Partyflock

Forumonderwerp · 970283
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
Earfuckers 06..

zaterdag 22 september 2007
22:10
Black Sheep MC
Farmsum

Word weer een knaller van een Tent feest dit,

Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

Zoals we gewend zijn van Earfuckers komt hier weer een keihard feest. Heb al een stukje van de line up gezien en die word zeker niet mis,
weer lekker rauw en hard zoals we earfuckers kennen..

De locatie van Earfuckers is midden in het veld op een motorcross terrein dus GEEN GELUIDSLIMIET, en een heerlijk duistere uitstraling belooft dit weer een echt (Rauw)Feest te worden,..

en zoals jullie zien heeft het feest een open einde dus dit zou wel weer betekenen dat het tot een uurtje of 10 smorgens doorgaat,..

Word weer gruwelijk..

Zie jullie daar :Bier:
Uitspraak van Dammen-Bouwende Bever™ op zaterdag 15 september 2007 om 22:48:
Heb ook veel 'gehoord' dat op dit feest het geluid ook echt zo hard schijnt te gaan dat je bij wijze van in je [v] Oor word geneukt!! Oorlel_penetratie! Trrrrrrrrrrrrrr!!!! (geen geluidslimiet, zoals op ZO veel flyers en derg. word beloofd bij tal van feesten!

Gewoon komen dan kun je het verschil met een heleboel feesten merken :D

Artiest Dorpsgek
ja heb er all zin in :D bijna :P en dan ff lekker uit me dak gaan:YES:

tot zaterdag:D :YES:

Als alles meezit nog wel even aanwezig b)
Uiteraard met oordoppen 8)
want me gehoor is me heilig ;)
Artiest {SHOWLIST artist 100526, 49938}
Uitspraak van G.I.T.rapaille op vrijdag 7 september 2007 om 18:20:
daarom durf ik en vele anderen die het mogelijk maken met trots te zeggen:"dat wij gaan oorneuken."

haha goeie ik ben er zekerss bij :):)
Vanavond is het zo ver :D..

Knalleeee
Werkzaam bij MK-Events
Artiest STRAFF
Hoi, k moet helaas afzeggen vanavond, k weet dat het laat dag is en hoop echt dat de organisatie dit op tijd leest en een vervanger kan inschakelen , mar k heb net slecht bericht over de gezondheid van mn vader ontvangen is met spoed op genomen int ziekenhuis en mn familie kan me nu echt niet missen.
K had het ook graag anders gezien.
Maak er wat van met zn allen en hopelijk tot een volgende x.

Greetz & :respect:

Dj-Straff.