1 volger · 39760x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Mir! Wij lijken teveel op elkaar ... Echt, in wat voor opzicht dan ook..
Daar waren we al eerder achter
je kan fan zijn of niet maar cindy is en blijft gewoon een HOER
Gaat ie lekker?
Grote bek.. Maar als het er op aan komt toch een heel verlegen meisje
Pfff, wordt dus tijd dat Tammy eens flinke zetjes in de goede richting gaat geven
je kan fan zijn of niet maar cindy is en blijft gewoon een HOER
WTF
donateur
Ow ik voel me heel speciaal nu
Dat dacht ik al...
Ik wilde eigenlijk vanavond op ziekenbezoek komen.. Mag dat?
Even mn energie op iemand uiten, jij bent de gelukkige
En heb je veel te lang niet gezien
En ik heb je zooooooooveeeeeeeeeeeeeeel te vertellen..
steenpuist
Is niet erg
Nee, ik vind mezelf best leuk
Ben rete benieuwd
Ik ook
Ik denk dat ik vanavond mijn complete telefoonboek af bel
Ik ben thuis hoor
Nou Steef die zou vanavond komen maar mss dat ik die afbel want ik ben toch niet gezellig nu (jaja nog minder gezellig als normaal
) dus ik laat het je wel ff weten straks dan 
Das een feit
Meissie succes zo bij je toekomstige huissie (ja ik weet het al zeker
) en ik hoor je straks 
En heb je veel te lang niet gezien
Das een feit
Meissie succes zo bij je toekomstige huissie (ja ik weet het al zeker
donateur
Das een feit
Meissie succes zo bij je toekomstige huissie (ja ik weet het al zeker ) en ik hoor je straks
Ja, ik ga er zo vandoor.. Ff 3x omrijden met een té harde snelheid en té harde muziek.. Daar word ik rustig van
Ik ga ervoor!
YES YES YES YES YES
Even heel wat weken wat werk verzetten, maar dat maakt me niet uit..
Dat hoort er bij mop, maar daar krijg je dan ook weer een hoop moois voor terug
Binnen nu en 2 weken krijg ik de sleutel, dan kan ik beginnen met behang eraf te halen, verven, blablabla..
En hoop er eigenlijk toch wel eind november/begin december in te zitten
Lekker snel ook al
Met kerst in je eigen huisje, whoeiiiiiiiiiiiiiiii
donateur
YES YES YES YES YES
Er is maar één iets wat me misschien tegenhoudt, maar dat zou me over 3 jaar nog mogelijk tegenhouden en dat is gewoon niet de bedoeling
Met kerst in je eigen huisje, whoeiiiiiiiiiiiiiiii
Met Ben & Jerry op de bank
Nee, nu heb ik er ook echt zin in!!
Had toestraks wel even mn twijfels, meer omdat ik het dus vanaf nu alleen moet doen, maar niet bij het huisje
Ik ga ervoor!
Even heel wat weken wat werk verzetten, maar dat maakt me niet uit..
Binnen nu en 2 weken krijg ik de sleutel, dan kan ik beginnen met behang eraf te halen, verven, blablabla..
En hoop er eigenlijk toch wel eind november/begin december in te zitten
Er is maar één iets wat me misschien tegenhoudt, maar dat zou me over 3 jaar nog mogelijk tegenhouden en dat is gewoon niet de bedoeling
Ow
Of te privé voor in het topic misschien?
Met Ben & Jerry op de bank
Lekker he
Ik kijk ook zowaar eens uit naar de kerst, dat was voorgaande jaren wel anders maar nu heb ik er echt zin in
Had toestraks wel even mn twijfels, meer omdat ik het dus vanaf nu alleen moet doen, maar niet bij het huisje
Tis ook zo lekker dubbel allemaal he
Ene kant snak je naar ruimte en rust voor jezelf, andere kant is het ff slikken om te weten dat je helemaal op je eigen beentjes komt te staan ...
Geeft nix natuurlijk, het hoort er allemaal bij en het komt ook echt allemaal goed
donateur
Of te privé voor in het topic misschien?
Nee hoor.. Het is meer dat het even vreemd zal zijn dat ik niet direct meer kan terugvallen op mn ouders. Maar dat leer ik vanzelf wel af
Ik kijk ook zowaar eens uit naar de kerst, dat was voorgaande jaren wel anders maar nu heb ik er echt zin in
Oh.. Nou..
Normaal heb ik een schijthekel aan een kerst in huis, denk dat ik nu juist wel voor sfeer zal gaan zorgen
Nee hoor.. Het is meer dat het even vreemd zal zijn dat ik niet direct meer kan terugvallen op mn ouders. Maar dat leer ik vanzelf wel af
Ja zal ook wel moeten ooit een keer he?
Normaal heb ik een schijthekel aan een kerst in huis, denk dat ik nu juist wel voor sfeer zal gaan zorgen
Tuurlijk, nix leuker dan je huisje te versieren en vol te hangen met lichtjes