
Heb toevallig voor Nick een boek gekocht vd week...356 dingen om te knutselen...t hele jaar door
Leuk! Kan niet wachten totdat Delaan wat ouder is
Uitspraak van Shameless-C op donderdag 4 oktober 2007 om 10:59:Leuk zo'n boek !
Ga vanmiddag of morgen even met wat kastanjes aan de slag
Hele straat staat hier vol met die bomen...dus moeten we wel wat leuks van kunnen maken