1 volger · 39092x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Ik ga volgende week een weekendje naar Gent met me werk
Ga je morgen nog mee?
Tot kwart voor 5 werken, dan direct door naar de Geusselt en om half 6 vertrekken naar Oss
Doe ze de groeten in Oss
Weet je wel elders te bereiken he ?
Ik heb je een PB gestuurd
ga volgende week een weekendje naar Gent met me werk
das gaaf
maar schijnt idd wel een leuke stad te zijn
donateur
Ja was het leuk?
Vertel ...
Hoe laat was je thuis?
08:00u ofzo? Iets later misschien. Waren eerst naar Suus gereden en Suus reed naar Amsterdam
Nou, op het moment zelf vond ik het geloof ik niet zo denderend, maar dat kwam ook door andere zaken
Aukje (Moonshine op PF) dacht trouwens dat jij met mij naar Intoxicated zou gaan
laatste aanpassing
maar dat kwam ook door andere zaken![]()
Ow ow, zal ik maar even niet vragen wat voor zaken dat waren?
Organisatorisch zat alles heel goed in elkaar, sfeertje was top, gezellig onderling met de meiden, toch wat bekenden gezien.
Mooi zo, flinke reis gemaakt en niet voor nix, dat willen we horen
Aukje (Moonshine op PF) dacht trouwens dat jij met mij naar Intoxicated zou gaan
Huh
Ben nooit van plan geweest te gaan, stond zelfs niet in mn agenda
We worden nu dus gewoon al onlosmakelijk aan elkaar verbonden princess
donateur
zal ik maar even niet vragen wat voor zaken dat waren?
Dat weet je zelf ook wel
flinke reis gemaakt
2 uur onderweg
Huh Hoe komt ze daar nou weer bij?
Ben nooit van plan geweest te gaan, stond zelfs niet in mn agenda
Geen idee hoe ze daarbij kwam, had wel gezegd dat je gratis kon gaan ofzo..
We worden nu dus gewoon al onlosmakelijk aan elkaar verbonden princess
Ik weet niet of dat jij daar zo blij mee moet zijn
anders krijg je ff een sms'je om 06:38 uur
Hey, ik vroeg me juist oprecht af hoe bij jou je eerste evenementenklus ging. Wees blij dat ik nog iets of wat interesse toon
maarja had hem op stil gelukkig
En zo niet, ik had ook gestuurd dat ik hoopte dat ik je niet wakker zou smsen
Dat weet je zelf ook wel![]()
Ik weet nix, maar een vermoeden heb ik wel
2 uur onderweg
Ik draai er mn hand niet meer voor om
Geen idee hoe ze daarbij kwam, had wel gezegd dat je gratis kon gaan ofzo..
Hmmm oke, dan zal dat het wel zijn idd
Ik weet niet of dat jij daar zo blij mee moet zijn
Ach wat, brand is erger denk ik
Cindy heb jij eigenlijk al geslapen?
donateur
Cindy heb jij eigenlijk al geslapen?
Ik kwam er gisteren om 15:00u uit of later of eerder.. En heb net op de terugweg wat geslapen, maar omdat ik daarna 2x in die vreselijke kou moest en ook terug moest rijden naar hier, ben ik over mn slaap heen.
En daarbij; ik heb mn verstand erbij gebruikt. Want als ik nou zou gaan slapen, dan was ik pas wakker rond 19:00u en dan zou ik zondagnacht niet kunnen slapen of pas laat (rond 05:00u in slaap donderen) met het gevolg dat ik maandag vast en zeker te laat op mn werk zal komen..
En dat moeten we niet hebben
ben ik over mn slaap heen.
Whahaha juist, heb ik ook altijd last van
En daarbij; ik heb mn verstand erbij gebruikt. Want als ik nou zou gaan slapen, dan was ik pas wakker rond 19:00u en dan zou ik zondagnacht niet kunnen slapen of pas laat (rond 05:00u in slaap donderen) met het gevolg dat ik maandag vast en zeker te laat op mn werk zal komen..
En dat moeten we niet hebben
Geef je groot gelijk
Ik slaap ook nooit op een zondag na een feest, al is het alleen maar om s'avonds doodmoe en rondom-gelukkig in slaap te kunnen vallen
Op zondagnacht wakker liggen is een drama
laatste aanpassing
donateur
Whahaha juist, heb ik ook altijd last van
Vervelend is dat he
Nou, vrijdag had ik het ook.. Om 01:00u klaar met werken, eigenlijk te moe om nog de stad in te gaan, uiteindelijk toch maar besloten om nog 1 drankje te doen, kom om 02:00u uit de kroeg.. En stap uiteindelijk pas om 04:15u mn auto in. Al die tijd gewoon bij mn auto nog gepraat met iemand, in de vrieskou, met blote voeten in mn schoenen, tenen compleet blauw/paars aangelopen
Ik slaap ook nooit op een zondag na een feest, al is het alleen maar om s'avonds doodmoe en rondom-gelukkig in slaap te kunnen vallen
Zoiets ja
Mn moeder is ook wel een heldin hoor
Belt ze net op "Jaaaaaaaaaaa, ik moest van je vader vragen waarom je nog niet in je bed ligt, zoals een normaal mens dat op de zondagochtend doet, blablabla" Vervolgens krijg ik net na dat telefoongesprek een sms: Ik weet natuurlijk wel waarom je niet slaapt, maar dat hoeft je vader niet te weten.
Vervelend is dat he
Best wel ja
in de vrieskou, met blote voeten in mn schoenen, tenen compleet blauw/paars aangelopen
En we weten allemaal dat kou funest is voor je slaap
En kou doet ook wel eens hele andere dingen met je, maar dat is weer ander verhaal
Ik weet natuurlijk wel waarom je niet slaapt, maar dat hoeft je vader niet te weten.
En vind je dat een prettig idee dat je moeder dat weet?
donateur
En vind je dat een prettig idee dat je moeder dat weet?
Ze is er zelf achter gekomen, ze had iets gevonden
En ik wil graag zo houden dat ze zo blijft denken
En kou doet ook wel eens hele andere dingen met je, maar dat is weer ander verhaal
Ja die vat ik ook even niet hoor
jammer dat je al zo snel wegging toen we elkaar eenmaal ff gesproken hadden..
Heb toch een half uurtje met je gepraat
En we weten allemaal dat kou funest is voor je slaap
Aaah nee joh, dat valt best mee. Als ik namelijk heel erg moe ben, dan krijg ik het ook heel erg koud. En dan zou ik, ondanks de vermoeidheid, niet in slaap vallen. Dat klopt dan weer niet
En ik wil graag zo houden dat ze zo blijft denken
Uiteraard
En jij zorgt er natuurlijk ook netjes voor dat ze alle reden heeft om zo te blijven denken
Ja die vat ik ook even niet hoor
Hoe bedoel je dat?
Aaah nee joh, dat valt best mee. Als ik namelijk heel erg moe ben, dan krijg ik het ook heel erg koud. En dan zou ik, ondanks de vermoeidheid, niet in slaap vallen. Dat klopt dan weer niet
Ieder mens is anders
Ik slaap echt niet als ik het koud heb, zeker niet met koude voeten
Dan is het eerst die kakken onder het hete water zodat ik weer lekker op temperatuur ben
Dat ik m niet snap![]()
Nou gewoon
Ben jij nooit eens naar buiten gelopen en dat ie er toen loeihard inknalde?
Dat kan kou dus ook met je doen troela
ik was al kapot toen ik ging hockeyen, nu ben ik echt helemaal op
HockeyKutje