Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jullie gaan m wel missen
bij ons issie welkom
n fijn begin van 2008 zo
de eerste boete al weer binnen
Al weer binnen.. Tis mn eerste boete in heel mn leven
Nou ja, gewoon mn eigen schuld, kost me alleen maar meer geld
De ander koopt voor weet ik veel hoeveel euro aan vuurwerk, ik rij te hard
welcome to the club
zo kan je het ook bekijkeng,maar toch blijft het zonde,hoop niet dat ie hoog uit valt voor je
Waar is mn champagne?
Ben wel in zo'n positie dat ik een boete kan betalen.
die staat hier in de koeler op je te wachten, flesje crystal, kosten nog moeite zijn gespaard
meestal stuur ik de boete weer op,retour afzender
Nu nog confetti
De boete staat op naam van ons mam, want mijn auto staat op haar naam.. Maar die rijdt nooit in Breda, dus dat trucje werkt niet
had je nog meer wensen? die crystal koste me al n vermogen 200 voor n fles
het valt altijd te proberen geintje moet kunnnen bij het cjib
Confetti is 3,- voor een zakje.. Niet zo moeilijk doen hè
Ik weet niet wat ze in die oliebollen hebben gepropt hier in Breda, maar echt iedereen is ziek en aan het hoesten
nou vooruit dan 200, of 203 dat maakt dan ook niet meer uit
maar alleen als het bij confetti blijft nu
ik heb ze stiekum ingespoten met bse, wou wel dat je nog n beetje werk had vandaag
ik krijg al medelijden met je maar geen zorgen,strax zit ik onder je bureau,dan word de werkdruk al wat minder
Ik moet echt niet meer door de weeks naar Eindhoven gaan, heel gezellig en hartstikke leuk, maar een breuk op mijn slaapgehalte
dan ben je wel erg druk in de weer geweest
Stomme flitspalen
2x geflitst op hetzelfde punt
En door rood en te hard ... Voor mij was het nog oranje en dat ding flitst normaal niet op snelheid..
Fijn zo
maar echt iedereen is ziek en aan het hoesten
cin met n bril op dan straal je echt iets sexy's uit
waar??
t hangt gewoon in de lucht
Hier in Eindhoven ook
Djezus christus, het is écht stampesdruk.. Ik weet niet wat ze in die oliebollen hebben gepropt hier in Breda, maar echt iedereen is ziek en aan het hoesten
*komt ff langs*
had ik je gewoon even aan de telefoon
en de chips neit te vergeten
of was dat bij machiel![]()
??
lijkt wel hoe ouder we worden, hoe sneller de tijd gaat