Partyflock

Forumonderwerp · 972219
557x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie weet er iets over de vergrijzing van Europa?

In Spanje ontvangen jonge stellen tot 2500 euro per kind dat ze verwekken, als stimuatlie bonus om meer kinderen te verwekken!

Ook in Nederland zullen op korte termijn maatregelen volgen. Men schat in dat het probleem in 2020 voor grote problemen zal gaan zorgen.

http://www.fd.nl/Dossier.asp?DossierId=445
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 29 september 2007 om 21:39:
godverdomme
er is toch gewoon overbevolking !
beter kapt iedereen massaal met kweken !
al die files en godverdomde rijen bij kassa's is toch kut
veeel te druk op stranden ! belachelijk dat er gekweekt moet worden!!!

Hee voordat je verder sproeid kijk eens wat vaker naar canvas en ned één. Je kan wel schreeuwen ovcer de overbevolking maar daqt is nog niet eens zo'n ramp hier in Nederland. Alle natuur is toch verdwenen laten we ons maar eens concentreren op de nog bestaande megafauna in de rest van de wereld die wel van cruciaal belang is voor de toekomst. En ik zal je zeggen dat als de beviolking echt te snel krimpt in de teoekomst door de betreffebde trend, dan is er ook minder geld voor het behoud van natuur en ontwikkelingen voor een schoner millieu.

Zo werkt het nou eenmaal. En dat er kinderen gemaakt moeten worden om te werken als slaaf ach kom op. Je moet hjet een beetje relativeren he. En dat men kinderen neemt om het geld is ook onzin het kost je uiteindelijk alleen maar geld hoe dan ook. Maar nee mensen zijn toch alleen maar eigenwijs en praten zichzelf allerlij dingen aan en als een paar jaar later iets anders voor in de plaats komt omdat het beter is dan houden ze koste wat kost vast aan het oude denkbeeld. Net zoals nu over de overbevolking.

Ach altijdherrie wat maak je je druk om de overbevolking als de taal van nederland je al niks kan schelen zie ander topic.

Ff goeie vrienden hoor maar betje raar.

Ze maken zich niet zomaar druk om zoiets. De voorbeelden liggen overal ind e wereld klaar en waarom zouden we dara niet naar luisteren. Azie is de graadmeter van de wereld op het moment. We moeten goed kijken hoe het daar gaat dan kunnen we hier dingen voor zijn.

Waarschuw beheerder
We moeten meer neukeng b)

Het kabinet zou het krijgen van kinderen wat meer moeten stimuleren. Tegen woordig hebben de meeste mensen gewoonweg niet genoeg tijd om een kind te nemen. Dat klinkt heel erg zielig en dat is het ook. Mensen met kinderen zouden het wat makkelijker moeten krijgen qua financien zodat ze wat minder hoeven te werken. Aan de andere kant kampen we ook langzamerhand met een overbevolking in ons kleine landje, dus het is een moeilijke keuze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:29:
Tegen woordig hebben de meeste mensen gewoonweg niet genoeg tijd om een kind te nemen.

Maar goed ook.. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 1 oktober 2007 om 16:20:
Ach altijdherrie wat maak je je druk om de overbevolking als de taal van nederland je al niks kan schelen zie ander topic.

eerlijk gezegd geef ik er geen reet om wat er in nederland gebeurd over een aantal jaar,
ik ben toch niet vanplan om in dit ellendige land te blijven wonen
(wil er wel alles aan doen om mensen wakker te maken ! maar niet vanuit nederland)
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 1 oktober 2007 om 16:20:
Alle natuur is toch verdwenen

ik verwacht dat de economie binnen een aantal jaar vet gaat instorten, en dat het hier een chaos wordt
van de natuur kunnen we hier niet leven, en er hoeft maar iets met een dijk fout te gaan, en half nederland zwemt
de ellende die er dan volgt zal wel echt te zuur voor woorden zijn
gelukkig zijn er plekken op de wereld waar er geen overbevolking is, en daar wil ik wezen

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 16:29:
Tegen woordig hebben de meeste mensen gewoonweg niet genoeg tijd om een kind te nemen. Dat klinkt heel erg zielig en dat is het ook. Mensen met kinderen zouden het wat makkelijker moeten krijgen qua financien zodat ze wat minder hoeven te werken

het leven lijkt echt om geld te gaan, en dat is al gewoon belachelijk
ik hoop echt dat geld geen reet meer waard wordt en dat we voor elkaar moeten gaan zorgen en van de natuur moeten gaan leven :d, maar dat zal in nederland gewoon echt een zooitje worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 11:30:
Volgens Pianka verkeerd onze planeet aarde door overbevolking in nood en de enige oplossing is 90% van de mensheid vermoorden.

tja,.. ergens heeft ie gelijk,... ik verheug me er al op
er is belachelijke overbevolking, en er zou eigenlijk een groepje relaxte mensen over moeten blijven, om gewoon te genieten van de vrijheid :d
ik zorg wel dat ik niet in een dicht bevolkt gebied zit, waar genoeg natuur is om van te leven
ik denk dat niemand zoveel mensen hoeft te doden, maar dat de natuur het gaat doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 1 oktober 2007 om 23:26:
ik verwacht dat de economie binnen een aantal jaar vet gaat instorten, en dat het hier een chaos wordt
van de natuur kunnen we hier niet leven, en er hoeft maar iets met een dijk fout te gaan, en half nederland zwemt
de ellende die er dan volgt zal wel echt te zuur voor woorden zijn
gelukkig zijn er plekken op de wereld waar er geen overbevolking is, en daar wil ik wezen

Weet je wat jij moet doen? de wereld wat positiever inzien:D. Dat deze klote is dat weten we allemaal wel. Dat er bepaalde ontwikkelingen gaande zijn die niet positief uit zullen pakken in de toekomst dat weten we. Dus kan je er beter wat aan doen dan helemaal niets. Want dan is er altijd nog die ene kans.

Van bijvoorbeeld die taalkwestie dat is gewoon een soort toets om te kijken hoe Nederlanders moreel in elkaar steken. Dit lijkt pietlullig maar wil stiekem heel veel zeggen. Als Mensen zo weinig geven om hun eigen identiteit en je identiteit dat is datgene wat altijd het dichst bij je staat, als dat aan de kant wordt gezet, dan is de drempel om verder te gaan en al het andere ook aan de kant te zeggen heel erg vaag geworden. En dat bedoel ik.

Als je serueus na gaat denken over kwesties dan weet je dat moord niet kan dan weet je dat de mens als het ware zit ingevlochten in het systeem aarde. Als is deze tamelijk kwaadaardig je kan niet al dat weefsel verweideren omdat de rest dan ook instort zover is het al veranderd.

Dus moeten we nuchter gaan bekijken waar alle problemen liggen en de oplossingen aanpassen aan hoe het op dat moment op die plek werkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op woensdag 3 oktober 2007 om 23:12:
Dus kan je er beter wat aan doen dan helemaal niets. Want dan is er altijd nog die ene kans.

wat denk je dat mijn werk is???
heb maar 1 doel en daar leef ik voor
lees mn profiel eens
Waarschuw beheerder
herriemaker, opleiding energetisch genezen/lichtwerker

Ja je geeft wel invulling aanb je leven ik zie het. Maar daar twijfelde ik ook niet aan hoor.