Partyflock

Forumonderwerp · 971749
1 volger · 1856x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, en nu gooi ik gewoon hier lekker mn frustratie er even uit! :[

Ik wordt gek van al die baby's van iedereen om me heen..!

Tuurlijk is het logish als je boven de 25 bent, dat al je beste vrienden inmiddels gesetteld zijn , huisje, boompje, beesje, kindje..
(en nog af en toe een feestje :D)
zodra de één bevallen is, is de volgende alweer zwanger! :o
Ik wordt er niet goed van!

Natuurlijk is het allemaal leuk, en gun je iedereen het geluk van de wereld.. blah blah..
Maar vanbinnen is het best wel frustrerend als je zelf nog als feestende vrijgezel in het leven staat, waarbij relaties meestal niet langer duren dan 3 weken.. :/

De feestvakanties:bier: met zn allen zijn voorbij, en ook is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je elk weekend gaat feesten met zn allen..:S
en dat mis ik!!!

Zijn er nog meer mensen die zo denken, of ben ik echt de enige..?!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 september 2007 om 18:32:
Waarom gaje daar serieus op in ?

Om even aan te geven dat er zelfs nog "hippe" moeders zijn van boven de 22. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 september 2007 om 18:42:
Verliefdheid en houden van zijn hee landere dingen hoor;)

Nogal.
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 15 september 2007 om 19:57:
Je argumentatie slaat als een lul op een trommel.

:lol:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat vriendschappen die je in je leven aangaat zowiezo aan veranderingen onderhevig zijn.

De ene keer vind je aansluiting bij de een, dan bij een ander type mens.

Dat jij als persoon nog niet toe bent aan huisje, boompje, beestje moet niet betekenen dat de rest maar stil moet staan. Of dat jij je daar aan moet gaan ergeren.

Ik heb ook een periode gehad dat ik dacht van: jeeee, moet dat nou? Met wie moet ik gaan knallen als iedereen bezig is met zijn huis schilderen en babies krijgen? Dan ging ik weer wat meer om met die ene vrijgezelle vriendin die daar nog wel behoefte aan had. En het andere weekend hielp ik de ander met behangen. Prima toch?

Nu ben ik zelf bezig met huis schilderen en babies krijgen. En ik ga nog steeds gewoon uit met mijn vrienden. Tja, ze moeten alleen begrijpen dat ik geen liters rose en kilo´s dope meer wegjas. En daar hebben ze harstikke veel begrip voor. Voor mij is het weleens jammer dat iedereen bezopen of knetterwaus is, maar goed. Dit is onze keuze.

Ik ga me over een maand of 7 in ieder geval een stuk uit mijn kraag zuipen. En kleine? Die zit dan bij 1 van mijn supergave oppassen. (mijn knalvrienden inderdaad)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Nastik, je hebt ook helemaal gelijk! (Y)
En het burgelijke-op-de-bank-zit gehalte valt hier ook nog hartstikke mee hoor! :D Zo dramatisch is het nou ook weer niet ;P
Je gaat alleen wel es aan jezelf twijfelen als je altijd tussen allemaal stelletjes zit, en je afvragen waarom zoveel mensen (in mijn ogen dan) er nou al zo vroeg mee moet beginnen..:/ maar aan de andere kant zijn het stuk voor stuk geweldige vrienden, en tja dat de meesten nu met kinderen beginnen hoort er nou eenmaal bij.. Mijn leven gaat wel door hoor!! :D

Waarom ik dit topic opende is gewoon om wat reacties van anderen mensen te horen, hoe die er tegen aan kijken :D

Waarschuw beheerder
:hug: laiverd :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gelukkig weinig vrienden met kinderen
zou het niet leuk vinden als ze nu allemaal aan kids zouden beginnen en nog maar een paar keer per jaar wat leuks doen in het weekend
in mijn woonplaats is ook een babyboom,maar het zijn niet de iets-oudere stelletjes,maar juist de pubers...vrijwel allemaal zonder eigen woning,diploma en soms zonder relatie :)
maar goed, ik wacht er nog een paar jaar mee !! heb 7 jaar een relatie en woon wel samen en ben getrouwd..maar nog niet burgelijk :[ :P

Waarschuw beheerder
Ik kan me er wel in vinden. Ik heb een enorme schijthekel aan baby's en kinderen.

Beste dat die krengen kunnen doen is snel 18 worden, dan zijn ze tenminste nog ergens goed voor.

Waarschuw beheerder
voor wat dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PRETTIGGESTOORD op maandag 17 september 2007 om 22:37:
Je gaat alleen wel es aan jezelf twijfelen als je altijd tussen allemaal stelletjes zit, en je afvragen waarom zoveel mensen (in mijn ogen dan) er nou al zo vroeg mee moet beginnen..

Mensen hebben nou eenmaal verschillende behoeftes... Toch?
Waarschuw beheerder
Want je zei eerder ook, als er mensen zo saai op de bank zitten (ipv van uit te gaan neem ik aan) maar voor sommige mensen is dat niet eens saai :P Ik spreek uit ervaring O:)

Vroeger stapte ik ook regelmatig, vrijdag en zaterdag. Maar sinds een aantal jaar is dat gewoon opgehouden, ga alleen nog af en toe! Ben veranderd denk ik, geen behoefte meer aan. Maar als ik op zaterdagavond op de bank zit, is dat echt niet saai hoor ;P Anders zou ik het niet doen.
Waarschuw beheerder
ach wat moet je op je 19e ofzo met n kind.
de meeste zijn zelf amper volwassen en kunnen het niet betalen.
ik doe alles wel op me gemak, heb ik later ook geen spijt dat ik me jeugd heb weggegooid

Waarschuw beheerder
njah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 september 2007 om 09:30:
Volgens mij ken je dan ook de Geflipste meisjes van Nederland.
Meisjes hier van boven de 22 gaan vrijwel echt niet meer uit.
Laat staan dat ze nog ergens ' dansen ' in disco's of ' leip ' doen.

Tip; ga af en toe ook eens een keer naar buiten.
laatste aanpassing