Partyflock
 
Forumonderwerp · 971187
Ik denk dat k niet de enige ben die op zoek is naar Q-base 2007 livesets! Kunnen we ze ook dit jaar weer verwachten? Vooral die van Technoboy wil k graag hebben, draaide een hoop nieuwe knallers! Verder zouden we ook een poging kunnen doen tracklists bij elkaar te schrapen, maar denk eerlijk gezegd dat t onbegonnen werk is!
Uitspraak van Marja op donderdag 8 november 2007 om 18:13:
En de gaafste lasers

daar heb ik letterlijk 5 minuten met open mond staan toekijken vanaf die grote heuvel voor die bunker! wat een respect voor deze lasers! nog nooit zo vet gezien niet te geloven!
Ik heb er een foto van op me telefoon, heb geprobeerd te kijken hoeveel het er zijn. Tel er 22, maar ik weet zeker dat ik er nog gemist heb die niet op me schermpie pastte.

Alleen kan ik niet zien welke lasers zijn en welke vanaf een discobol weer een andere kant op gaan op me foto, hij is te donker.
laatste aanpassing
ik had een filmpje er van maar die ben ik kwijt denk dat er 8 lasers waren en de rest was discoballen werk.. Maar wel heel vetjes :respect:
er stond buiten één laser opgesteld, die straalde op al die spiegelbollen. best bizar eigenlijk dat je zo'n effect kan creeeren met één laser :respect:
 
Artiest PaulH
heeft iemand de set van showtek al gevonde?

of weet iemand waar ik die kan vinde .. :D
Uitspraak van Flipp op maandag 12 november 2007 om 17:44:
Set van A-lusion staat ook op z'n site Heerlijk setje.

Die was echt heerlijk. Krijg gewoon weer kippevel als ik ernaar luister. Hij was echt de held van het feest van het jaar!!
hoop dat iemand hem nog ript zodat ik um gewoon als mp3 heb:D
Uitspraak van TomK op maandag 12 november 2007 om 21:09:
hoop dat iemand hem nog ript zodat ik um gewoon als mp3 heb

zelf al gevonde...
http://archiv.to/?Module=Details&HashID=FILE4737EF16F0BBC
Uitspraak van TomK op maandag 12 november 2007 om 21:09:
hoop dat iemand hem nog ript zodat ik um gewoon als mp3 heb

Gewoon in je temporary internet files kijken als die uitgeladen is op de site...
De set van Catscan lijkt wel wat op die van hem op Headfuck een paar jaar geleden
Uitspraak van Knordy op donderdag 8 november 2007 om 02:07:
Uitzendschema zondag 11 november:

16:00u - 18:00u Mark EG (Bunker 3)
18:00u - 20:00u Ed Real (Bunker 3)
20:00u - 22:00u Fausto (Bunker 3)
22:00u - 00:00u A*S*Y*S (Bunker 3)

Iemand?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van rgjfddf op dinsdag 13 november 2007 om 17:03:
De set van Catscan lijkt wel wat op die van hem op Headfuck een paar jaar geleden

Catscan @ Headfuck was prachtig, was trouwens ook een leuk feestje toen met kerst..

Waren daar livesets van uitgekomen dan??
Uitspraak van Marja op dinsdag 13 november 2007 om 21:56:
Iemand?

idd! het lijkt wel of niemand ze hier opgenomen heeft. Deze keer kon ik niet ik was gans de dag niet thuis. Zal ze dan maar morgen live opnemen en hier dan online plaatsen als niemand het doet. Heb ik uit noodzaak ook al voor twee andere sets moeten doen :p
Uitspraak van Marja op dinsdag 13 november 2007 om 21:56:
Uitzendschema zondag 11 november:

16:00u - 18:00u Mark EG (Bunker 3)
18:00u - 20:00u Ed Real (Bunker 3)
20:00u - 22:00u Fausto (Bunker 3)
22:00u - 00:00u A*S*Y*S (Bunker 3)

Iemand?

Ze staan op de volgende site:
http://tracklisten.web-log.nl/
Uitspraak van Robbie M op dinsdag 13 november 2007 om 22:26:
Catscan @ Headfuck was prachtig, was trouwens ook een leuk feestje toen met kerst..

Waren daar livesets van uitgekomen dan??

Ja klopt zere goede set, ik was er niet bij:p

Maar ik heb ooit de sets van Catscan en Outblast gehad heb ze nu niet meer op me pc
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Uitspraak van Flipp op maandag 12 november 2007 om 17:44:
Set van A-lusion

is een
Uitspraak van Flipp op maandag 12 november 2007 om 17:44:
Heerlijk setje.

:respect:
asys was ge-wel-dig op q-base.
zeker ff dat setje checken dus :D
Uitspraak van martinw op woensdag 14 november 2007 om 12:47:
Ze staan op de volgende site:
http://tracklisten.web-log.nl/

Thanks :):)
komen er verder geen setjes? ik ben nou juist zo benieuwd wat Outblast ook al weer gedraaid heeft! ik vond het een heerlijk setje toen in ieder geval! helemaal nergens voor nodig om hem de grond in te boren in ieder geval :P
Van mij mogen ze nu wel de houseqlassics setjes gaan uitzenden :$
Eerst nog ff wat Technoboy en Tatanka;)
Uitspraak van Marja op donderdag 15 november 2007 om 09:17:
Van mij mogen ze nu wel de houseqlassics setjes gaan uitzenden

Van mij mogen ze het gewoon allemaal op hun website zetten...
Pff Q-dance wil me de namen niet geven van degene die zondag worden uitgezonden. Ze willen het niet zeggen, ze hebben geen tijd zeggen ze gewoon te druk bezig met qlimax

maar die kerel zit me wel 4-5 keer te mailen op een uur en dan heeft hij geen tijd om 4 namen terug te sturen zeker :d
 
set van showtek .. iemand ??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 15:59:
set van showtek .. iemand ??

broodje kipburger .. iemand??
Uitspraak van pimpieboy op donderdag 15 november 2007 om 14:11:
Pff Q-dance wil me de namen niet geven van degene die zondag worden uitgezonden. Ze willen het niet zeggen, ze hebben geen tijd zeggen ze gewoon te druk bezig met qlimax

maar die kerel zit me wel 4-5 keer te mailen op een uur en dan heeft hij geen tijd om 4 namen terug te sturen zeker :d

Dat die vent nog niet gek van je word, je emailt em elke dag bijna te zeuren:roflol::p
 
Uitspraak van rgjfddf op donderdag 15 november 2007 om 20:40:
broodje kipburger .. iemand??

jaaaaaaa lekker :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 22:24:
jaaaaaaa lekker :D

nee de set is nog niet uit, zondag maak je een goede kans em te horen;)
 
Uitspraak van rgjfddf op donderdag 15 november 2007 om 22:55:
nee de set is nog niet uit, zondag maak je een goede kans em te horen

KIJK :D dat zijn berichte waar ik wat aan heb (Y) thx.

dan wacht ik nog f af tot zondag.
Uitspraak van rgjfddf op donderdag 15 november 2007 om 22:55:
nee de set is nog niet uit, zondag maak je een goede kans em te horen

die kans is nihil ;-)
Uitspraak van pimpieboy op vrijdag 16 november 2007 om 15:16:
die kans is nihil

Waarom dan? Waarom dan?
Vreemd dat het uitzendschema van morgen nog niet bekend is:S
denk dat er niks uitgezonden gaat worden :no: hoop et wel natuurlijk! ik wil heel graag Outblast hebben! wat een lekkere set was dat toen! :lief:
Op het Q-dance forum heb ik ergens zien staan dat vorige keer de laatste keer zou zijn? Hoop van harte dat dit niet zo is in ieder geval. Er zijn nog wel een aantal setjes die ik graag zou hebben.
Tatanka, Wildstylez, Tby,...
Uitspraak van Cooperke op zaterdag 17 november 2007 om 19:21:
Op het Q-dance forum heb ik ergens zien staan dat vorige keer de laatste keer zou zijn? Hoop van harte dat dit niet zo is in ieder geval. Er zijn nog wel een aantal setjes die ik graag zou hebben.
Tatanka, Wildstylez, Tby,...

Dat zou eg achterlijk zijn van Q-Dance..
ik ga Q-dance gewoon dood doen als er niks meer word uitgezonden hoor! De 8 beste sets moeten gewoon nog online komen!

Die gast per e-mail heeft me niks gezegd dat er geen meer komen ... man die zal wel wat reactie krijgen hoor als er niks word uitgezonden :-s
tjah, als er nieuwe promo's in worden gedraait die nog niet op het net mogen komen, zal de DJ geen toestemming geven. jammer maar helaas
Dank je Q-dance! Dank u zeer om zonder dat mee te delen geen sets meer online te zetten. Nu blijven we voor de allerbeste sets nog op onze honger zitten!

Momenteel op Q-dance radio dus idd NIKS van Q-base; enkel wat tracks maar geen Q-base livesets :o

Geen Charly Lownoise

Geen Tatanka

Geen Dave 202

Geen Technoboy

Geen Alpha Twins

Geen Darkraver

Geen Paul Elstak

Geen Outblast

Geen Bunker 4 livesets


Het gaat van kwaad naar erger!
Kan er niet wakker om liggen, maar vind het wel erg jammer, want een hoop van deze ben ik aanwezig geweest en van de rest alleen D-Block & S-te-fan..
Uitspraak van pimpieboy op zondag 18 november 2007 om 16:06:
Dank je Q-dance! Dank u zeer om zonder dat mee te delen geen sets meer online te zetten. Nu blijven we voor de allerbeste sets nog op onze honger zitten!

wees blij dat ze uberhaubt live sets uitzenden en ga niet zo lopen janken verder.. :aai:
Uitspraak van Mike..- op zondag 18 november 2007 om 18:35:
wees blij dat ze uberhaubt live sets uitzenden en ga niet zo lopen janken verder..

weet je wat steek jij de ontbrekende sets maar waar de zon niet schijnt ;-)

hou toch je kop gewoon. Zitten hier genoeg mensen op deze thread die de sets ook graag zouden willen.

Als er geen meer komen zou het niet fair zijn tov vorig jaar. Toen zijn er wa ... 40 sets ofzo verschenen?
Uitspraak van Mike..- op zondag 18 november 2007 om 18:35:
wees blij dat ze uberhaubt live sets uitzenden en ga niet zo lopen janken verder..

niet dat we niet blij zijn met wat er is gekomen, maar wel terleurgesteld dat de andere niet uitgezonden wordt.
laatste aanpassing
Dat heb ik ook maar ik slaap er echt niet minder om
Q-dance heeft me min of meer net meegedeeld dat er volgende week wel terug online worden uitgezonden :-)

niet met die woorden maar ze gaan het volgende week zeker goed maken zeggen ze ... dus we zullen zien he :d
 
Uitspraak van pimpieboy op zondag 18 november 2007 om 16:06:
Geen Bunker 4 livesets

dan staak ik mijn zoektocht :(
laatste aanpassing