Partyflock

Forumonderwerp · 971466

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UTRECHT-De auto van een ploeg van het RTL-nieuwsprogramma 4 in het land is gisteren vernield in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, zegt een woordvoerder van RTL4.

'Een verslaggever en een cameraman waren bezig met een item over een bejaardentehuis dat stelselmatig wordt belaagd door jongeren (10-12 jaar)uit de buurt'.

'Om de problemen een halt toe te roepen is om het bejaardenhuis een hek geplaatst.'

Volgens de zegsman ontstond vervolgens een bedreigende situatie met een groep jongeren. ,,Daarbij zijn de ruiten van de auto van onze ploeg ingeslagen, een camera vernield en een aantal spullen van ons gestolen.

Aanvankelijk reageerde de gealarmeerde politie laconiek, maar nam later de zaak toch serieus. Onze mensen, die zich zeer bedreigd hebben gevoeld, hebben aangifte gedaan.”

www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 20:41:
of waneer accepteren ze de NEDERLANDSE normen en waarden ????

wanneer doe jij dat dan? Dus jij mag wel schelden en anderen niet?
Weet jij wel wat de nederlandse normen en waarden zijn, want dat zijn niet mijn normen en waarden en toch ben ik nederlandse.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:09:
Elke keer als jij iets post schieten we harder in de lach

wie is WE?

dan wil ik wel ff weten wie er met we
of voel jij je aangesproken rafa?

met WIJ bedoel ik nederlanders en niet alleen piet kees of miep
maar alle blanke nederlanders
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:18:
Weet je niks orgineels meer arme ziel?

dat komt omdat de rest van z,n "WE" groepje er niet is volgens mij :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:19:
en toch ben ik nederlandse.

waar jij volgens mij enorm van baalt aan je opmerkingen te lezen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:22:
dat komt omdat de rest van z,n "WE" groepje er niet is volgens mij

Kan hij het niet in z'n eentje af en moet ie z'n vriendjes erbij halen? Weetje. Helaas kan ik dat niet hier openbaar maken (desnoods pben we) maar als het zo is met wat je net zelf al aangeeft, gaat dat ook op straat! :/ Overal halen ze hun vriendjes erbij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:22:
met WIJ bedoel ik nederlanders en niet alleen piet kees of miep
maar alle blanke nederlanders

Sorry kan aan mij liggen...maar sinds wanneer heb jij een mandaat om te spreken namens de blanke 🇳🇱 gemeenschap?

Mijn buurvrouw weet van niks :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:25:
Ben je nou echt zo dom? Mens haal je kop eens uit je reet.

Jezus wat een dom mens is dat zeg

snap je nu idioot,

Whahahahahaahahahahahah weer die standaard teksten wat hij ook in een ander topic over mij zei:roflol:

OMFG:|

Hij is een :loser:

*edit: Dit heb je allemaal uit die topic geciteerd wat hij dus allemaal zei over een ander!

Als je ook in zijn foto opmerkingen kijkt, dan zie je ook veel beledigende teksten staan..Ik ga eerdaags de nsber uithangen8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar als het zo is met wat je net zelf al aangeeft, gaat dat ook op straat! Overal halen ze hun vriendjes erbij

aangeboren afwijking is dat volgens mij
Uitspraak van Rafa op woensdag 3 oktober 2007 om 21:26:
maar sinds wanneer heb jij een mandaat om te spreken namens de blanke 🇳🇱 gemeenschap?

sinds ik zelf mag bepalen wat ik zeg
het is nu eenmaal zo
Waarschuw beheerder
..heb je enig idee wat er gebeurd als je dat over Marokkanen zegt???

Nee Cotin jij valt mensen aan omdat het Marokkanen zijn.
Een Marokkaan mag in jouw ogen niet alle dingen zeggen die een autochtoon wel mag zeggen.

Ik heb veel ergere dingen gelezen zoals : een kogel door de gehemelte van kinderen schieten en dat was geen allochtoon die dat zei :)

Waarom zou Azizz die dingen niet mogen zeggen? omdat ie een allochtoon is en omdat JOUW vooroordeel dan wordt bevestigd?

Je bent echt zielig (y)
Ga lekker door!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:31:
sinds ik zelf mag bepalen wat ik zeg

je leert het al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:23:
waar jij volgens mij enorm van baalt aan je opmerkingen te lezen

nee hoor, ik baal van mensen met ideeen zoals die van jou. :D met je blanke nederlander gezeik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:31:
aangeboren afwijking is dat volgens mij

:lol: 8)
Uitspraak van Rafa op woensdag 3 oktober 2007 om 21:31:
Waarom zou Azizz die dingen niet mogen zeggen? omdat ie een allochtoon is en omdat JOUW vooroordeel dan wordt bevestigd?

Omdat hij wel alles mag zeggen wat niet goed gekeurd wordt en als wij wat zeggen wat jullie niet zint, wordt er weer gelijk gejankt..

En ook jij scheld als ik het allemaal zo terug lees:S Hoe komt dat? Raak je snel gefrustreerd ofzo? (ik val je btw niet aan maar this gwn me vraag)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:35:
met je blanke nederlander gezeik.

Dit is zoooo krom(N)

Wij mogen marokkanen geen marokkanen noemen als hun in NL zijn geboren maar jullie noemen ons zo?
Ga nog ff door:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 3 oktober 2007 om 21:32:
je leert het al

jij kunt niet tegen mijn denkwijze en hoe zo,n flapuit ik ben

Omdat hij wel alles mag zeggen wat niet goed gekeurd wordt en als wij wat zeggen wat jullie niet zint, wordt er weer gelijk gejankt..

met je blanke nederlander gezeik

het is geen gezeik, het is de waarheid

Waarschuw beheerder

Moet ik het nu WEER teug halen om het WEER te citeren: ik val alleen het schorum aan dat met hun vieze grote bek hier de straten loopt te vervuilen net zo hard als dat ik dat met alle andere bestaande en bedenkbare nationaliteiten doe. HOE GRAAG jij ook wil dat ik een racist ben jochie....ik ben het niet.

Een Marokkaan mag in jouw ogen niet alle dingen zeggen die een autochtoon wel mag zeggen.

Ik mag van PF admins niet alle dingen zeggen die een Marokkaan mag zeggen....

Waarom zou Azizz die dingen niet mogen zeggen

omdat hij dat vette bekje van hem telkens open heeft over
Uitspraak van Azizz op dinsdag 11 september 2007 om 17:56:
als jij serieus wilt genomen worden en antwoord wil van mensen op t forum, moet je is misschien wat minder schelden. want in elk bericht van je val je mensen persoonlijk aan

en dat is wat ik de heeeeeeeeeele tijd al probeer te zeggen maar wat jullie niet willen zien: het meten met 2 maten.

En als ik zeg: ze moesten al die Marokkanen tegen de muur aanzetten en kapot schieten dat krijg ik een levenslange ban, maar hij mag het wel straffeloos zeggen over Friezen???
PF admins…..op hun best…..meten met 2 maten…..

Daarom zijn jullie allemaal zulke goede vriendjes waarschijnlijk. En daarom krijgen wij telkens de ban’s en waarschuwingen….

Die Hansje........wat een geval zeg.........:roflol: wigger

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:44:
En als ik zeg: ze moesten al die Marokkanen tegen de muur aanzetten en kapot schieten dat krijg ik een levenslange ban, maar hij mag het wel straffeloos zeggen over Friezen???
PF admins…..op hun best…..meten met 2 maten…..

Ik weet niet wat jij over admins weet maar admins lezen nooit hele topic zoals als deze door. Daar hebben ze geen tijd/zin voor.

Als jij nou eens voor de gein azizz/Rafa zn opmerkingen vlopt die niet over de beugel kunnen en tegen het beleid is. Dan delen ze ook punten uit. Admins doen niks met 2 maten meten maar ze behandelen alleen tickets als er gevlopt is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:37:
Wij mogen marokkanen geen marokkanen noemen als hun in NL zijn geboren maar jullie noemen ons zo?
Ga nog ff door

waarmee want ik snap je zin niet. Wie bedoel je trouwens met jullie?

Waarschuw beheerder

Tja schijnbaar heeft hij met andere allochtone culturen geen problemen.;)
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Jong zeg gvd... als jullie dan toch tot 'n superieur mensenras behoren waarom vertonen jullie op deze leeftijd dan nog steeds zo'n infantiel kleutergedrag????
"Jamaar kijk hun dan"
echt ... wat 'n stel crybabies zijn jullie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op woensdag 3 oktober 2007 om 23:04:
Jong zeg gvd... als jullie dan toch tot 'n superieur mensenras behoren waarom vertonen jullie op deze leeftijd dan nog steeds zo'n infantiel kleutergedrag????
"Jamaar kijk hun dan"

Ik denk niet dat ze dit begrijpen. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op woensdag 3 oktober 2007 om 23:04:
"Jamaar kijk hun dan"
echt ... wat 'n stel crybabies zijn jullie...laatste aanpassing 3 oktober 2007 23:04

Ik denk dat deze jongens die criminele marokkaantjes met hun provocerende opmerkingen een beetje suugzat zijn.

Maar het is simpel, die marokkaantjes hebben het zo gehad met Nederlanders, laten de Nederlanders nou eens zeggen dat wij het met hen ook hebben gehad.

Spijtig voor hen dat Pim Fortuijn dood is, dan was er juist geen wilders.
En Pim Fortuijn hield wel van Marokkaanse boys zoals hij zelf zei.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 20:06:
linkse complottheorie houd er maar mee op thijs want die bestaat alleen in jouw hoofd. Als je niet scheldt, niet discrimineert en niet bedreigt krijg je echt geen ban op hoeveel envelopjes er zogenaamd ook geduwd wordt.

Er zijn volgens mij weinig / geen posts van de verbannen mensen verwijderd, dus ik weet niet wat er aan de hand is maar iets klopt er eff niet helemaal of ik heb iets gemist / ik weet iets niet wat anderen wel weten maar goed.
Ik weet wel dat er door bepaalde figuren wel buitengewoon veel op envolopjes wordt geklikt.
Neemt niet weg dat wrs het grootste gedeelte van de bans wellicht terrecht is maar zoals ik zei, van wat ik hier nog zie staan met ook aanteigingen van Rafa en Azziz richting bepaalde andere personen dan zou ik ook zeggen van tja dat is ook gewoon smadelijk. Gelijke monnikken gelijke kappen hoor wat mij betreft (Y)

En dat uitdagen via de PB heb ik al van bepaalde personen hier meegemaakt. Het is dat ik er dan niet op in ga maar er komen nou bepaald leuke dingen over de pb van een paar figeren hier. Ze zijn zelf gewoon ronduit discriminerend. Maar ik het idee dat dat maar "mag" want als blanke lijkt het net of je niet gediscrimineerd of beledigd kan worden :x, ik had op dat moment gewoon melding moeten maken van ongewenst gedrag maar daar denk je dan ook gewoon eff niet aan.

Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:43:
Ben je nou echt zo dom? Mens haal je kop eens uit je reet.

Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:45:
Jezus wat een dom mens is dat zeg

Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:43:
snap je nu idioot,

Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 17:52:
Blonde meisjes zijn net treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende

Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 18:24:
Ik zal nooit kunnen begrijpen wat een gozer ziet in zo'n blonde minderwaardige hoerige make-up doos

Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 17:52:
terwijl jij elk weekend iedereen pijpt voor een breezer

Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 18:24:
Dat 80% daarop valt zegt wel het een en ander over de bevolking hier

Jij over blonde vrouwen:
spreekt de hoerige mentaliteit je aan? Of omdat ze dom zijn en je ze makkelijk kan gebruiken? Of ben je zelf gewoon een hersenloze mannelijke hoer dat je op type, als anna nicole smith valt? Kwam geen zinnig woord uit en wat me vooral opviel was dat ze ook totaal geen zelfrespect hadden, zichzelf minderwaardig voelden. sletterig gekleed gingen en alles pikten, domme sloerie, Ach ik zie het al je bent een blondje. ben je een keer afgewezen door een Marokkaan? ik heb schijt aan die blondjes. zoals ik al zei ik val op brunettes. blondjes staan onderaan de voedselketen

Neem nou bv. deze......
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 17:18:
dat gezeik met die friezen elke keer. Waarom willen ze niet bij NL horen? zet dat volk tegen de muur en schiet ze af ofzo zijn we van dat hele gezeik
...heb je enig idee wat er gebeurd als je dat over Marokkanen zegt???

Gozer klik gewoon bij elke post die niet aan staat de envolopjes aan laat de mods maar eens lezen wat die gasten doen. Heilige boontjes zijn Azziz en Rafa zeker niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:00:
Die loser hier boven....Washyourmouth....wel eens gezien hoe die altijd loopt te beledigen etc....??

hahaha, Ik ben benieuwd, Citeer mijn zinnen en praat dan verder want alles wat je nu vertelt is uit je duim gezogen. Sinds ik hier lid ben heb ik hier nog nooit iemand beledigd of dergelijke.
Ik heb het je al gezegd en zeg het nu weer. Jij kan gewoon het verschil niet zien tussen feiten en vooroordelen en probeert met je 'vooroordelen' andermans monden te snoeren wat dus totaal echt niet lukt. :lol: :loser:. Owh sorry, Is "Loser" ook een belediging, mijn excuses dan. :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Jamaar kijk hun dan"

Ik weet niet hoe je het doet maar je trekt de woorden uit me mond :D
Waarschuw beheerder
Moet ik het nu WEER teug halen om het WEER te citeren: ik val alleen het schorum aan dat met hun vieze grote bek hier de straten loopt te vervuilen net zo hard als dat ik dat met alle andere bestaande en bedenkbare nationaliteiten doe. HOE GRAAG jij ook wil dat ik een racist ben jochie....ik ben het niet.

Dus Azizz is schorem?

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 3 oktober 2007 om 23:23:
Neemt niet weg dat wrs het grootste gedeelte van de bans wellicht terrecht is maar zoals ik zei, van wat ik hier nog zie staan met ook aanteigingen van Rafa en Azziz richting bepaalde andere personen dan zou ik ook zeggen van tja dat is ook gewoon smadelijk. Gelijke monnikken gelijke kappen hoor wat mij betreft (Y)

Citeer eens ff :D

En ook jij scheld als ik het allemaal zo terug lees:S Hoe komt dat? Raak je snel gefrustreerd ofzo? (ik val je btw niet aan maar this gwn me vraag)

Heel simpel.. als je iets niet zint dan kan je op het envelopje klikken ;)

Hij of zij krijgt een strafpunt en thats it maar ga niet zaniken aub.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 23:10:
k denk dat deze jongens die criminele marokkaantjes met hun provocerende opmerkingen een beetje suugzat zijn.

Maar het is simpel, die marokkaantjes hebben het zo gehad met Nederlanders, laten de Nederlanders nou eens zeggen dat wij het met hen ook hebben gehad.

Spijtig voor hen dat Pim Fortuijn dood is, dan was er juist geen wilders.
En Pim Fortuijn hield wel van Marokkaanse boys zoals hij zelf zei.

Dit is pas het jankverhaal ''hunnie wel en wij niet''

Word eens volwassen (y)

Als iemand mij nog iets persoonlijks te melden heeft doet het per Pb maar laten we nu ONTOPIC gaan!

Gracias!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WashyourMouth op donderdag 4 oktober 2007 om 00:18:
Ik weet niet hoe je het doet maar je trekt de woorden uit me mond

Kijk zo, met m'n hand==> *trekt woorden uit mond* Gezien?? Cool he! B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op donderdag 4 oktober 2007 om 00:24:
Kijk zo, met m'n hand==> *trekt woorden uit mond* Gezien?? Cool he! B)

Kijk uit dat je me Verstandskies er Nog niet uittrekt he!
Waarschuw beheerder
Nope, ik zal me braaf tot de woordjes beperken O:)

Je nick is trouwens heel toepasselijk (y) hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cotin doe het per PB aub.. O en laat PF niet je leven overnemen.
Waarschuw beheerder
­
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 00:32:
[img width=48 height=42 cacheid=000a5a6e001df1203e3d906c1a02089f80]http://www.tolstoiproductions.nl/Images/enveloppe.gif[/img]­toe maar hoor meisje...druk maar!

Nee, vind ik niet nodig, want heb daar geen reden voor en bovendien is dit lachwekkend allemaal.

Maar wel petje af hoor voor de moeite die je er in hebt gestoken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 4 oktober 2007 om 00:36:
O en laat PF niet je leven overnemen.

:lol: zegt hij.............zoek jij nou maar even een baan meisje. Je zit hier 24/7 want vooralsnog betalen wij hardwerkende mensen jouw uitkering........

Oh nee.......is ook zo........je verdiende €2750 netto per maand en hebt daar nu ww van :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar die admins zijn dan ook wel een beetje :S dat ze dat nog niet door hebben........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 4 oktober 2007 om 00:42:
heel slim

:no:

heel zielig

:yes: typerend voor dit soort stakker. Zo proberen ze ook altijd binnen te komen in de club op precies dezelfde manier...intrigantjes...
Rafa........Tullius Détritus
Waarschuw beheerder
Volgens mij mag PF zowat een open verbinding naar jouw profieltje maken want volgens mij heb je dagelijks erg veel te melden als je iets niet bevalt, soms is het wellicht terrecht (of je het dan zelf uitlokt is weer wat anders) maar ook heel vaak niet en zit je maar een slag in de rondte te huilen.
Maar ik heb je strategie al lang door, proberen mensen boos te krijgen door ze provorceren, (veelal met persoonlijke semi-off-topic uitvallen) en als ze dan iets zeggen waarvan jij denkt dat je een punt kan maken bij de admin dan klik je op de envolop, heel slim en heel zielig tegelijk.

Mijn strategie?
Ik klik alleen op vlopjes als iemand mij beledigd of rascistische pufjes uit zijn ventiel laat.

Jouw manier van denken is het niveau groep 3 :)

Zulke dingen dacht ik toen ik nog klein was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 22:53:
waarmee want ik snap je zin niet. Wie bedoel je trouwens met jullie?

marokkanen:)

En nou ga ik naar me werk toe:bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 4 oktober 2007 om 03:24:
Jouw manier van denken is het niveau groep 3

Zulke dingen dacht ik toen ik nog klein was.

proberen mensen boos te krijgen door ze provorceren, (veelal met persoonlijke semi-off-topic uitvallen) en als ze dan iets zeggen waarvan jij denkt dat je een punt kan maken bij de admin dan klik je op de envolop, heel slim en heel zielig tegelijk.

I rest my Case Rafa :roflol: Bedankt dat je het zelf nog even wilde bevestigen je maakt het me erg makkelijk zo 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 4 oktober 2007 om 00:20:
Dit is pas het jankverhaal ''hunnie wel en wij niet''

Uhm leg eens uit:/

Waarschuw beheerder
Op de radio was vanochtend een marokkaanse jongen met een goede oplossing, die zei dat ze gewoon zo'n crimineeltje moesten oppakken en op moeten sluiten voor een tijdje. Hij zei dat dit deze maatregel de rest wel zou afschrikken.
Hij zei ook dat boete's niet helpen, omdat ze geen geld hebben en het niet aan hun ouders durven te vragen, daardoor worden ze gemotiveerd om te gaan stelen.

Waarschuw beheerder
En dat Rafa en Azizz het eens een beetje beu zijn dat alleen Marokkaanse jongeren in het negatieve nieuws komen kan ik ook best een beetje begrijpen.

Ik zou ook op den duur een beetje pissed worden als telken weer mijn (sub)cultuur negatief in het nieuws komt, hetzelfde met gabbers (of lonsdaledragers) die komen door een stelletje schorem ook steeds negatief in het nieuws.
Maar dan denk ik dat personen als Rafa en Azziz zich niet direct tegen een deel van de nederlandse opini zich moeten keren, maar tegen de groep (let op) "criminele" Marokkaanse Nederlanders (althans als het mijn subcultuur zou zijn, zou ik er ook alles aan doen om deze weer maatschappelijk een goed beeld te laten geven).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 4 oktober 2007 om 03:21:
je bent erg kinderachtig (Y)

sterke reply in mijn PB box vanmorgen van onze topper Rafa!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 09:39:
Maar dan denk ik dat personen als Rafa en Azziz zich niet direct tegen een deel van de nederlandse opini zich moeten keren, maar tegen de groep (let op) "criminele" Marokkaanse Nederlanders (althans als het mijn subcultuur zou zijn, zou ik er ook alles aan doen om deze weer maatschappelijk een goed beeld te laten geven).

Ik zeg:

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 4 oktober 2007 om 09:20:
Bedankt dat je het zelf nog even wilde bevestigen je maakt het me erg makkelijk zo

(y)

Uitspraak van Rafa op donderdag 4 oktober 2007 om 03:24:
als iemand mij beledigd

iedere ochtend dat jij in de spiegel kijkt ben je een belediging voor jezelf én je ras!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:roflol: welk leven?

Waarschuw beheerder
AUW.........hans kerel...wat een sterke opmerking weer! Ik kan gewoonweg niet tegen je op......

:gaap:
Waarschuw beheerder
hanzje of rafa, wie ook drukt, het is jullie niet gelukt
Waarschuw beheerder

hoor wie het zegt :gaap:

Waarschuw beheerder
Cotin hebben ze weer weg weten te werken zie ik :vaag:
Ratten zijn het! kijken hoelang het duurt dat wij ook weer weg zijn Holland :D volledig partyflock voor rafa aziz en hansje en deecore :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fake profiel zegt ook weer wat :gaap: