hadde ze de costa maar niet op moete stelle! wat een grap
http://teletekst.nos.nl/gif/images/808-01.gif
http://teletekst.nos.nl/gif/images/808-01.gif
laatste aanpassing
je had ze eens moeten horen toen ze dat tournooitje hadden gewonnen in Moskou want dat telt dan natuurlijk wel mee
Gesprek tussen trainer en manuel. Trainer jij spelen.
Manuel nee ik kaarten. Trainer nee manuel jij spelen op veld,
niet kaarten. Manuel maar kaarten dan. Trainer wat jij toch met
kaarten, jij moet winnen op veld met bal. Manuel dan u zelf weten,
ik kaarten, ik gezegd u niet luistert, ik kaarten.
nouja fucking onzin hier allemaal
VACATURE Voor een een voetbal club in Eindhoven zijn wij per direct op zoek naar een administratief medewerker. Je taken zullen bestaan uit: administratieve ondersteuning managementteam zoals versturen van brieven, notuleren, archiveren, kopiëren, verwerken van gegevens, telefoon aannemen. Opvang/aansturen van leerlingen buiten lessituaties. Je hebt ervaring op secretarieel/administratief gebied. Je hebt ervaring met computers. Je bent communicatief sterk, werkt oplossingsgericht, kunt binnen vastgestelde richtlijnen en procedures goed zelfstandig werken. Werken met jongeren vind je leuk en kun je goed. De werktijden zullen bedragen van 09.00 uur tot 16.00 uur. Beschik jij over een MBO werk- en denkniveau en ben je op zoek naar een vaste baan, neem dan snel contact met ons op! Adres: Fredriklaan 10a Postcode: 5616 NH Plaats: Eindhoven Telefoon: +31-402505501 Fax: +31-402505696 Website: http://www.psv.nl
Ik zou me als supporters van Ajax toch nog steeds meer schamen dan als supporter van PSV.......
slechte zaak
had nooit mogen gebeure natuurlijk
Tis absoluut belachelijk. De straf staat in geen verhouding tot het vergrijp. Zonder die gast maar met een iets mindere speler op die plek was het mss geen 3-0 maar 2-0 ofzo geworden.
Ze moeten dit soort dingen gewoon aanpakken door 1 doelpunt in mindering te brengen.
ja en wat dan bij 1-1......
moeten ze maar opletten daar.....was net zo goed met iedere andere club ook gebeurt
Lult niet een paar jaar geleden won PSV ook net aan met 2-0 van kozakken boys.
Het interesseert me trouwens geen ruk dat we er uitgehaald zijn. De beker is wel een mooi prijsje, maar daar draait het toch niet om.
het is gewoon een zeer domme actie,daarom alleen al zou ik het niet goed praten
Psv
Prutsers
diep triest
Psv
doet niet meer mee
Daag!!
ik zeg alleen dat het me geen ruk interesseert, die beker. Die beker is er voor clubs als Heerenveen, Utrecht of Roda.
ik zeg alleen dat het me geen ruk interesseert, die beker. Die beker is er voor clubs als Heerenveen, Utrecht of Roda.
Nee omdat je toch anders de finale weer verliest
Als psver wil je tohc laten zien dat jullie de sterkste zijn
Tuurlijk baal je hiervan. Als psver wil je tohc laten zien dat jullie echt de sterkste zijn? door alles tew inne? Nu weer geen kans op de dubbel
klopt helemaal, het is ook gewoon zwaar klote, of het nu voor de beker is ofnie, baal hier erg van.
het ergste is dat PSV hierdoor weer een deuk oploopt.
Hoop wel dat Reker hier écht wat aan gaat doen en zeker naar de schuldige van deze blunder en nie weer alleen dom gaat lullen,hebben we geen zak aan, door zo´n idioot op kantoor zijn wij de beker uit geflikkerd
Eindelijk eens een reactie zoals het hoort.
dat begrijp ik ook wel,als je normaal eruit vliegt dta het je niet zoveel doet
maar als je toch door bent en dan op zon amateuristische manier eruit geknikkerd worden,zou ik als psv'er toch liever de beker winnen
lukt jullie nooit om meer als 1 prijs te pakken in 1 seizoen