Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 14:13:Domme vragen bestaan toch niet. Dacht alleen domme antwoorden.
Domme vragen bestaan niet.. Alleen maar domme mensen.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 14:45:zijn er wel echte hooligangs
Nee, hooligangs bestaan niet, jwz.
Uitspraak van Ferdi-FR1908 op zondag 30 september 2007 om 14:49:de harde kern
haha.. heb ik toevallig ook laatst nog es gecheckt.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 14:45:Wat is de belevingswereld van de hooligan?
Is er niet je moet gwn ramme
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 13:33:Danny Dyer staat er bij, zijn dus gewoon die afleveringen van The Real Football Factories International lijkt mij!
Idd, ouwe zooi dus
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 20:58:Idd, ouwe zooi dus
Jwt Ajax en Kutrecht mooie verhaaltjes vertellen. Een aflevering vol jauden dus.
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 21:07:Jwt Ajax en Kutrecht mooie verhaaltjes vertellen. Een aflevering vol jauden dus.
the roof, the roof, the roof is on fire
burn kakkerlakkies burn
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 september 2007 om 21:36:the roof, the roof, the roof is on fire
burn kakkerlakkies burn
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:15:Ze hangen in deze docu wel net zulke slappe verhalen op.
Verhalen van de ouwe hap hé...... waarschijnlijk voor jouw tijd!?!?!
1e generatie maakt geen praatjes
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:28:Verhalen van de ouwe hap hé...... waarschijnlijk voor jouw tijd!?!?!
Als het zo was gegaan als wordt geblaat dan waren er doden gevallen man, weet jij zelf ook wel: opblazen tot mytische proporties for leif
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:28:1e generatie maakt geen praatjes
Was die boi in de Harde Kern toen niet ongeveer dezelfde leeftijd (hempie)?
Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:35:opblazen tot mytische proporties for leif
Opblazen is van alle leeftijden idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:35:Was die boi in de Harde Kern toen niet ongeveer dezelfde leeftijd (hempie)?
Das geen 1e generatie
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:35:Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen?
Gaat prima met hem.... elke partij van de partij!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:38:Das geen 1e generatie
Al die generaties ook......
Bij jullie loopt dat nog vager als bij ons man
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:38:Gaat prima met hem....
Je weet wat ik bedoel.
Sowieso nooit slim om met die dingen mee te werken naar mijn idee, maar goed der zijn altijd wel een paar schreeuwlelijken te vinden......ik snap echt niet dat je met je hoofd zo op tv gaat.
Maar goed, het levert wel vermaak op, kijk maar naar de joden. Uit welke klei ze die gasten getrokken hebben weet ik niet maar dat is echt een toppertje
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:41:Bij jullie loopt dat nog vager als bij ons man
UHF
1 pot nat jwz...
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:41:ik snap echt niet dat je met je hoofd zo op tv gaat.
Sommigen hebben er schijt aan
het heeft hem een hoop bedreigingen opgeleverd maar zoals ik al zei..
gaat prima met hem
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:41:Maar goed, het levert wel vermaak op, kijk maar naar de joden.
Tja..... met een bivak is het een stuk makkelijker liegen natuulek
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:41:Uit welke klei ze die gasten getrokken hebben weet ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:06:Mi-goddo
Ben je nog op Discovery ook hee, lijkt het net alsof je intelligent ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:09:dat je
Uitspraak van Pietje B. op maandag 1 oktober 2007 om 22:07:
intelligent
niet hebt aangepast Piet
Ik ben duidelijk niet intelligent genoeg voor deze want ik snap hem niet
Op private speis kankerlekkere wijveng dus dat voetba fekterie ken me gestoleng wordeng
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:09:Graffie
Haaaaaaa joekie!!
Hou het straat jwz
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:10:Ik ben duidelijk niet intelligent genoeg voor deze want ik snap hem niet
Hoppa!
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:10:Op private speis kankerlekkere wijveng dus dat voetba fekterie ken me gestoleng wordeng
ik heb een lekker wijf
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:11:Haaaaaaa joekie!!
Hou het straat jwz
hehe ja toch

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)