Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uh ja.
jij durft
Ik een korst op mijn kin
Ooooh Kim, ik ga vanavond niet meer.
Heb een loei van een pukkel bij mn neus
straat stond ook al blank hier net
Knalerwten.. Je weet wel, van die dingen die je op de grond moet gooien en dan hoor je ergens heel ver weg als je op let "Pang".
*verveelmodus staat al uren aan*
Bedenk me net dat 2007 wel een ontzettend geweldig en leuk jaar was.. Een jaar vol feesten, plezier, mannen, vakanties, zon, zee, geweldige autoritjes en de laatste 2 maanden zeker ook met wat meer liefde dan dat ik al van mn lieve vriendinnetjes krijg..
Ik denk oprecht dat ik 2007 ga missen met veel pijn in mn hart
*zucht*
Mag de tijd stil blijven staan?
kaassoufle dansen
Ik denk oprecht dat ik 2007 ga missen met veel pijn in mn hart
2008 wordt mijn jaar
Alleen Cinnie heeft het een beetje goed gemaakt
Oh nee serieus, ik denk echt dat ik om 23:59u met tranen in mn ogen zo zit van "Ik wil dit niehiehiehiehiet" en dan stampvoetend in het rond gaat..
*gadverdamme* Krijg gewoon kippenvel als ik er alleen al aan denk
Man, je gaat gewoon door waar je gebleven bent hoor Niet alles is ineens weg omdat het 2008 wordt muts
Beetje zo van "Nou ja, beter dan afgelopen jaar zal het nooit kunnen worden", gedemotiveerd om er iets leuks van te gaan maken.
Zeikwijfie
Wie weet wordt 2008 nog wel veel leuker
Dus eerst meemaken en dan kniezen als dat nodig is
Jij morgen, ik wil terug naar gisteren
Nee bitterbal
Ons dan
idem
Word echt een beetje sentimenteel en emotioneel
Echt, ik ga straks zoooo huilen.. En ik jank nooit, maar nu voel ik gewoon dat ik echt ga huilen
Ik wil ten eerste iedereen bedanken dat jullie onder anderen mee hebben gezorgd voor een geweldig jaar met veel feesten, zon, liefde, geluk en mooie momentjes
Ten tweede wil ik iedereen een erg gezellige, feestende, gelukkige, alcoholische en mooie jaarwisseling toewensen en heel veel geluk, liefde, plezier, feestjes, mooie momenten en gezondheid voor 2008!
Dat 2008 maar net zo'n geweldig jaar mag worden voor jullie als dat 2007 voor mij was
nee, dat kan niet hoor.. met kimmy wil ik nog wel delen, maar met jou erbij wordt het teveel
Ik wil ten eerste iedereen bedanken dat jullie onder anderen mee hebben gezorgd voor een geweldig jaar met veel feesten, zon, liefde, geluk en mooie momentjes
Ten tweede wil ik iedereen een erg gezellige, feestende, gelukkige, alcoholische en mooie jaarwisseling toewensen en heel veel geluk, liefde, plezier, feestjes, mooie momenten en gezondheid voor 2008!
Dat 2008 maar net zo'n geweldig jaar mag worden voor jullie als dat 2007 voor mij was
ik zal heel rustig aan doen