Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 20:06:
linkse complottheorie houd er maar mee op thijs want die bestaat alleen in jouw hoofd. Als je niet scheldt, niet discrimineert en niet bedreigt krijg je echt geen ban op hoeveel envelopjes er zogenaamd ook geduwd wordt.
Er zijn volgens mij weinig / geen posts van de verbannen mensen verwijderd, dus ik weet niet wat er aan de hand is maar iets klopt er eff niet helemaal of ik heb iets gemist / ik weet iets niet wat anderen wel weten maar goed.
Ik weet wel dat er door bepaalde figuren wel buitengewoon veel op envolopjes wordt geklikt.
Neemt niet weg dat wrs het grootste gedeelte van de bans wellicht terrecht is maar zoals ik zei, van wat ik hier nog zie staan met ook aanteigingen van Rafa en Azziz richting bepaalde andere personen dan zou ik ook zeggen van tja dat is ook gewoon smadelijk. Gelijke monnikken gelijke kappen hoor wat mij betreft
En dat uitdagen via de PB heb ik al van bepaalde personen hier meegemaakt. Het is dat ik er dan niet op in ga maar er komen nou bepaald leuke dingen over de pb van een paar figeren hier. Ze zijn zelf gewoon ronduit discriminerend. Maar ik het idee dat dat maar "mag" want als blanke lijkt het net of je niet gediscrimineerd of beledigd kan worden

, ik had op dat moment gewoon melding moeten maken van ongewenst gedrag maar daar denk je dan ook gewoon eff niet aan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:25:
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:43:
Ben je nou echt zo dom? Mens haal je kop eens uit je reet.
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:45:
Jezus wat een dom mens is dat zeg
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 20:43:
snap je nu idioot,
Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 17:52:
Blonde meisjes zijn net treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende
Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 18:24:
Ik zal nooit kunnen begrijpen wat een gozer ziet in zo'n blonde minderwaardige hoerige make-up doos
Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 17:52:
terwijl jij elk weekend iedereen pijpt voor een breezer
Uitspraak van Azizz op maandag 1 oktober 2007 om 18:24:
Dat 80% daarop valt zegt wel het een en ander over de bevolking hier
Jij over blonde vrouwen:
spreekt de hoerige mentaliteit je aan? Of omdat ze dom zijn en je ze makkelijk kan gebruiken? Of ben je zelf gewoon een hersenloze mannelijke hoer dat je op type, als anna nicole smith valt? Kwam geen zinnig woord uit en wat me vooral opviel was dat ze ook totaal geen zelfrespect hadden, zichzelf minderwaardig voelden. sletterig gekleed gingen en alles pikten, domme sloerie, Ach ik zie het al je bent een blondje. ben je een keer afgewezen door een Marokkaan? ik heb schijt aan die blondjes. zoals ik al zei ik val op brunettes. blondjes staan onderaan de voedselketen
Neem nou bv. deze......
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 17:18:
dat gezeik met die friezen elke keer. Waarom willen ze niet bij NL horen? zet dat volk tegen de muur en schiet ze af ofzo zijn we van dat hele gezeik
...heb je enig idee wat er gebeurd als je dat over Marokkanen zegt???
Gozer klik gewoon bij elke post die niet aan staat de envolopjes aan laat de mods maar eens lezen wat die gasten doen. Heilige boontjes zijn Azziz en Rafa zeker niet.