Partyflock
 
Forumonderwerp · 973973
De verkoop van Nederlandse computerspelletjes is in 2006 die van cd's voorbij gestreefd. Videogames blijven ook de komende jaren het snelst groeiende marktsegment in de entertainment- en mediasector.

Dit blijkt woensdag uit een onderzoek van adviesbureau PricewaterhouseCoopers (PwC).

Nederlanders besteedden in 2006 17 procent meer aan computerspelletjes dan een jaar eerder, geholpen door de introductie van een nieuwe generatie consoles. De totale Nederlandse markt voor games bedroeg in 2006 369 miljoen euro.

De markt voor muziekopnames verslechterde echter met 6,1 procent tot 322 miljoen euro. De verkoop van cd's lijdt vooral onder de grote omvang van piraterij.

Opleving

De totale Nederlandse entertainment- en mediasector profiteerde volgens het onderzoeksbureau van een opleving van de economie en groeide met 4,4 procent tegen 3,1 procent in 2005.

(c) ANP
daar issie weer, onze nieuwslezer.

Maar door jou heb ik wel veel weetjes :respect:
Iedereen denkt altijd van joh hoe weet jij da nou weer,


tsja partyflock he
 
er zijn zelfs volwassen mensen die nog aan die spelletjes doen :frusty:
rare wereld....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 07:54:
er zijn zelfs volwassen mensen die nog aan die spelletjes doen


en wat is daar mis mee :[
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 07:54:
zijn zelfs volwassen mensen die nog aan die spelletjes doen
rare wereld....


Nooit op een lanparty geweest? :P
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 07:54:
er zijn zelfs volwassen mensen die nog aan die spelletjes doen :frusty:
rare wereld....


Veel zijn voor volwassenen bedoelt zelfs :O
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 07:54:
er zijn zelfs volwassen mensen die nog aan die spelletjes doen :frusty:
rare wereld....


De gemiddelde leeftijd van een gamer is 29 jaar.