In de buurt van vriezenveen..Tukkers bah
Gelukkig is er zoiets als ondertiteling
Balen shag roken en halve liters zuipen
k vond dit 3 keer niets
ik sluit me bij kef aan. tis toch allemaal lachwekkend. dat is nu. dat was met de harde kern ook al. ik ga daar echt niet aan meewerken
Volgens mij is dat Blokzijl hier niet zo heel ver vandaan...
moet k nu trots zijn? whaha
anders kan je er ook niet over oordelen lijkt mij
SBS is veel leuker
jezus
hooivork werpen de gekste
ieder ze mening idd,en niet dat ik er weg van ben
Blubber volleybal rulezzzzz
tis wel leuk om te zien joekkie. maar je ben toch ook wel met me eens dat er veel onzin wordt geroepen.
Nog 1.5 week krijgen we 1000 accentjes op bezoek
Blubber volleybal rulezzzzz
:respek:
Net een bus japanners... heel Vak P met fotocamera achter de ruiteng..
ik ben op youtube nou al de hele avond op zoek naar die knakker die zijn eigen fiets in elkaar ging trappen...
iemand die het filmpje kan vinden voor me gaat om harde kern bas van hout shit
hehe als die kwaad werd?
Al die filmpjes op youtube vcan de harde kern zijn toch in 5 of 6 delen verdeeld? Wordt alle 6 delen tukkertjes bekijken
7 delen zijn de tukkertjes
over die tukkers gesproken. ik ben op youtube nou al de hele avond op zoek naar die knakker die zijn eigen fiets in elkaar ging trappen... iemand die het filmpje kan vinden voor me gaat om harde kern bas van hout shit
Hmm, tijdsverpsilling dus...
statement of the day jah
ja heb ik al gedaan kom het niet tegen... thanx zoek morgen misschien nog wel ff. volgens mij is dit het ook niet
klopt dan niet volgens mij. weet zeker dat er een gozer was die zijn fiets ging trappen... misschien bij een andere club??? nee weet bijna zeker dat het twente was.
Eens even die van NEC gaan bekijken, die hebben ook zon apart taaltje. Twente was het zeer zeker niet.
kraay, ken jij je het nog herinneren ?
dvd is gewoon van tv opgenomen