Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Waar wilde je naar toe dan?
nou kunnen we nog niet samen zijn
waarom dat dan
maar ff serieus schatje, als ik 3 kerels van 30+ aankan kan ik 1 dame van 22 ook wel aan hoor
Nou Cin kan je echt niet aan
is dat een uitdaging ben ik namelijk gek op
Ow Cin shenkie op msn
Wat doe jij met 3 kerels van 30+
ik was net weg bij mn vorige baan (supermarkt) en de bedrijfsleider mocht me niet zo dus hij had maar gezegd dat ik een winkelverbod zou hebben.
ze bibberen nog elke keer als ik daar binnen kom lopen
assistent bedrijfsleider blijft maar in kantoor als ie me ziet
en het vreemde is dat die kerel van de kassa dat ik daar gewoon goed mee op kon schieten
en van het ene op andere moment schijt ie voor me
cin slaap je al ?
mag hopen nix ernstigs?
En ik ga het niet hier verkondigen wat er is, het is in ieder geval niet tof..
Laat ik het zo zeggen: Als ik later kindjes wil, dan moet ik eerst voor onderzoeken en dergelijke naar het ziekenhuis.. Er werkt iets niet wat wel hoort te werken en daar kan ik nu nog niets aan doen, omdat het nog niet aan de orde is dat ik moeder wil worden, maar later wel.
Ofzo
begrijpelijk niet heel flock hoeft dat te weten lijkt me
jezus christus dat is wel schrikken meis, mag hopen dat het opgelost kan worden in de toekomst
Ik chauffeur jou wel richting ziekenhuis als je vent geen tijd heeft en dan stop ik ondertussen ook nog bij de Mac, KFC en Burgerking en op de terugweg bij de patatkraam
Ik sliep al ja.. En nog even en ik val weer in slaap.
En heb fucking slecht nieuws gekregen
Ik haat controles in het ziekenhuis
Als ik later kindjes wil, dan moet ik eerst voor onderzoeken en dergelijke naar het ziekenhuis
Oh nee, daar zou ik niet meer aan doen
Laat ik het zo zeggen: Als ik later kindjes wil, dan moet ik eerst voor onderzoeken en dergelijke naar het ziekenhuis.. Er werkt iets niet wat wel hoort te werken en daar kan ik nu nog niets aan doen, omdat het nog niet aan de orde is dat ik moeder wil worden, maar later wel.
Ofzo.
*jaloers* dat wil ik ook
anders krijgen ze de volle laag
het zou verboden moeten worden
nog meer mensen die na 10en onder uitslapen rekenen