Partyflock

Forumonderwerp · 974115
Waarschuw beheerder
+55-8
Ik probeer via deze weg verzamelaars op het gebied van Thunderdome en Verdere hardcore gerelateerde verzamel items onder / tot elkander te brengen.
Vaak zijn er discussies over verzamel objecten in een topic van mensen die wat zoeken of verkopen. Kan me voorstellen dat het soms hinderlijk is, of dat iemand het vervelend vind.
Oa, gaat het vaak over een Vinyl, een Thunderdome cd, Posters en Flyers.
Een cd die wel of niet bestaat. Bijv. Thunderdome 13 the megamix.

Misschien kan ik via deze weg, met eventuele medewerking van PartyFlock een topic creëren waar lekker over deze dingen gesproken kan worden.
Als Bijvoorbeeld:
- Iemand wat nieuws heeft, zeldzaam of niet!
- Iemand wat nieuws heeft ontdekt. Bijv. een ID&T promo cd.
- Of je een vraag heb, waar een andere verzamelaar misschien antwoord op weet.
- Gewoon even iets kwijt wil.
- Iemand wat te ruilen heeft.
- Mooie dubbele items te ruil of te koop heeft.
- Enz Enz.

Ik weet dat er veel verzamelaars zijn op het gebied van Hardcore.
Maar er is nog geen gezamelijke topic. Waar het 1 en ander ongestoord besproken kan worden. En je mening kan uiten.
De 1 vind het kinderachtig. Voor de ander een passie.
De een heeft eindelijk die Laatste of zeldzame flyer gevonden de andere een vinyl die hij/zij al jaren zoekt.
Misschien dat dit niet werkt?
Kan ik altijd zeggen: Niet geschoten is altijd mis.
Ik doe dit dan ook, om eventueel andere topics te ontlasten, En omdat ik heb rondgevraagd en heb begrepen dat er wel animo voor is.
Iedereen is welkom, en zeg ik kom maar op met jullie dingen.

For International collectors:

I creat this topic for collectors to debate about all kind of items Hardcore related you can collect.
Such as: cds, Vinyls, fyers, posters Etc Etc.
And to get collectors insite en outside of holland togetter in one big topic. "Sofar they don't know each other already"
To trade, buy or sell items you have in double.
And because some conversations are continue in topics of persons who like to buy or sell their items on PartyFlock, and dont like the conversations in their topic.
So when you got anything you like to share with another collector,
please enjoy this topic.
And perhaps it wil be a success.

Maybe it dont work out, then the only i can say "i have try to make something like this possible, also when it dont work out".

Übersetzung Deutsche Sprache, senden privat Bericht nach mir.
traduire au milie de français, envoyer je un privé faire-part.
traducir dentro de portugués/español origen yo no de . "blague"

:respect: HARDCORE WILL NEVER DIE :respect: THUNDERDOME :respect:
Waarschuw beheerder
thunderdome megamix IX tekoop
http://link.marktplaats.nl/701593449
grt san
(Y)
Artiest Charon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hc-sandra op maandag 29 juli 2013 om 20:12:
thunderdome megamix IX tekoop
http://link.marktplaats.nl/701593449
grt san
(Y)

Nice, heb de 2lp gelukkig in collectie
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Ik heb besloten hem toe te voegen in mijn album (f)

[albumelement=83626549]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
nice nice

mooi stuk voor je verzameling

Waarschuw beheerder
-1
agree
Waarschuw beheerder
Iemand toevallig poster(s) van feest speed razor te nijmegen triavuim 1997/1998 te koop?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in de nieuwe clublife staat een intervieuwe van dj producer en 25 jaar dance

misschien nog iemand het cd boekje liggen van thunderdome 1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Noiseraiser ** op woensdag 31 juli 2013 om 13:17:
in de nieuwe clublife staat een intervieuwe van dj producer en 25 jaar dance

noem ik geen interview van dj producer , piepklein stukje teksts!!
Waarschuw beheerder
ik verkoop groot deel van me collectie thunderdome earthquake enzz

alles in 1 koop

http://link.marktplaats.nl/702084976
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleineee Raver op dinsdag 30 juli 2013 om 23:40:
speed razor te nijmegen triavuim 1997/1998

pfff probeer dat feest te vergeten in me hoofd wat was dat slecht :lol:
Waarschuw beheerder
+1
@dance @ g

Heb die niet mee gemaakt was toen 5jr
Woon zelf in nijmegen vandaar dat ik hen wil hebben ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleineee Raver op dinsdag 30 juli 2013 om 23:40:
emand toevallig poster(s) van feest speed razor te nijmegen triavuim 1997/1998 te koop?

flyerposters van april en juni 1997 heb ik wel voor je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op woensdag 31 juli 2013 om 21:46:
flyerposters van april en juni 1997 heb ik wel voor je!

thx momenteel heb ik der paar gezien op mp, kan op dit moment niet goed zien op tel maar je hoort nog wel van me ;)

Waarschuw beheerder
-1
Nice ones Sven! I miss one of the shirts... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 augustus 2013 om 19:36:
Nice ones Sven! I miss one of the shirts... ;)

yes i know :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 augustus 2013 om 19:37:
2 flags missing only! :D

yes but i mean the more commerial availible flags

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mrboom op donderdag 1 augustus 2013 om 19:46:
yes i know

eheheheh ;)

Uitspraak van mrboom op donderdag 1 augustus 2013 om 19:49:
yes but i mean the more commerial availible flags

:P
Waarschuw beheerder
Nice Sven, indeed nice to know witch flags I miss ;)
Waarschuw beheerder
Die eerste twee vlaggen zijn toch hetzelfde, of niet?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Legion of the Lost op donderdag 1 augustus 2013 om 23:12:
Die eerste twee vlaggen zijn toch hetzelfde, of niet?

De eerste heeft een witte strip aan de zijkant en de 2de een zwarte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrboom op donderdag 1 augustus 2013 om 23:34:
De eerste heeft een witte strip aan de zijkant en de 2de een zwarte

Oké, dan zijn ze idd "verschillend". :p
Waarschuw beheerder
Als er iemand is die een groot deel van zijn collectie wil wegdoen, ik ben op zoek naar iets speciaals ...
Thunderdome cassettes, thunderdome kledij, andere hardcore kledij, eventueel flyers (al ben ik daar nog niet uit), ...
Liefst bij één iemand een heel groot lot.
Cd's en vinyls heb ik met hopen en zoek ik enkel nog bepaalde zaken dus daar is minder intresse voor.
Waarschuw beheerder
R.I.P. Gerd Jan Vleugels, schreef vroeger ook veel voor Thunder Magazine.

Gisteren bereikte ons het bericht dat een van onze auteurs, Gerd Jan Vleugels, is overleden. 'Vleugels' was een alom geliefd figuur in de dancewereld, door zijn enorme positiviteit en vrolijkheid. Als journalist viel hij op door romantisch en vooral ook deskundig te schrijven, vaak over genres die door velen als 'plat' worden afgedaan.
Gerd Jan heeft voor Mary Go Wild drie hoofdstukken geschreven. Over Hardstyle, de Waakzaamheid en The Tumult. Hij werd gehinderd door allerlei fysieke problemen, maar was indrukwekkend dedicated om alles af te maken. Later bleek het met zijn gezondheid helemaal niet goed.
Wat is het vreselijk dat hij er niet meer is en wat is het jammer dat hij het uitkomen van Mary Go Wild niet meer mee kan maken. Maar wat zijn we trots dat zijn naam straks prominent in ons boek staat!

Waarschuw beheerder
RIP

Waarschuw beheerder
ook juist even gezien op facebook pagina van weapon x dat die voledig is gestopt met muziek en en andere weg is ingeslagen :-( ook weer zeer spijtig :-( die had heele vette tracks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 augustus 2013 om 13:05:
weapon x dat die voledig is gestopt met muziek

zag er naar uit te komen
heeft paar maanden terug veel van zijn spullen verkocht op marktplaats verkocht had toen met hem liggen mailen.
wel jammer
Waarschuw beheerder
Beste verzamelaars, ik wil graag mijn collectie thunderdome cd's uitbreiden vandaar dat ik binnenkort een tweetal cd's op marktplaats ga zetten. Wanneer iemand interesse heeft in een ruil of koop pb dan even. Het betreft de volgende delen:

Thunderdome 97 pcp special
Bzrk Black label 005 Pino d'ambini - motherfucker

Cd's zijn in zeer nette staat en te zien in mijn album.
Artiest Phaeton
Waarschuw beheerder
iemand die me kan helpen aan de volgende cd

http://www.discogs.com/Various-Thunderdome-2003/release/765283

volgens mij heb ik dan alle digipack releases (Zwart Grijs Bruin Rood) compleet (?)
Waarschuw beheerder
+1
Joao, I'm waiting for the pictures. :)
Waarschuw beheerder
Te koop / For sale:

HELLSOUND 1 t/m 7

28 Thunderdome albums
and more....

pb.
Waarschuw beheerder
ruffneck ketting heb ik thunderdome ketting enzyme zweet bandje enzyme records vest
maar sorry gaan niet weg heb er lang over gedaan
met zoeke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epistaxis op zaterdag 3 augustus 2013 om 10:19:
R.I.P. Gerd Jan Vleugels, schreef vroeger ook veel voor Thunder Magazine.

Gisteren bereikte ons het bericht dat een van onze auteurs, Gerd Jan Vleugels, is overleden. 'Vleugels' was een alom geliefd figuur in de dancewereld, door zijn enorme positiviteit en vrolijkheid. Als journalist viel hij op door romantisch en vooral ook deskundig te schrijven, vaak over genres die door velen als 'plat' worden afgedaan.
Gerd Jan heeft voor Mary Go Wild drie hoofdstukken geschreven. Over Hardstyle, de Waakzaamheid en The Tumult. Hij werd gehinderd door allerlei fysieke problemen, maar was indrukwekkend dedicated om alles af te maken. Later bleek het met zijn gezondheid helemaal niet goed.
Wat is het vreselijk dat hij er niet meer is en wat is het jammer dat hij het uitkomen van Mary Go Wild niet meer mee kan maken. Maar wat zijn we trots dat zijn naam straks prominent in ons boek staat!

Heel jammer, wat had hij dan precies, want daarover wordt niet uitgeweid (alhoewel dat e.e.a. doet vermoeden)?
Waarschuw beheerder
Hij had kanker. Hier wat meer info van de facebook-pagina van Bassic Groove Magazine:

Beste BG'ers,

Afgelopen vrijdag is één van onze zeer gewaardeerde BG collega's en getalenteerde dance journalisten, Gerd Jan Vleugels, overleden. 1 1/2 maand geleden werd hij ziek en opgenomen in het ziekenhuis. Hij leed aan kanker en de ziekte heeft zich razendsnel verspreid. Vrijdag heeft hij de korte, hevige strijd op moeten geven.

Ik was vorige week vrijdag bij hem en we hebben veel herinneringen opgehaald. Gerd Jan was voor mij een speciale vriend en met alle reacties op zijn pagina blijkt wel dat hij heel veel mensen op dezelfde manier geraakt heeft, zoals Rogier Oostlander ook mooi beschreven heeft op deze pagina.

Gerd Jan kwam als hardrocker binnen op het BG kantoor in Den Haag. Hij wilde een stukje schrijven over zijn nieuwe liefde; House. Specifiek Goa Trance, want we besteedden daar te weinig aandacht aan. Hij had gelijk. Ik mocht die beetje slungelige, langharige rocker meteen. Door zijn aanstekelijke enthousiasme en passie voor het schrijven en muziek. Hij had écht iets innemends en boeiends. Als een kleine jongen die de wereld ging vertellen over het moois wat hij had ontdekt.

Gerd Jan had het in zich om iedereen het gevoel te geven dat je zijn beste vriend was. Soms kon hij geheimzinnig spreken over de scene die hij aan het ontdekken was. De plekken waar hij kwam leverden mooie verhalen op voor achter de borrel of op een feest, waar we af en toe rond sprongen.

Gerd Jan wist als freelancer al snel grote jongens als UDC en ID&T binnen te halen als klant. Voor UDC schreef hij mee aan het Dance Valley boek. Voor ID&T en Q-Dance schreef hij voor hun magazines, websites en meer. Als opgeleid meubelontwerper was het hem ook gegeven om voor laatstgenoemden decors te gaan ontwerpen. Dat vertrouwen kreeg hij heel snel en ook op al die andere dance plekken waar hij vertoefde maakte hij alleen maar vrienden. Van de Hardcore tot de Techno scene. Gerd Jan was niet in een hok te plaatsen. Een vrije vogel, die op zijn muzikale zwerftocht, op veel plaatsen neerstreek en zo de scene als geen ander leerde kennen.

Toen ik persoonlijk stopte bij BG zag ik hem minder vaak, maar af en toe spraken we elkaar. Het was altijd meteen weer goed, zoals iedereen dat wel kent van je beste vrienden en 'soulmates'. Af en toe een feest bezoeken of elkaar plots tegen komen en elkaar weer in de armen vallen. Zo was hij niet alleen met mij maar met iedereen die hij kende wel zo'n beetje.

De laatste keer dat ik hem in goeden doen zag was twee jaar terug op mijn verjaardag. We zouden snel afspreken en hij zou komen eten. Zoals dat vaak gaat wordt dat dan uitgesteld tot nader order. Het is toch altijd goed, hoe lang het ook duurt dat je elkaar weer ziet.

Totdat het bericht je treft dat hij in het ziekenhuis ligt. En het is ernstig. Ik ben dankbaar dat ik nog heb kunnen afspreken met Gerd Jan. Het ging over muziek. Uiteraard. Over de scene. De leuke en de schaduwkant ervan. Hij kende alle ins en outs en kon er een boek over schrijven. Dat zou hij echter nooit doen. Want integriteit stond in zijn woordenboek met kapitalen geschreven.

Gerd Jan was in het begin van zijn dance carrière die rare rocker die iedereen aan het glimlachen kreeg. Hij vertelde me dat hij dankbaar was dat ik hem de kans had gegeven om in de dance scene binnen te komen. Ik geloof dat hij het eigenlijk niet goed begreep. Ik was hém dankbaar dat hij ons magazine kwam verrijken met zijn persoon en alles wat hij was en waar hij voor stond, inclusief zijn talenten en vrije en objectieve blik op zaken.
En bovendien ben ik hem dankbaar voor zijn vriendschap, die eeuwig zal blijven duren. Voor het lichtpuntje wat hij af en toe was in mijn leven en de loyaliteit die ik van hem heb mogen ontvangen.

Gerd Jan - topgozer! - ik weet zeker dat ik namens alle oud-BG'ers spreek als ik je zeg dat je onze harten hebt beroerd en we je zullen missen. Dat we het een eer vinden jou gekend te hebben en vrienden te zijn geweest.

Ciao amigo!

Frank

P.S. Woensdag 7 augustus vindt het afscheid plaats voor Gerd Jan in Ockenburgh in Den Haag om 14.00 uur.

Waarschuw beheerder
Gisteren dit shirt kunnen bemachtigen.
Officieel zat het shirt bij de Totschlag Records vinyl nr. 7, en het shirt is gelimiteerd tot een oplage van 100 stuks.
[albumelement=83634743]
Waarschuw beheerder
donateur
Dat shirt ( + vinyl) is nog altijd verkrijgbaar bij Vinyl4Sale
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Epistaxis op dinsdag 6 augustus 2013 om 08:40:
Hij had kanker. Hier wat meer info van de facebook-pagina van Bassic Groove Magazine:

Beste BG'ers,

Afgelopen vrijdag is één van onze zeer gewaardeerde BG collega's en getalenteerde dance journalisten, Gerd Jan Vleugels, overleden. 1 1/2 maand geleden werd hij ziek en opgenomen in het ziekenhuis. Hij leed aan kanker en de ziekte heeft zich razendsnel verspreid. Vrijdag heeft hij de korte, hevige strijd op moeten geven.

Ik was vorige week vrijdag bij hem en we hebben veel herinneringen opgehaald. Gerd Jan was voor mij een speciale vriend en met alle reacties op zijn pagina blijkt wel dat hij heel veel mensen op dezelfde manier geraakt heeft, zoals Rogier Oostlander ook mooi beschreven heeft op deze pagina.

Gerd Jan kwam als hardrocker binnen op het BG kantoor in Den Haag. Hij wilde een stukje schrijven over zijn nieuwe liefde; House. Specifiek Goa Trance, want we besteedden daar te weinig aandacht aan. Hij had gelijk. Ik mocht die beetje slungelige, langharige rocker meteen. Door zijn aanstekelijke enthousiasme en passie voor het schrijven en muziek. Hij had écht iets innemends en boeiends. Als een kleine jongen die de wereld ging vertellen over het moois wat hij had ontdekt.

Gerd Jan had het in zich om iedereen het gevoel te geven dat je zijn beste vriend was. Soms kon hij geheimzinnig spreken over de scene die hij aan het ontdekken was. De plekken waar hij kwam leverden mooie verhalen op voor achter de borrel of op een feest, waar we af en toe rond sprongen.

Gerd Jan wist als freelancer al snel grote jongens als UDC en ID&T binnen te halen als klant. Voor UDC schreef hij mee aan het Dance Valley boek. Voor ID&T en Q-Dance schreef hij voor hun magazines, websites en meer. Als opgeleid meubelontwerper was het hem ook gegeven om voor laatstgenoemden decors te gaan ontwerpen. Dat vertrouwen kreeg hij heel snel en ook op al die andere dance plekken waar hij vertoefde maakte hij alleen maar vrienden. Van de Hardcore tot de Techno scene. Gerd Jan was niet in een hok te plaatsen. Een vrije vogel, die op zijn muzikale zwerftocht, op veel plaatsen neerstreek en zo de scene als geen ander leerde kennen.

Toen ik persoonlijk stopte bij BG zag ik hem minder vaak, maar af en toe spraken we elkaar. Het was altijd meteen weer goed, zoals iedereen dat wel kent van je beste vrienden en 'soulmates'. Af en toe een feest bezoeken of elkaar plots tegen komen en elkaar weer in de armen vallen. Zo was hij niet alleen met mij maar met iedereen die hij kende wel zo'n beetje.

De laatste keer dat ik hem in goeden doen zag was twee jaar terug op mijn verjaardag. We zouden snel afspreken en hij zou komen eten. Zoals dat vaak gaat wordt dat dan uitgesteld tot nader order. Het is toch altijd goed, hoe lang het ook duurt dat je elkaar weer ziet.

Totdat het bericht je treft dat hij in het ziekenhuis ligt. En het is ernstig. Ik ben dankbaar dat ik nog heb kunnen afspreken met Gerd Jan. Het ging over muziek. Uiteraard. Over de scene. De leuke en de schaduwkant ervan. Hij kende alle ins en outs en kon er een boek over schrijven. Dat zou hij echter nooit doen. Want integriteit stond in zijn woordenboek met kapitalen geschreven.

Gerd Jan was in het begin van zijn dance carrière die rare rocker die iedereen aan het glimlachen kreeg. Hij vertelde me dat hij dankbaar was dat ik hem de kans had gegeven om in de dance scene binnen te komen. Ik geloof dat hij het eigenlijk niet goed begreep. Ik was hém dankbaar dat hij ons magazine kwam verrijken met zijn persoon en alles wat hij was en waar hij voor stond, inclusief zijn talenten en vrije en objectieve blik op zaken.
En bovendien ben ik hem dankbaar voor zijn vriendschap, die eeuwig zal blijven duren. Voor het lichtpuntje wat hij af en toe was in mijn leven en de loyaliteit die ik van hem heb mogen ontvangen.

Gerd Jan - topgozer! - ik weet zeker dat ik namens alle oud-BG'ers spreek als ik je zeg dat je onze harten hebt beroerd en we je zullen missen. Dat we het een eer vinden jou gekend te hebben en vrienden te zijn geweest.

Ciao amigo!

Frank

P.S. Woensdag 7 augustus vindt het afscheid plaats voor Gerd Jan in Ockenburgh in Den Haag om 14.00 uur.

Bedankt voor de toelichting, aangrijpend stukje tekst (y)

Waarschuw beheerder
+5-1
[img width=640 height=480 cacheid=0015dea00031f14fa066eb681a02dcebf3]http://i44.tinypic.com/2wfo2ur.jpg[/img]Eindelijk de 5 mooiste in bezit
Ja er zijn meer maar die vind ik eerlijk gezegd spuuglelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 6 augustus 2013 om 11:39:
Dat shirt ( + vinyl) is nog altijd verkrijgbaar bij Vinyl4Sale

Dat weet ik, maar ik heb m los gekocht. Ik heb niet zoveel met vinyl, maar ik wilde het shirt wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 augustus 2013 om 12:28:
Eindelijk de 5 mooiste in bezit

dit zijn idd de 5 mooisten, ik zoek alleen rechts onder nog
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vanmiddag een groen soccershirtje binnen gekregen maar er zitten her en der flinke vlekken...
Eens kijken en hopen dat ik ze er netjes uit krijg , het shirt is namelijk verder in top staat !!
Bij de oksel zit een smerige vieze bruin/gele vlek , iemand tips ?!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 augustus 2013 om 12:28:
Eindelijk de 5 mooiste in bezit

Zijn inderdaad de mooiste !! ( en die van 2007 is ook nice haha noem ik ook wel het "Drokz shirt" )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 6 augustus 2013 om 13:27:
Bij de oksel zit een smerige vieze bruin/gele vlek , iemand tips ?!

Denk dat dat zweet is. Heb ik ook wel eens gehad, gefeest in een shirt. Bij thuiskomst in een hoek gegooid, 2 maanden later vond ik het shirt weer. Overal gele vlekken van het zweet en bier.

Gewoon in een bakje met vanish leggen en vervolgens wassen. Weg is het.