Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 21:29:
wat een frustraties...
De enige frustratie die ik wat me ex betreft heb heeft te maken met de kids.
Mijn ex is geen slechte vader als ze bij hem zijn, echter zijn ze dat maar 2 keer in de maand.
Dat ze er 2 keer in de maand zijn dat is aan mij te danken. Want ik breng en haal ze. Hij heeft daar geen zin in. Voert als argument aan dat hij geen rijbewijs en/of auto heeft maar dat is geen argument.
Dan haal je je rijbewijs toch? Maar daar heeft hij geen geld voor zegt hij. Maar hij kan wel een nieuwe pc , een x/box360 en nieuwe spellen kopen enzo.
Feit is dat hij het wel makkelijk vind en ik ben toch wel zo stom om ze iedere keer weer te brengen.
Er is al vaak tegen me gezegd door mensen dat ik ze dan gewoon thuis moet houden maar wie kwets ik daar harder mee? Idd de kindjes.
Ik denk dat als je aan mijn ex vraagt op welke school die jongens zitten dat hij je het antwoord niet kan geven.
Het is raar want toen we nog samen waren was hij best een leuke papa maar daarna ontdekte hij het vrijgezellenleven en veranderde hij in een egoist.
Hij weet dat ik alles doe voor mijn kinderen. En hoe meer ik doe, hoe minder hij hoeft te doen. Gelukkig ben ik nu getrouwd met een man die voor zowel onze gezamelijke kinderen als de kids uit mijn vorige relatie een vaderfiguur is.
Verder kan ik best met mijn ex door 1 deur heen hoor...hij heeft alleen zo af en toe een stommiteit waar ik dan idd weer even gefrustreerd over ben. Volgende maand ben ik dat weer vergeten .