Partyflock

Forumonderwerp · 971217

Waarschuw beheerder
Hebben vaders dezelfde rechten als moeders ?

Wat als moeders vaders de rechten willen ontnemen en de vader
op alle manieren proberen zwart te maken ?
(tot valse aangifte mishandeling / aanranding aan toe)

Wat is het beste voor het kind ?
( indoctrinatie - ouderverstoting)

Wat is jullie ervaring / advies ??

Ik wil het beste voor mijn dochtertje van 6 jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:18:
Dat meisje verdient een echte vader die er voor haar is... en zo goeie papa ben jij niet echt roy

indd!!! met je geouwetiefishoer hier!! :looser:

LulPraatjes!!

Roy eens een leugenaar altijd een leugenaar!!

stom dat andere mensen dat niet door hebben!!

echt sneu dat je zo probeert de voogdij van luna te krijgen...

en heb je nou echt zon blad voor je kop es hoefde niet eens aanwezig te zijn bij de rechtzaak...

en wat lul je over dat geld gedoe:S:S:S

WIE HAD HIER GVD NIET EENS GELD VOOR EEN TREINKAARTJE NAAR ZN DOCHTERS VERJAARDAG????!!!!!!!!!!!!!!! :looser:
Waarschuw beheerder
Zo te lezen heeft ze haar vriendinnetjes op je af gestuurd, flauw hoor.

Om maar even voor deze jongen op te komen:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:20:
en trouwens .. Nu weer hardcore dj styl look? geen Böshe skinhead meer? ahhaha jij weet echt niet wat je wilt he!!?

wat heeft zijn uiterlijk te maken met of hij een goeie papa is voor zijn dochter? Ben jij kortzichtig of wat??

en zo goeie papa ben jij niet echt roy

Baseer je dat op feiten of op meningen van anderen?

Waarschuw beheerder
Dat meisje verdient een echte vader die er voor haar is... en zo goeie papa ben jij niet echt roy

Nee dat blijkt dat hij niet zo is 'TRIEST' figuur dat ie is. zielig gaan doen hier, JIJ bent degene die liegt je mocht Luna wel zien maar je wou niet en deed er geen moeite voor:no: Dus wat dat betreft is het je eigen fout.
En wat die verhaaltjes betreft wat je elke keer op pf zet over mn zus dat ze niet is op komen dagen bij die rechtzitting en al die dingen is allemaal gelul jij verdraait alles.Zoals ik al zeg je deed er zelf geen moeite voor en je had wel geld voor feestjes en niet om Luna een keertje te kunnen zien.

kijk je gedrag en je houding hoe oud ben je

Laat me raden 12 ofzo, jochiee hou is op met dat rare gedoe en ga verder met je leven en wees een goede vader voor Luna!!

Uitspraak van Colinda(f) op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:24:
en heb je nou echt zon blad voor je kop es hoefde niet eens aanwezig te zijn bij de rechtzaak...

Nee idd hoefde ze ook niet was allemaal al geregeld via der advocaat, trouwens ze had al veel langer een advocaat dan je denkt hoor ze had alles goed geregeld en op tijd iig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:37:

Om maar even voor deze jongen op te komen:

Doe vooral geen moeite ik kom hier uit mijn vrije wil ( dat ik uberhäupt nog aandacht aan hem besteed zeg ) maar goed.. voor jou tange baby aangezien jij het voor hem gaat opnemen tegen mij..
ben jij in mijn ogen a Scum a wanker en vooral een :looser: <-- die ja!

Zijn uiterlijk ( tja wijf dan moet je zn geschiedenis maar is weten) hij zich voordoet als skinhead en vervolgens een dj hardcore debiel uit loopt tehangen die 2 dingen dame die liggen elkaar niet zo dus dat is gewoon een opmerking snap jij dat!??!!?

Baseer je dat op feiten of op meningen van anderen?

Mijn eigen mening.. aan gezien ik weet wat voor leugenaar het is
met zn ''borderline'' hahahah

Werkzaam bij District South Rave
Artiest Technoholic
Waarschuw beheerder

Idd komen nu ineens bijna al haar vriendinnetjes hier op af, ik mis er eigenlijk nog een paar.
Zo kan iedereen zien hoe het nou werkelijk eraan toe gaat.

De dingen die zij hier aan het ''uitschreeuwen'' zijn, zal ik niet eens op ingaan.
Ze bewijzen zichzelf nu enorm hiermee.
Tenslotte weet ik wel beter en zal ik mij niet verlagen tot hun zeer lage niveau.
Ik kom gewoon voor mijn kleine meisje op dat haar papa nodig heeft net zoals ieder kind zijn/haar papa en mama nodig heeft.

En dankje 17tango baby17 :) !! (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:47:
voor jou tange baby aangezien jij het voor hem gaat opnemen tegen mij..
ben jij in mijn ogen a Scum a wanker en vooral een

Ach nee toch, nou denk ik toch wel dat ik daar erg mee ga zitten...

tja wijf

rustig aan he zo goed kennen we elkaar nog niet (f)

snap jij dat!??!!?

jawel hoor :D ik snap alleen niet hoe je verband probeert te leggen met zijn vaderschap en zijn uiterlijk.

Mijn eigen mening..

Prima. Dan is dat duidelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:36:
En dankje 17tango baby17

welcome (f) het gaat mij om het principe. Zij lopen jou hier met weet ik veel hoeveel man te kijk te zetten en namen te noemen en daar hou ik niet zo van. Jij hebt nooit de naam van je ex genoemd en alleen je verhaal gedaan, wat je volste recht is. Dat er dan van die kleuters zijn die het zich gelijk weer persoonlijk aantrekken terwijl GEEN EEN van hen erbij betrokken is (want het is tussen jou en je ex) en allemaal persoonlijke details die er NIX mee te maken hebben gaan plaatsen... das pas kinderachtig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:55:
welcome het gaat mij om het principe. Zij lopen jou hier met weet ik veel hoeveel man te kijk te zetten en namen te noemen en daar hou ik niet zo van. Jij hebt nooit de naam van je ex genoemd en alleen je verhaal gedaan, wat je volste recht is. Dat er dan van die kleuters zijn die het zich gelijk weer persoonlijk aantrekken terwijl GEEN EEN van hen erbij betrokken is (want het is tussen jou en je ex) en allemaal persoonlijke details die er NIX mee te maken hebben gaan plaatsen... das pas kinderachtig.

True ;)
De dingen die zij hier aan het ''uitschreeuwen'' zijn, zal ik niet eens op ingaan.
Ze bewijzen zichzelf nu enorm hiermee.
Tenslotte weet ik wel beter en zal ik mij niet verlagen tot hun zeer lage niveau.
Ik kom gewoon voor mijn kleine meisje op dat haar papa nodig heeft net zoals ieder kind zijn/haar papa en mama nodig heeft.

Inderdaad. Ik geloof dat bij zulke 'gevallen' (incl. de mijne) er best wat subjectief op elkaar gereageerd wordt (vrienden van haar vind hem een loser en andersom ;) ) Maar hier 'n beetje agressief en aanvallend je zusje of vriendinnetje verdedigen terwijl ze niet eens het fatsoen heeft naar een rechtzaak te komen... (feitje lijkt me)

Niks van aantrekken vriend, door blijven gaan en stabiel blijven.
ben jij in mijn ogen a Scum a wanker en vooral een :loser: <-- die ja!

*proest* :roflol: :bye:

Waarschuw beheerder
welcome het gaat mij om het principe. Zij lopen jou hier met weet ik veel hoeveel man te kijk te zetten en namen te noemen en daar hou ik niet zo van. Jij hebt nooit de naam van je ex genoemd en alleen je verhaal gedaan, wat je volste recht is. Dat er dan van die kleuters zijn die het zich gelijk weer persoonlijk aantrekken terwijl GEEN EEN van hen erbij betrokken is (want het is tussen jou en je ex) en allemaal persoonlijke details die er NIX mee te maken hebben gaan plaatsen... das pas kinderachtig.

Precies ja, daar heb je dus helemaal gelijk in.(F)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 08:51:
Inderdaad. Ik geloof dat bij zulke 'gevallen' (incl. de mijne) er best wat subjectief op elkaar gereageerd wordt (vrienden van haar vind hem een loser en andersom ) Maar hier 'n beetje agressief en aanvallend je zusje of vriendinnetje verdedigen terwijl ze niet eens het fatsoen heeft naar een rechtzaak te komen... (feitje lijkt me)

Ook jij hebt helemaal gelijk hierin ja.
Mijn zusje werd trouwens ook al bedreigd door een zogenaamde ''internetbroer'' van 1 van de aanvallers hierzo, das al helemaal triest.

Ik zal me hier ook zeker niks van aantrekken maat. :no: :)
Ik ga zeker door voor de rechten van mijn kleine meisje.

Waarschuw beheerder

Uitspraak van actief op woensdag 31 oktober 2007 om 10:21:
Uitspraak van 17tango baby17 op dinsdag 30 oktober 2007 om 18:55:

Uitspraak van actief op woensdag 31 oktober 2007 om 10:21:
Uitspraak van Plugge85 op woensdag 31 oktober 2007 om 08:51:
Inderdaad. Ik geloof dat bij zulke 'gevallen' (incl. de mijne) er best wat subjectief op elkaar gereageerd wordt (vrienden van haar vind hem een loser en andersom ) Maar hier 'n beetje agressief en aanvallend je zusje of vriendinnetje verdedigen terwijl ze niet eens het fatsoen heeft naar een rechtzaak te komen... (feitje lijkt me)

Hier een berocht van de T.O.

Waarom bemoeien andere mensen zich toch met zaken die ze niks aangaat.

Laat ze zich met hun eigen leven bemoeien.

En dat sommige mensen andere mensen aanvallen en bedreigen zegt meer over hun eigen onstabiele gedachten dan dat ze iets over de ander zeggen.

Bij dit soort mensen worden waanideen de werkelijkheid.

Ik zou zeggen neem effe een cursus assertiviteit , dan leer je met je
door je eigen geschapen waanideen omgaan.

En voor alle vaders die hun dochter niet mogen zien, veel succes en sterkte gewenst.

Waarschuw beheerder
Ik kan het mij maar moeilijk voorstellen dat er moeders zijn die dit soort dingen verzinnen en of gebruiken en zich zo opstellen tegenover de vader with out no real reson in het belang van het kind gaat dat er bij mij niet in, Maar goed wie ben ik!!
Neem een goede advocaat in de handen en vecht voor je dochtertje!!
Uiteindelijk heb daar vertrouwen en het geloof in zal het recht zegevieren en dat gebeuren wat in het belang van jou kind is!!
Uiteindelijk komt de waarheid wel boven water, Succes! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het hele verhaal hierzo betreft mijn kleine nichtje en het kleinkind van mijn ouders wij hebben haar al een half jaar niet meer gezien die kleine misct hier een heel groot stuk familie waar ze tijdlang voor een gedeelte mee is door opgevoed omdat haar moeder het ook niet zo goed kon door haar borderline en nog meer ziektes we hebben haar overal in gesteund en nu loopt ze zo te liegen dat slaat nergens op en nu wordt ik ook nog bedrijgt nou dat ze maar komen die kleuters mij maken ze niet bang
wij weten wel beter hoe het zit en de moeder was inderdaat niet op de zitting aanwezig dus in haar nadeel wij vechten zo hard als maar kan voor die kleine meid en missen haar ontzettend zij houd haar bij de vader weg en de hele familie want toen ze nog kleiner was toen was daar niemand die hen steunde en nu opeens wel alleen maar om die leugens die ze daar vertelde over de vader en ons

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 14:41:
het hele verhaal hierzo betreft mijn kleine nichtje en het kleinkind van mijn ouders

(probeer niet te veel deze vete via pf te laten spelen, is gewoon een tip ;) (Y))
Je hebt 'n mooi kindje epitaph! Dáár hebben we dan weer wél foto's van kunnen doorklikken :lol: (al mag jij ze niet hebben van kinderachtige lui :X )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 oktober 2007 om 10:25:
ik vind dat nogal nep eigenlijk

Tjah je moet eens weten wat ik allemaal nep vind :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 14:41:
het hele verhaal hierzo betreft mijn kleine nichtje en het kleinkind van mijn ouders wij hebben haar al een half jaar niet meer gezien die kleine misct hier een heel groot stuk familie waar ze tijdlang voor een gedeelte mee is door opgevoed omdat haar moeder het ook niet zo goed kon door haar borderline en nog meer ziektes we hebben haar overal in gesteund en nu loopt ze zo te liegen dat slaat nergens op en nu wordt ik ook nog bedrijgt nou dat ze maar komen die kleuters mij maken ze niet bang
wij weten wel beter hoe het zit en de moeder was inderdaat niet op de zitting aanwezig dus in haar nadeel wij vechten zo hard als maar kan voor die kleine meid en missen haar ontzettend zij houd haar bij de vader weg en de hele familie want toen ze nog kleiner was toen was daar niemand die hen steunde en nu opeens wel alleen maar om die leugens die ze daar vertelde over de vader en ons

respect voor jullie vechtlust

saskia

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Debbie op woensdag 31 oktober 2007 om 20:14:
Tjah je moet eens weten wat ik allemaal nep vind

Jezelf?
Waarschuw beheerder
jezus als niemand zich ermee mag bemoeien roy moet je het gvd ook niet op internet gaan zette:S
maar het gewoon in de rechtzaal houden!!!!!
wie is hier nou zielig en verlaagt zich tot een heel laag niveau JIJ!!!!

want heb alweer nieuwe dingen over je gehoort komt je niet echt ten goede he jankerd!!!

beetje zielig gaan lopen doen bij andere om zo medelijden te krijgen!!

1 tip roy TRUST NO-ONE!! hahhahah :lol:

Waarschuw beheerder
jezus wat heb ik t zelf goed voorelkaar gekregen zeg ik had zelf niet eens een advocaat moest t met die van haar doen.
naja ze wou veel de helft van de huis spullen etc hebben tja heb ik effuh goed een stokje voor gestoken das al 2 jaar terug toen was ik 25jr.
ze kreeg der kleren beetje persoonlijke spullen en de kids.
huis en inboedel + auto van mij en de lasten duh.
en een regeling dat ik recht heb op elk weekend voor de kids als ik tijd zou hebben vanwege ploegendienst.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Colinda(f) op woensdag 31 oktober 2007 om 22:47:
jezus als niemand zich ermee mag bemoeien roy moet je het gvd ook niet op internet gaan zette

Je mag reageren hoor, net als iedereen, maar hou het even serieus en gezellig ;) En dát is nou iets wat je niet lukt :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 21:01:
Jezelf?

Dat nog net niet :P ;)
Waarschuw beheerder
Hoezo zitten al haar vriendinnetjes ineens ook op dit forum? Hoe weten ze dat jij erover schrijft? Ze achtervolgen je dus, constant checken wat je schrijft op forums enzo? Nou daar ben je dan ook lekker klaar mee...

Waarschuw beheerder
Leugens Roy allemaal leugens wat je hier loopt te vertellen over Es.. en wat betreft dat zusje van jou laat der is ophouden mn album te verneuken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 20:33:
Leugens Roy allemaal leugens wat je hier loopt te vertellen over Es.. en wat betreft dat zusje van jou laat der is ophouden mn album te verneuken!!

tja wie uitdeeld moet ook kunnen incaseren he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op donderdag 1 november 2007 om 20:30:
Hoezo zitten al haar vriendinnetjes ineens ook op dit forum? Hoe weten ze dat jij erover schrijft? Ze achtervolgen je dus, constant checken wat je schrijft op forums enzo? Nou daar ben je dan ook lekker klaar mee...

De moeder van mijn dochter en haar vrienden/vriendinnen kijken continu wat ik doe op Partyflock en waar ik ook kom op internet.
Beetje vermoeiend en triest allemaal, maar vooral kinderachtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 november 2007 om 09:52:
Beetje vermoeiend en triest allemaal, maar vooral kinderachtig

En hoogst irritant lijkt me... Pffff kutkoters

Waarschuw beheerder

behoorlijk

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op vrijdag 2 november 2007 om 09:59:
En hoogst irritant lijkt me... Pffff kutkoters

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 18:11:
Wat is het beste voor het kind ?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 18:11:
ervaring / advies

Ervaring en advies: zet dit soort zaken niet op internet.
Succes ermee!

Waarschuw beheerder
Ben gister er op gewezen dat vaders nooit ook maar één poot hebben om op te staan! "Moeders hebben véél meer rechten als vaders en denk je dat het je lukt om ook maar iets gedaan te krijgen?" :O

Beetje jammer dat ze natte ogen krijgt bij de vraag of ze nu gelukkig is met haar leven en of ze alles nu écht wel op orde heeft... :S

Wél weer lekker dat ik 'm gisteravond al op mocht halen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 10:48:
ze gilt dat door het autoraam naar binnen, terwijl m'n kind er ook in zit

Al het andere wat je schrijft zou ik me niet druk om maken als ik
jou was. Jij weet hoe het zit, de rest is bijzaak. Verspilde energie.

Dat ze dit soort uitspraken doet waar jullie kleine man bij is,
dat vind ik wel ernst. Dom wijf. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 10:48:
Ben gister er op gewezen dat vaders nooit ook maar één poot hebben om op te staan! "Moeders hebben véél meer rechten als vaders

misschien heb ik er over heen gelezen, maar heb jij geen gezamelijk ouderlijk gezag via de rechtbank? ik heb dat toen wel voor mijn ex aangevraagd en heeft hij dus wel dezelfde rechten en plichten als mij (y)

De moeder van mijn dochter en haar vrienden/vriendinnen kijken continu wat ik doe op Partyflock en waar ik ook kom op internet.

dat zegt meer over haar dan over jou, schijnbaar is ze in de loop der jaren nog niet volwassen geworden om dingen met jou persoonlijk op te lossen. en voor het feit dat ze jou geflikt heeft mag mevrouw zich ook schamen.

dus moeder en vriendinnen als je een beetje ballen had zou je zorgen dat je je zaakjes omtrent je kind goed geregeld had, en je eigen wrok naast je neer hebben gelegd ipv je kind in te zetten als een pion.

dat is wat ik er van vindt en dat mag ze gerust lezen
i dont care (y)

ik zou me diep schamen als ik zo in elkaar zou zitten :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 11:11:
misschien heb ik er over heen gelezen, maar heb jij geen gezamelijk ouderlijk gezag via de rechtbank? ik heb dat toen wel voor mijn ex aangevraagd en heeft hij dus wel dezelfde rechten en plichten als mij

ja, heb ik wel... Maar ja, ze vertrouwt dan ook op van die kroeg-verhalen... Ik betaal te weinig alimentatie (terwijl het door een advocaat op is bepaald) want anderen zeggen meer te betalen, ik ben een slechte vader, want anderen zouden niet zeuren als de moeder dingen doet die zij doet... En nu zegt dus 'iedereen' dat ik geen kans maak ;)
ik zou me diep schamen als ik zo in elkaar zou zitten

:yes: maar (al loopt onze relatie niet helemaal soepel (L) ) jou kunnen we van 't lijstje halen :lol: ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 10:52:
Dat ze dit soort uitspraken doet waar jullie kleine man bij is,
dat vind ik wel ernst. Dom wijf.

:lol: ging het weghalen nadat ik jou post had gelezen :bloos: ben soms te open op i-net...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 11:32:
ja, heb ik wel... Maar ja, ze vertrouwt dan ook op van die kroeg-verhalen... Ik betaal te weinig alimentatie (terwijl het door een advocaat op is bepaald) want anderen zeggen meer te betalen, ik ben een slechte vader, want anderen zouden niet zeuren als de moeder dingen doet die zij doet... En nu zegt dus 'iedereen' dat ik geen kans maak

kortom ze heeft weinig poten om op te staan, want de alimentatie is vastgesteld op jouw inkomen, en daar klan ze weinig aan veranderen :yes: daarbij moet ze niet kijken naar ''anderen'' maar naar haar situatie (y)

andere mensen winnen ook de lotto, ik nog steeds niet :lol:

jou kunnen we van 't lijstje halen

ik gedraag me tenminste zoals een normale moeder dat hoort te doen (y) mijn kind kan mij later niks verwijten en mijn ex ook niet (y)
en zelf slaap ik ook goed :lol:

Waarschuw beheerder
geen kans maak

Ik vraag me heel de tijd af... Kans maak waarop?

ben soms te open op i-net...

(f)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 13:00:
mijn kind kan mij later niks verwijten

En daar gaat het o.a. om! (y)

Waarschuw beheerder
dat zegt meer over haar dan over jou, schijnbaar is ze in de loop der jaren nog niet volwassen geworden om dingen met jou persoonlijk op te lossen. en voor het feit dat ze jou geflikt heeft mag mevrouw zich ook schamen.

dus moeder en vriendinnen als je een beetje ballen had zou je zorgen dat je je zaakjes omtrent je kind goed geregeld had, en je eigen wrok naast je neer hebben gelegd ipv je kind in te zetten als een pion.

dat is wat ik er van vindt en dat mag ze gerust lezen
i dont care

ik zou me diep schamen als ik zo in elkaar zou zitten

andere mensen winnen ook de lotto, ik nog steeds niet

Ik heb nu wel een lot in de loterij gevonden :lief: (L):lief: (L)
Het vult mijn hart met goud.

ik gedraag me tenminste zoals een normale moeder dat hoort te doen mijn kind kan mij later niks verwijten en mijn ex ook niet
en zelf slaap ik ook goed

Hadden alle gescheiden moeders maar de zelfde instelling :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 14:59:
Ik vraag me heel de tijd af... Kans maak waarop?

't voorstel om Marco bij mij te laten komen wonen als vaste woonplaats (dus de rollen omdraaien)
andere mensen winnen ook de lotto, ik nog steeds niet

:lol: ik wil ons jacht creme en niet wit! :'(
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 15:00:
Ik heb nu wel een lot in de loterij gevonden
Het vult mijn hart met goud.

Lékker! Niks mooiers! gefeliciteerd dan maar :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 15:11:
't voorstel om Marco bij mij te laten komen wonen als vaste woonplaats (dus de rollen omdraaien)

Aha ok.

Waarschuw beheerder
k wil ons jacht creme en niet wit!

ik wil een zwarte , die kan praten als knight rider :roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 15:00:
Hadden alle gescheiden moeders maar de zelfde instelling

mijn vader zat altijd in de kroeg, ik weet hoe het voelt om een vader te willen en niet te hebben, en dan raak je hem met 13 jaar kwijt door de zuip :nocheer: geen weg meer terug om ooit nog vader liefde te kunnen voelen :cry:

ik zou mijn kind dat nooit kunnen aan doen als ik er niet de juiste redenen voor zou hebben :nee: ook al vind ik zijn vader in sommige opzichten ook niet altijd even ideaal, dat heet niet dat hij niet van zijn kind houdt, want dat doet hij wel (y) en geef ik hem de kans deel uit te maken van zijn kind zijn leven (y)

voor mijn zoon zou ik alles doen :yes:

't voorstel om Marco bij mij te laten komen wonen als vaste woonplaats (dus de rollen omdraaien

beetje moeder zou daar nooit mee accoord gaan :nee: en dat bedoel ik dan niet verkeerd naar jou toe :nee: maar ik zou mijn kind ook never bij zijn vader laten wonen zolang hij daar niet zelf voor kiest :nee:
ik heb hem gedragen, ik heb altijd voor hem gezorgt vanaf de eerste dag, heb heel veel dingen in de zwangerschap als tijdens zijn leven alleen moeten doen, en geen haar op me hoofd dat ik de rollen zou omdraaien met mijn ex :nee:

Waarschuw beheerder
moeilijke situatie altijd.
vrouwen hebben meestal de meeste rechten tenzij ze verslaaafd zijn ,mishandeling plaatsvind enz en daar ook daadwerkelijk bewijs voor is.
lange procedures kinderbescherming die zich er mee bemoeit.
al het in sommige gevallen maar goed ook is dat de vrouwen de meeste rechten hebben omdat een normale moeder toch het beste voor der kind wil.
maar helaas word daar door veel vrouwen misbruik van gemaakt wat t voor vrouwen die t echt menen allemaal veel moeilijker maakt.
maar voor mij heeft t recht gezegeviert helaas is dat in veel gevallen niet.
mijn mening is dat beide ouders samen eraan werken om je kindje op te voeden maar t is niet altijd mogelijk zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 18:01:
ik heb hem gedragen, ik heb altijd voor hem gezorgt vanaf de eerste dag, heb heel veel dingen in de zwangerschap als tijdens zijn leven alleen moeten doen, en geen haar op me hoofd dat ik de rollen zou omdraaien met mijn ex

Daar zit hem het verschil he ;)

Goed weekend allemaal! :bye:

Waarschuw beheerder
jij ook goed weekend (f)
Waarschuw beheerder
roy we achtervolgen je niet hoor
we krijgen dit via via ook te horen en te zien wat voor leugens je hier neerzet om medelijden te krijgen pffff das pas vermoeiend :S ;)

daarom zei ik al TRUST NO-ONE!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TRUST NO-ONE!!!! stampwijffie via via en dan nog geloven wat je hoort. Het wordt eens tijd dat jullie Roy metrust laten en niet naar al die leugens van andere via via luisteren want wie zegt dat die de waarheid spreken .roy doet niets verkeerd . Hij vecht alleen op een eerlijke mannier voor zijn dochter en dat kan je van de moeder niet zeggen. en dat zie ik roy niet doen.een moeder die haar kind bij de vader weg houd en ook nog eens bij de hele familie die is gewoon heel verkeerd bezig en doet haar eigen kind heel veel leed en verdriet aan want luna was gek op haar vader en tante en oom en tante en zeker haar oma en opa en al die andere familie die ze nu allemaal moet missen wie doet zoiets nu haar eigen kind aan strafbaar zou dat moeten zijn

Waarschuw beheerder
ik denk dat je privé kwestie's niet op partyflock moet gaan
uitpraten :nee:
wij hebben daar verder niks mee te maken

Waarschuw beheerder
wij praten absoluut geen prive kwestie's op partyflock uit maar ze moeten Roy ermee metrust laten
Waarschuw beheerder
Borderline is geen excuus voor haar gedrag of mogelijk zijn gedrag.
Ik heb ook borderline en ben een goede moeder voor mijn kinderen. Tevens heb ik een goede verstandhouding met mijn ex. Het kan dus wel.
Het moet alleen van 2 kanten komen. Tis zo zonde van je energie joh dat geruzie en die boosheid. Wat heeft een kind aan ouders die verteerd worden door boosheid?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik me beter afzijdig kan houden hier vanaf nu.
Ik kwam hier in dit topic met een uitnodiging zodat ik ook mijn verhaal kon doen en wat steun kon krijgen van de rest hier zonder ook maar 1x een naam te noemen over wie nou de moeder van mijn dochter is, die dat ook supergoed deden(de mensen of lotgenoten of hoe ik het ook even moet noemen).
De moeder van mijn dochter schijnt ook dat mij niet te gunnen en stuurt daarom ook haar vrienden/vriendinnen hier in dit topic zodat er gelijk een enorme spanning hangt in het topic.
Ik wil iedereen die me steunde en naar me luisterde heel erg bedanken en vind het geweldig dat jullie er waren!
Ik zal zeker nog afentoe kijken hier.
Verder probeer ik mijn leven goed op te pakken en verder te vechten voor de rechten van mijn dochter zodat zij een goede kans op een goed leven zal maken en beide ouders en familie van beide ouders zal kunnen zien.
Iedereen verder heel erg veel sterkte en nogmaals dankjulliewel!!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 10:48:
wij praten absoluut geen prive kwestie's op partyflock uit maar ze moeten Roy ermee metrust laten

en daarom kun je dan beter niet meer op elkaar ingaan op het internet (y)
ik vind dat een normale vader die zijn kind wil zien daar ook de kans voor moet krijgen (y)
wat ouders onderling voor problemen hebben is HUN probleem en moet niet het probleem van het kind worden.

Roy je weet hoe ik er over denk, wat er bij juliie is voorgevallen weet ik niet en hoef ik ook niet te weten, ik geef slechts mijn mening op vaders die kinderen willen zien en niet mogen zien.

dat keur ik af als je je kind als een pion inzet

Waarschuw beheerder
je begint samen aan kinderen. dus je bent er altijd SAMEN verantwoordelijk voor, wat er ook gebeurd!
Waarschuw beheerder
het komt vaak voor dat moeder
het kindje van vader wil ontnemen..
terwijl vader en moeder bijde recht hebben op het kindje..
maar daar word niet over na ged8..
tis op dat moment een egoistische spel..
ikke ikke ikke en de rest kan stikkuhh..
maar er word niet ged8 wat is het beste voor het kind?
zou kind er net zo over denken als zijn/haar mama?
neejj natuurlijk niet..
want eeen kind houd van bijde ouders even veel..
en je mag daarom je kind nooit tussen de ouders laten kiezen..
en denk je daar wel het recht voor te hebben..
is het aan de rechter om dat te bepalen..
en niet aan de ouder zelf..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 12:47:
Roy je weet hoe ik er over denk, wat er bij juliie is voorgevallen weet ik niet en hoef ik ook niet te weten, ik geef slechts mijn mening op vaders die kinderen willen zien en niet mogen zien.

dat keur ik af als je je kind als een pion inzet

Dat is 1 van de redenen waarom ik me hier beter afzijdig kan houden.
Ik vind het ook niet goed als een kind als pion word gebruikt en dat ga ik ook zeker niet doen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 12:51:
je begint samen aan kinderen. dus je bent er altijd SAMEN verantwoordelijk voor, wat er ook gebeurd!

Daar heb je helemaal gelijk in!

Uitspraak van (F) don't worry, be happy (F) op maandag 5 november 2007 om 16:37:
het komt vaak voor dat moeder
het kindje van vader wil ontnemen..
terwijl vader en moeder bijde recht hebben op het kindje..
maar daar word niet over na ged8..
tis op dat moment een egoistische spel..
ikke ikke ikke en de rest kan stikkuhh..
maar er word niet ged8 wat is het beste voor het kind?
zou kind er net zo over denken als zijn/haar mama?
neejj natuurlijk niet..
want eeen kind houd van bijde ouders even veel..
en je mag daarom je kind nooit tussen de ouders laten kiezen..
en denk je daar wel het recht voor te hebben..
is het aan de rechter om dat te bepalen..
en niet aan de ouder zelf..

Precies!