Partyflock

Forumonderwerp · 974176

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uit geheime dossiers van de Immigratie- en Naturalisatie Dienst (IND) blijkt dat er Marokkanen en Turken zijn die tussen 1977 en 2006 in het kader van de gezinshereniging meer dan acht 'partners' naar Nederland hebben gehaald, meestal uit hetzelfde dorp.
Na drie jaar, als de partner recht had op een verblijfsvergunning, werd de relatie verbroken en vervolgens begon het verhaal van voren af aan: de ex-vrouw en haar ex-man haalden vervolgens weer een nieuwe 'partner', meestal weer uit hetzelfde dorp, naar Nederland.

Daarnaast blijkt dat Nederland in de loop der jaren duizenden criminele vreemdelingen een verblijfsvergunning heeft verstrekt, ook in het kader van de gezinshereniging.

Strafblad
Pas sinds 15 februari 2005 krijgen buitenlandse criminelen die willen gaan samenwonen met hun in Nederland woonachtige partner, niet automatisch meer een verblijfsvergunning. Maar tot die tijd hebben enkele duizenden vreemdelingen met een strafblad (overvallen, drugshandel, geweldpleging) een verblijfsvergunning in Nederland gekregen.

www.ad.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 oktober 2007 om 15:15:
laat ik maar eens gewoon niet reageren

wat doen je nu dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wel reageren, maar niet inhoudelijk.

Hebben anderen ook een broertje dood aan.

Dus ik nu ook maar voor één keertje.
Waarschuw beheerder
Voor velen niet erg moeilijk raden wat ik hiervan vindt, laat ik maar eens gewoon niet reageren, is ook al een kunst op zich.
Anders wordt ik weer geband hoogstwaarschijnlijk.

Beter plan, verwijder jezelf van Pf en kom nooit meer terug :looser:
Waarschuw beheerder
donateur

Zou wel leuk zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 15:24:
Beter plan, verwijder jezelf van Pf en kom nooit meer terug :looser:

Dat is helemaal een goed idee.
Waarschuw beheerder
Voor velen niet erg moeilijk raden wat ik hiervan vindt, laat ik maar eens gewoon niet reageren, is ook al een kunst op zich.

niemand vroeg ook jouw mening pannenkoek,
ga eerst maar is sparen voor een LOI curcus spelling
"wordt ik en ik vindt" met dt en dat op jouw leeftijd :roflol: .........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 1 oktober 2007 om 14:20:
Doet niks af aan het feit dat kerkklokken niet verboden zijn. Waar het over ging. Of Christenen nu levend verbrand worden of niet.

als jij dit nu bewijst dan heb jij gelijk en staat dat filmpje niet voor het gehele midden oosten maar alleen voor dat ene plekje in Dubai.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op maandag 1 oktober 2007 om 13:36:
Dit geloof je zelf? Waarom is dat hier niet zo dan? Gelden hier andere wetten? Ik mag ook een toren in mijn tuin bouwen, mits de gemeente hiermee akkoord gaat.

Tja ik kan er ook niets aan doen, dit is wat er naast het huis van mijn collega is gebeurd.
Opvallend isd an wel weer dat de Pvda de grootste partij is in Vlaardingen....

Uitspraak van Knoalster op maandag 1 oktober 2007 om 13:36:
Jij vindt het irritant, jouw mening over moslims is wel bekend. Denk niet dat gemeenteraadsleden zich laten leiden door hun vooroordeel of bekrompen mening.

Waar baseer je dat laatste op?
En trowuens (je leert het nog steeds niet) ik heb nix tegen moslims in zijn algemeenheid, alleen het conservatief slag KAN ik potenieel een probleem mee hebben omdat deze groep de neiging heeft om zich buiten de gangbare normen van de maatschappij te bewegen.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 1 oktober 2007 om 13:29:
volgens mij zie jij ze vliegen,
het is sinds die ahmedjinedad aan de macht is,
achteruitgegaan met de godsdienstvrijheid in Iran, christenen worden openlijk gediscrimineerd en het wordt ze steeds moeilijker gemaakt om hun geloof uit te oefenen.

met name moslims die zich bekeren tot het Christendom, of Evangelisten lopen zelfs kans opgepakt te worden en voor lang achter de tralies te verdwijnen

nogal onetrecht dus als jij hier porbeert te suggereren dat er in Iran meer godsdienst tolerantie kent dan hier in NL.

Mee eens (Y) ;)

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 1 oktober 2007 om 15:02:
dit is trouwens gelul, in iran hebben andere religies het idd moeilijk ten opzichte van de moslims, maar er zijn ook veel moslimlanden waar andere religies wel geaccepteerd worden:
Egypte,Marokko,Syrië,Turkije,indonesie

wat dat betreft gaat jouw stelling dus totaal niet op

toch vindt ik dat er in die landen in vergelijking met het westen toch sentimenten vanuit de islamitische gemeenschap komen die nou niet bepaald tollerant zijn.
Maar dat is een probleem wat veel religies wel in meer of mindere mate kennen, bij de islam is het dan in de iets meerdere mate.