Partyflock

Forumonderwerp · 971466

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UTRECHT-De auto van een ploeg van het RTL-nieuwsprogramma 4 in het land is gisteren vernield in de Utrechtse wijk Kanaleneiland, zegt een woordvoerder van RTL4.

'Een verslaggever en een cameraman waren bezig met een item over een bejaardentehuis dat stelselmatig wordt belaagd door jongeren (10-12 jaar)uit de buurt'.

'Om de problemen een halt toe te roepen is om het bejaardenhuis een hek geplaatst.'

Volgens de zegsman ontstond vervolgens een bedreigende situatie met een groep jongeren. ,,Daarbij zijn de ruiten van de auto van onze ploeg ingeslagen, een camera vernield en een aantal spullen van ons gestolen.

Aanvankelijk reageerde de gealarmeerde politie laconiek, maar nam later de zaak toch serieus. Onze mensen, die zich zeer bedreigd hebben gevoeld, hebben aangifte gedaan.”

www.rtlnieuws.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:20:
Uitspraak van Rafa op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:45:
Ik heb Journalistiek gedaan en heb zelf voor de Metro geschreven

jij hebt nogal wat gedaan in je leven hé? Druk baasje ben je.

Nou jongens en meiden,
nu ook eens een applausje hé voor deze overijverige oké-Marokkaan.......hoera....hoera....

En dan heeft ie het alleen nog maar over al zijn witte / legale aktiviteiten die wel het daglicht kunnen verdragen.....!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Azizz op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:52:
je mag Marokkanen als rafa en mij onze voeten kussen

:gaap:
Uitspraak van Rafa op dinsdag 2 oktober 2007 om 09:01:
Ga vooral lekker door met jezelf voor lul zetten

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:55:
Die kans dat het daar ooit van komt schat ik niet bijster hoog in, aangezien ik vrij weinig in die Arabische haatpaleizen van jullie kom.

blabla, ga toch werken man dan heb je geen tijd meer om te haten. word je vanzelf weer een gelukkig mens ipv van een verbitterd man die op internet nog een beetje aandacht probeert te krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 13:37:
Je kan beter met gezellige mensen omgaan die je kent en van de rest niet zoveel aantrekken

zoals ik snees ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:20:
jij hebt nogal wat gedaan in je leven hé? Druk baasje ben je.

Zou jij eens ook moeten doen ipv foto's van Rebecca Kadijk als je eigen profiel willen laten voordoen :lol:

Lowlife!

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:26:
Journalistiek is met een hoofdletter en Nederlands niet? Heb je journalistiek gedaan in braille of zo :rot:

Oh ja, aardappel...voor jou speciaal een stukje tekst uit Wikipedia:
"Daarnaast worden onder Nederlandse cultuur ook allerlei tradities, feestdagen enz. gerekend."
Hoofdletter N dus...en ik kan nog wel honderd voorbeelden zoeken, maar geloof jij nou maar lekker dat je afgestudeerd bent in de Nederlandse taal :loser:

Je bent echt nog steeds te beperkt en moet nog de eerste reactie van jou nog tegen komen waarin jij op niveau met een discussie mee kan.
Kan je niet en zal je ook niet kunnen en daarom verschuilen achter one-liners, en scheldwoorden zoals: Aardappel, Rolmops, Bosaap etc..

Je bent gewoon zielig :lol:

Ga lekker kinderen tussen de 7 en 10 jaar een kogel door de gehemelte schieten want dat is jouw mening als het gaat om onderwerp van DEZE topic?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:56:
Ga lekker kinderen tussen de 7 en 10 jaar een kogel door de gehemelte schieten want dat is jouw mening als het gaat om onderwerp van DEZE topic?

En jij was de ontdekker van sarcasme toch? :loser:

En als ik op jouw niveau mee zou moeten kunnen qua discussie...alsof ik daar op zit te wachten, held :roflol:

Je forumfotootje kun je beter weghalen hoor, leraar Nederlands
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:59:
En jij was de ontdekker van sarcasme toch? :loser:

Sarcasme?

Dus je wil zeggen dat daarvoor iemand gezegd had dat ''volwassen een kogel door hun kop moeten hebben?''

Je weet niet eens wat Sarcasme is 8)
Laat staan LATENT.

Ga maar snel opzoeken, hup hup!

Vanaf nu Ontopic en per PB als je nog wat te melden hebt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fliink bezig de laatste tijd, eerst een horde "linksen"een ban (voor altijd) en nu een horde rechtsen een ban voor een week.
alleen van Ben was het wel te verwachten, die is meer verbannen dan dat hij online is volgens mij.

De pest is nu dat ik dus niet weet of ik mijn woorden op een weegschaaltje moet leggen of dat ik nog gewoon redelijke discussie kan voeren. Ik weet niet of het om uitspraken in het topic gaat of dat er wellicht over de PB het 1 en ander is gezegd wat niet door de beugel kan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:29:
Fliink bezig de laatste tijd, eerst een horde "linksen"een ban (voor altijd)

Wie waren dat eigenlijk?????
Ik heb het gevoel dat Partyflock de teugels aan het aantrekken is:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alleen van Ben was het wel te verwachten, die is meer verbannen dan dat hij online is volgens mij.

Huh???
Wat deed hij eigenlijk fout????
Ik denk dat de discussie nu wel een beetje doodslaat:S

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
misschien kan de admin ff reageren?! :/
Waarschuw beheerder
Fliink bezig de laatste tijd, eerst een horde "linksen"een ban (voor altijd) en nu een horde rechtsen een ban voor een week.

Ach ja ;)

En terecht met zijn uitlatingen, met de meeste van jullie, pluim voor thijs vanwege een goede discussie, valt tenminste een normale discussie mee te voeren maar met hem..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:17:
Ben je nu tevreden Rafa?????

:lol:

Ik slaap heerlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:39:

Heb je zijn bijdrage aan het forum wel eens doorgelezen? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:36:
Wie waren dat eigenlijk?????
Ik heb het gevoel dat Partyflock de teugels aan het aantrekken is

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:39:
Huh???
Ik denk dat de discussie nu wel een beetje doodslaat

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:17:
Leipe Shit ouwe

Fake :lol:
Waarschuw beheerder
Rafa :bye:

nog steeds pf mensne plagen :O

foei jij :rot:

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ojee.....
Ben Mysterieus, Cutierudie, Cotin en Leipe Shit ouwe...
Allemaal de komende weken in de ban:S
Blijft weinig over zo:S
Ben je nu tevreden Rafa?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:46:
misschien kan de admin ff reageren?! :/

Die zit met een bak popcorn mee te lezen :lol:

Maar dit gaat helemaal nergens meer over, jammer dat dergelijke problematiek niet gewoon besproken kan worden zonder gegeneraliseer.
Het maakt geen ene flikker uit wat hun afkomst is, ze moeten gewoon aangepakt worden. Geloof me er lopen ook zat sjonnies tussen met een identiteitscrisis die zich precies hetzelfde gedragen. En die zijn nóg triester...
Uitspraak van Deekore. op dinsdag 2 oktober 2007 om 13:12:
Ach ja... alsof de blanke immigranten zich zo netjes hebben gedragen tegen hun "gastheren" in Amerika en Australië....

Hwet gaat nu toch over Kanaleneiland od zie ik dat verkeerd? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 3 oktober 2007 om 02:35:
Rafa :bye:

nog steeds pf mensne plagen :O

foei jij :rot:

un men sgot to doe wat un man sgot to doe. B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 3 oktober 2007 om 10:49:
un men sgot to doe wat un man sgot to doe.

Hahaha... hij zit er nog steeds bovenop hoor....
Waarschuw beheerder
:cheer:EINDELIJK:cheer:

Vanaf vrijdag samenscholingsverbod
UTRECHT - Het aangekondigde samenscholingsverbod in de Utrechtse wijk Kanaleneiland wordt vrijdag 5 oktober van kracht. Het verbod richt zich specifiek op jongeren van wie bekend is dat zij regelmatig overlast veroorzaken of zich schuldig maken aan criminaliteit en die met een strafblad.

Het verbod is bedoeld om in een zo vroeg mogelijk stadium op te kunnen treden tegen overlast en criminaliteit. Goedwillende bewoners en bezoekers hebben van de maatregel niets te vrezen: 'normale' vormen van samenkomen vallen niet onder het samenscholingsverbod.
(ANP)

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00125/unst02_2509kanalene_125755a.jpg[/img]
Spelende kinderen in de buurt van Winkelcentrum Kanaleneiland. Kinderen groeien hier op voor galg en rad in een omgeving met veel geweld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelAir op woensdag 3 oktober 2007 om 12:50:
Vanaf vrijdag samenscholingsverbod
UTRECHT - Het aangekondigde samenscholingsverbod in de Utrechtse wijk Kanaleneiland wordt vrijdag 5 oktober van kracht. Het verbod richt zich specifiek op jongeren van wie bekend is dat zij regelmatig overlast veroorzaken of zich schuldig maken aan criminaliteit en die met een strafblad.

Het verbod is bedoeld om in een zo vroeg mogelijk stadium op te kunnen treden tegen overlast en criminaliteit. Goedwillende bewoners en bezoekers hebben van de maatregel niets te vrezen: 'normale' vormen van samenkomen vallen niet onder het samenscholingsverbod.
(ANP)

goed bezig!

uitgerekend nu met de ramadan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 12:04:
Hahaha... hij zit er nog steeds bovenop hoor....

Weet je wat het is?

De discussie zou gevoerd moeten worden door mensen die met doordachte en goed onderbouwde argumenten komen.
Onderbouwd bedoel ik mee, ondersteuning door middel van feiten.

Mensen die graag willen vertellen wat ze denken en wat hun ervaringen zijn in hun omgeving... ok maar dan wel in de veronderstelling en de gedachte open houden dat een ander weer iets anders mee maakt.

Op dit moment is er sprake van een papegaai-cultuur en ik heb dus totaal geen zin om een discussie aan te gaan met mensen die al bevooroordeeld zijn en heb al helemaal geen zin dat mijn woorden verdraaid worden.

Ja het is erg wat er in kanalen-eilanden gebeurt en het zou niet zo mogen zijn..maar ga ajb niet het idee ophangen dat het altijd maar Marokkanen zijn en doen alsof ''probleemwijken'' nooit op tv is geweest of een ma Tokkie een belg is.

Dit geldt voor iedereen, want de een heeft zich al schuldig gemaakt waar hij of zij de ander van beschuldigt.

Ruimte voor een discussie? prima maar dan wel de vooroordelen lekker thuis laten of je frustratie ventieltje lekker in het gootsteen laten puffen ;)

Waarschuw beheerder
[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00125/unst02_2509kanalene_125755a.jpg[/img]
Uitspraak van BelAir op woensdag 3 oktober 2007 om 12:52:
Spelende kinderen in de buurt van Winkelcentrum Kanaleneiland. Kinderen groeien hier op voor galg en rad in een omgeving met veel geweld.

Ja dat snap ik als je een free fight kooi midden in die wijk neerzet :lol:

XXL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op woensdag 3 oktober 2007 om 01:14:
En terecht met zijn uitlatingen, met de meeste van jullie, pluim voor thijs vanwege een goede discussie, valt tenminste een normale discussie mee te voeren maar met hem

:lief: :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 19:02:
maar één ding is zeker...jou wordt op een walgelijke wijze de hand boven het hoofd gehouden net zo als je holmaatje Aziz. Moetr je eens kijken zeg wat die aan beledigende teksten uitkraamt.... maar dat mag ook allemaal maar.

Druk op envolopjes, maak er melding van als je iets niet aan staat, zeg dat je het smadelijk vindt omdat er geen onderbouwing is.
Dat is volgens mij ook hun strategie, ik heb het idee dat iedere bericht wat hun niet aan staat op de envolopjes wordt geklikt...
Verder weet ik niet of er dingen over de pb zijn gegooid tussen de verschillende mensen hier maar ik heb zelf ook wel eens ondervonden dat niet nader te noemen personen me uit de tent hebben geprobeerd te lokken door beledigende pb's te sturen. In de hoop dat je wat lelijks terug zegt zodat hun weer op het envolopje kunnen klikken, Trap er niet in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen die anders denkt dan jij is papagaai,

ou wordt op een walgelijke wijze de hand boven het hoofd gehouden net zo als je holmaatje Aziz

Iets met de pot en de ketel?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op woensdag 3 oktober 2007 om 17:37:
altijd maar Marokkanen

niet altijd , maar wel verdomd vaak
De pest is nu dat ik dus niet weet of ik mijn woorden op een weegschaaltje moet leggen

mijn idee :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 3 oktober 2007 om 19:12:
Druk op envolopjes, maak er melding van als je iets niet aan staat, zeg dat je het smadelijk vindt omdat er geen onderbouwing is.
Dat is volgens mij ook hun strategie, ik heb het idee dat iedere bericht wat hun niet aan staat op de envolopjes wordt geklikt...
Verder weet ik niet of er dingen over de pb zijn gegooid tussen de verschillende mensen hier maar ik heb zelf ook wel eens ondervonden dat niet nader te noemen personen me uit de tent hebben geprobeerd te lokken door beledigende pb's te sturen. In de hoop dat je wat lelijks terug zegt zodat hun weer op het envolopje kunnen klikken, Trap er niet in

linkse complottheorie :gaap: houd er maar mee op thijs want die bestaat alleen in jouw hoofd. Als je niet scheldt, niet discrimineert en niet bedreigt krijg je echt geen ban op hoeveel envelopjes er zogenaamd ook geduwd wordt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus we mogen niet zeggen dat het k*t tuig is en dat het in die wijk niet aan die marokanen ligt en moeten gewoon zwijgen . En waneer past dat volk zich dan aan , of waneer accepteren ze de NEDERLANDSE normen en waarden ???? Ik heb een idee hoor wat je met dat spul kan doen :) onder andere heeft het met een boot te maken , de noordzee en een groot gat in de bodem van die boot . Maar dat mag helaas niet i.v.m. de milieu vervuiling :cry: Maar ga niet denken dat ik ga zwijgen , nooit en te nimmer :no: . Want in dit land bestaat nog steeds de vrijheid van meningsuiting . Of ben ik nu te rechts ? Want dat die conclusie wordt toch wel getrokken ( ben tenslotte kaal B) ) dus rechts :S Dus wat nou discriminatie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cotin, alsjeblieft niet meer typen. Elke keer als jij iets post schieten we harder in de lach :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 21:03:
Cotin, alsjeblieft niet meer typen. Elke keer als jij iets post schieten we harder in de lach

Oh, je neemt nog de moeite om z'n posts te lezen? :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:00:
Mijn laatste ban ging echt he-le-maal nergens over....

ach, ze moeten toch wat als ze zich geen houding meer weten te geven, als ze geen antwoorden terug hebben en als ze weten dat je gelijk hebt maar niet toe durft te geven omdat je dan door een andere linkse rat word uitgekotst
zo zijn ze allemaal

Waarschuw beheerder
Maar gelijk heb ik wel............
Waarschuw beheerder
Jullie zijn allemaal hol maatjes en idd volgens mij allemaal envelopdrukkertjes

Heb nog nooit envelopje gedrukt hoor :/
Als jij volgende keer nou gewoon een keer iets post zonder 1 scheldwoord (ik weet 't, het is moeilijk maar probeer het nou eens)
en dingen onderbouwt dan zul je zien dat mensen jouw serieus gaan nemen en je met respect behandelen op het forum (y)

Waarschuw beheerder
Wat lul jij nou man.je doet zelf niet anders dan mensen beledigen....
Uitspraak van WashyourMouth op woensdag 3 oktober 2007 om 19:12:
Iets met de pot en de ketel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op woensdag 3 oktober 2007 om 21:05:
Oh, je neemt nog de moeite om z'n posts te lezen?

whaha ik weet 't zou het eigenlijk niet moeten doen :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 21:05:
Maar gelijk heb ik wel............

ja heb je ook, en hun weten het ook wel maar ze geven niet toe.
zegt meer over hun dan over jou
Cotin, alsjeblieft niet meer typen. Elke keer als jij iets post schieten we harder in de lach

wie is WE?
kun je niet alleen ofzo? waar zijn je "vriendjes" gebleven dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 21:06:
Als jij volgende keer nou gewoon een keer iets post zonder 1 scheldwoord

beter blijf je weg
en dingen onderbouwt dan zul je zien dat mensen jouw serieus gaan nemen en je met respect behandelen op het forum

en kun jij dat ook dan?
Uitspraak van Azizz op woensdag 3 oktober 2007 om 21:09:
whaha ik weet 't zou het eigenlijk niet moeten doen

en eigenlijk zou je ook niet terug moeten antwoorden
(ik weet 't, het is moeilijk maar probeer het nou eens)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 21:09:
wie is WE?
kun je niet alleen ofzo? waar zijn je "vriendjes" gebleven dan?

Selectief?

Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 20:44:
we

Uitspraak van HOLLAND op woensdag 3 oktober 2007 om 20:55:
wij worden in ons eigen land

:roflol:

ik heb je laten zien hoevaak en hoeveel je marokvriendje Azizz loopt te schelden, te beledigen, onderuit probeert te halen, grof is naar meiden, en als een wannabe stumper mij uitdaagt voor een gevecht via PB....gewoon keihard bewijs, [cite] en de woorden liegen er niet om.

ik heb je laten zien hoevaak en hoeveel je marokvriendje Rafa loopt te schelden, te beledigen, onderuit probeert te halen, grof is naar meiden, ....gewoon keihard bewijs, [cite] en de woorden liegen er niet om.

ik heb je laten zien hoevaak en hoeveel je vriendje Mike E loopt te schelden, te beledigen, onderuit probeert te halen, gewoon keihard bewijs, [cite] en de woorden liegen er niet om.(maar hij is wel aardig want hij heeft een fantopic voor me geopend)

ik heb je laten zien hoevaak en hoeveel je vriendinnetje Stoeipoes loopt te schelden, te beledigen, onderuit probeert te halen, grof is, gewoon keihard bewijs, [cite] en de woorden liegen er niet om.

ik heb je laten zien hoevaak en hoeveel jij je dikke bek open hebt, loopt te schelden, te beledigen, onderuit probeert te halen, ...gewoon keihard bewijs, [cite] en de woorden liegen er niet om. Hoevaak heb jij je smoel open dat ik een vrouwen mishandelaar ben en dat ik mijn vrouw sla etc.....een zeer grove aantijging gebaseerd op pure leugens. Dat mag wel van je vriendjes bij PF maar als ik ook maar IETS zeg over een marokkaan WAT BERUST OP WAARHEID krijg ik een ban....

Jij bent een smerige op jutter en nét zo'n leugenaar als je vriendje Rafa...

Jij moet echt snel contact opnemen met de RIAGG :lol:

Waarschuw beheerder
donateur

Whahah....Dit komt me zo bekend voor!! Weet je niks orgineels meer arme ziel?:aai: