1 volger · 40876x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Heb nl ooit eens vriendin gehad die wel zo was, afschuwelijk wijf die van dat soort naaistreken had altijd
goh..
Je kunt dus van mij aannemen dat alleen al door die dingen zelf te hebben meegemaakt ik wel geleerd heb hoe kut dat is als je zo bent, dus nee.... Me vent is me alles, maar mn vriendjes en vriendinnetjes daar zal ik altijd tijd voor maken
niet alleen door dat meegemaakt te hebben... ik zit gewoon sowieso niet zo in elkaar...
sommige mensen snappen gewoon niet, dat een liefde niet voor altijd hoeft te zijn, en dat je dan dus gewoon niemand meer hebt als je relatie stukloopt, als je je vrienden hebt laten zitten
Ga zelf de remmen erop zetten als ik op mezelf zit
daarbij komt als je op jezelf woont, dat het ook heerlijk is om gewoon een avond thuis te hangen met vrienden
spreek uit ervaring
Het is een man hoor
ik doelde op jouzelf meiske
daarbij komt als je op jezelf woont, dat het ook heerlijk is om gewoon een avond thuis te hangen met vrienden
gewoon filmpie kijken met een bak ijs doet ook wonderen
Dat is niet mijn ding
donateur
gewoon filmpie kijken met een bak ijs doet ook wonderen
en in de winter natuurlijk warme chocolademelk met slagroom
En eigenlijk is het leuker als er dan nog een leuke kerel naast zit..
Of een hoop vriendinnetjes
Ik heb weekend
iemand al een meeting aangemaakt ?
om kwart voor 6 vanochtend al niet meer
Toen draaide ik me zeker nog 2 keer om
Straks alweeeeeeer een meeting
Vervelend dus?
Bijna weekend mop
Toen draaide ik me zeker nog 2 keer om
ja ik ook
Maar eigenlijk werkt dat niet... kun je beter de wekker een uur later zetten, dan ben je veel uitgeruster
Vervelend dus?
mwah, tis niet zo me hobby... laat mij maar gewoon me ding doen
Bijna weekend mop
jeuhhhh
druk weekend weer
weer geen dag voor mezelf.. maar wel gezellige dingen doen allemaal
jij al plannen?
laatste aanpassing
Anyway, ik ga klussen
klussen aan jp
Ik zit helemaal vol met vitamientjes extra vitamientjes en nog meer A. Vogel zooi en anti flu's en hoestdrank en paracetamol
ik zit vol met vitamine G H en B
gefrustreerd ditdat alles
Ga je toch ff lekker douchen ofzo?
goffer heb zin om te knallenG
Helaas voor jou is het nog maar donderdag, en dus moet je nog 2 dagen geduld hebben
Bijna weeeeeeeeeeeekend
Ben er aan toe
Suuuuuus Je kaartje!! Echt ontzettend lief van je Keileuk, dat kwastje erop
Bijna weeeeeeeeeeeekend
Ben er aan toe
Anders ik wel
vanaaf echt ff zo asociaal hard op stap
Ennnn: ik ben blond
Mogguh chicky's 
Hmmmm, en was je dan wel vrij vandaag? Of zit je nu met een mega-kater op je werk?

Ik ga er dus vanuit dat de kleur goed is gelukt?
vanaaf echt ff zo asociaal hard op stap zuipen tot ik zo lam ben als een tiereliertje
Hmmmm, en was je dan wel vrij vandaag? Of zit je nu met een mega-kater op je werk?
Ennnn: ik ben blond
huh?? ik ga vanavond pas!!
Ja is goed gelukt, alleen nog niet blond genoeg... gaan volgende week ofzo alweer high lights bij zetten
donateur
vanaaf echt ff zo asociaal hard op stap zuipen tot ik zo lam ben als een tiereliertje
Dat is dus 2 wijn en een biertje
Nu ff shoppen, ga mezelf in het nieuw steken, ik heb dat verdiend
huh?? ik ga vanavond pas!!
Pfff, goed lezen is ook een vak
Ja is goed gelukt, alleen nog niet blond genoeg... gaan volgende week ofzo alweer high lights bij zetten
Ben benieuwd, heb je al iets van een foto ofzo?
Ik ga zo ook maar eens een fles wijn opentrekken
Fijne aaf tutjes
Pfff, goed lezen is ook een vak
ja he
Ben benieuwd, heb je al iets van een foto ofzo?
nee nog niet.. maar t moet echt nog veel lichter
kan nog veeeeeeeeeeeeeeel blonder
En nu ben ik echt zo lam als een tientje
laatste aanpassing
ff snel gemaakt
Mooiiiiiiiiiii
staat je goed
Mooiiiiiiiiiii
Thanks ladies
Honingblond als ik het zo ff snel zie?
lichtblond als basiskleur (alleen omdat mijn eigen haar vrij donker was, werd het maar 2 tinten lichter), en dan gewoon highlights met blondeer.
Daarom wil ik er ook nog meer bij, omdat het nog wel wat blonder mag
Maar ik vind het inderdaad zelf ook wel mooi ja... had verwacht dat het heel erg wennen zou zijn, maar valt mee
alleen omdat mijn eigen haar vrij donker was, werd het maar 2 tinten lichter
of je moet ontkleuren maar dat komt niet ten goede aan je haar
nee, dan houd je geen haar meer over op je hoofd... das een veel te grote shock voor je haar..
ik heb nu gewoon highlights, en die gaan we er steeds meer bijzetten... dan wordt ik vanzelf wel steeds blonder

![[img width=472 height=176]http://i35.tinypic.com/2q9ggn7.jpg[/img]](http://i35.tinypic.com/2q9ggn7.jpg)

![[img width=375 height=500]http://94.100.113.82/397350001-397400000/397394301-397394400/397394375_5_0Nb-.jpeg[/img]](http://94.100.113.82/397350001-397400000/397394301-397394400/397394375_5_0Nb-.jpeg)