vandaag me rijbewijs gehaald
hoelang hebben jullie erover gedaan hoeveel maanden, en hoeveel keer?
om hem te halen IK BEDOEL DAN RIJEXAMEN HE! EN NIET EEN RIJBEWIJS OM EEN BREEZER OF MET EEN EXAMINATOR HET BED IN TE DUIKEN
1,5 maanden
Alles in 1 keer gehaald.
Als je het niet in 1 keer haalt behoor je niet thuis in het verkeer.
Daar heb je vaak ook niet meerdere kansen om een situatie over te doen.
bij welk bedrijf ga je rijden
nerges
ga rijles geven... ben nu bezig met de rij-instructeurs cursus cat B. en als ik die gehaald heb moet ik al die andere categorien halen.
dus ik word rij-instructeur in alle categorien!
mss dat ik wel s af en toe een ritje rij ergens heen maar k word niet echt vrachtwagechauffeur
ow dat is ook wel lache ja , maar ja of je al mensen kan gaan leren hoe ze moeten rijden als je zelf net je rijbewijs hebt is dat niet vreemd ?
daarvoor is juist die cursus er zit zelfs een meid van 18 bij die net 2 maande haar B rijbewijs heeft!
Met die cursus krijg je wetskennis en leer je model te rijden ( heel ander niveau rijden als voor het rijbewijs)
Maar denk je nou echt dat examinatore vant ccv goed vrachtwage kunne rijde?? Ze kunne je precies zeggen hoe het moet maar ze kunne het zelf niet in de praktijk brenge!
B: 7 lessen + examen in week tijd in 1 x
BE: 4 lessen + examen in 1 x
C: 12 lessen + examen in 1 x
CE: 8 lessen + examen in 1 x
CCV-B 24 weken alles in 1 x gehaald
waarom heb je BE gedaan als je toch voor je grote rijbewijs ging lekker snugger dan mag je zowiezo met een aanhanger rijden
doe net alsof je voor de 1e keer achter het stuur stapt. en laat je alles uitlegge terwijl je alles allang al
Theorie Bromfiets in 1 x
Theorie Auto in 1 x
Praktijk Auto in 1 x
Theorie Motor in 1 x
Praktijk AVB Motor in 1 x
Praktijk AVD Motor in 1 x