1 volger · 21081x bekeken
suicide squad
leuke buurt daarzo hehehe
Burnley was t toch? Niet gedacht dat bij zo'n klein clubje zulke patienten zitten hehe
in de lagere divisies is het allemaal 10x erger dan in de premier leageau.. maar de media geeft het niet meer zoveel aandacht omdat het maar een select groepje is en bang is voor de slechte naam vant voetbal en van engeland.. maar gelukkig heeft die dyer een leuke docu op pote gezet!
Burnley was t toch?
Juist.
maar gelukkig heeft die dyer een leuke docu op pote gezet!
Hij krijgt veel kritiek over de manier waarop hij praat enzo, maar ik vind hem wel wat hebben.
hoezo kritiek ,beetje stoerdoenerij ofwat?
Was een beetje zo'n diss filmpje op you tube ofzo, werd ie een beetje in de zeik genomen.
Was nog een topic van op pf.
(permanent verbannen)
in de lagere divisies is het allemaal 10x erger dan in de premier leageau.. maar de media geeft het niet meer zoveel aandacht omdat het maar een select groepje is en bang is voor de slechte naam vant voetbal en van engeland.. maar gelukkig heeft die dyer een leuke docu op pote gezet!
ekte kenner zie ik al
(permanent verbannen)
Die Servische kontenneukers zijn het ziekst; de Polen het hardst.
iemand uit arnep zal t vast weten ja
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Zegt iemand uit Hilversum met een nichtenkop die Martijn van den Bergh nog overtreft
auw auw
laatste aanpassing
Zegt iemand uit Hilversum met een nichtenkop die Martijn van den Bergh nog overtreft .
scheelt dat ik het ook zeg
proletariër
niet met van die moeilijke woorde spreken snap er geen reet van
heeft inderdaad recht van spreken
weet ik
Die Servische kontenneukers zijn het ziekst; de Polen het hardst.
gast dan ken je cambuur nog niet
gast dan ken je cambuur nog niet
Zijn dat ook kontneukers?
Die Servische kontenneukers zijn het ziekst
die moet echt levend verbrand worden

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)