Partyflock
 
Forumonderwerp · 969938
 
Ik ben van plan volgend jaar naar Chersonissos te gaan..

Maar wat is de gemiddelde leeftijd daar en wat moet je echt gedaan hebben? Welk hotel is aan te raden en waar kun je goed eten? En kun je er een beetje fatsoenlijk winkelen? Heel belangrijk :lol:

:cheer:
laatste aanpassing
 
Vanmorgen terug gekomen, heerlijke vakantie gehad! 8 dagen is veel te kort! Misschien volgend jaar voor de 5de keer Kreta :P
Uitspraak van Bpm160 op maandag 11 augustus 2008 om 17:49:
zet hier geen henna tatoo

tuinhek heb ik laten zetten en krijg t er nie meer af

Op het nieuws hadden ze er al voor gewaarschuwd!

-----------

bron nos:

Het is weer zomertijd en dan laten veel mensen een (tijdelijke) tattoo zetten. Maar dat kan ook goed fout gaan. Tatoeëerders die aan het strand of op dorpspleintjes in toeristische gebieden werken gebruiken namelijk vaak kleurstoffen die voor erge allergische reacties kunnen zorgen. Daar waarschuwt de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) voor.

Het gaat om de zogenoemde, tijdelijke, black hennatattoos waarvan de inkt er zwart uitziet. Die zwarte kleur krijgt de henna door extra stoffen die worden toegevoegd. Maar door diezelfde stoffen krijgen veel mensen allergische reacties. De huid rondom de tattoo kan rood kleuren, maar er kunnen ook bulten ontstaan die erg jeuken.

De VWA heeft wat tips voor mensen die toch zo'n leuke versiering willen: bekijk de kleur van de inkt en vraag naar de samenstelling ervan. Als de inkt niet de normale kleur van henna heeft, donkerrood of donkergroen, kan je het beter niet doen.

-----------

ik hoop dat je er nu verder geen last van hebt.. want het kan een blijvend letsel blijven

mijn tuinhek is er gelukkig af,alleen nog een beetje verkleurd
nou ik heb henna gedaan maar ik heb nergens last van gehad.. hij was alleen wel binnen 5 dagen weg..
Had DECIBEL op mijn rug laten zetten, nergens last van gehad. En Chersonissos was dit jaar toch wel zoooooooooooooooooo gruwelijk!!

COPA CABANA geweldige tent!!!! lovin'it :P
Werkzaam bij Geniet
nog 12 dagen voor kreta!
sssssssst
 
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 20 augustus 2008 om 13:38:
Had DECIBEL op mijn rug laten zetten, nergens last van gehad.

Laat me raden, afgelopen weekend naar Hilvarenbeek afgereisd...? ;)
net een daggie terug..was een toppertje! Heel veel leuke en bizarre dingen meegemaakt whehe

heb dat rare tokkie wijf ook nog voorbij zien komen heftig dansend, te ranzig voor woorden eigenlijk.
Wel werden wij helemaal irritant van die kut gipsy's die hun kinderen tot diep in de nacht geld laten verdienen, te zielig gewoon(N)

Verder merkten we ook dat het seizoen aan het aflopen is, werd overal echt steeds veeel rustiger.
Al met al echt een super vakantie gehad! Wil weer terug!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Butolin op zondag 24 augustus 2008 om 16:03:
kut gipsy's die hun kinderen tot diep in de nacht geld laten verdienen

ja sneu he
en de zomer komt eindelijk weer op een einde :D
Uitspraak van Michalis op maandag 25 augustus 2008 om 08:52:
en de zomer komt eindelijk weer op een einde

daar ben je blij mee
De zomer is hier nooit begonnen :d
Copa Cabana aug. 2008
http://video.google.nl/videoplay?docid=2701091587121151617
laatste aanpassing
 
ben gister terug uit chersonissos.. het was super vakantie gehad.
 
Uitspraak van Butolin op zondag 24 augustus 2008 om 16:03:
die kut gipsy's die hun kinderen tot diep in de nacht geld laten verdienen, te zielig gewoon

ja heb ik ook gezien.. echt niet normaal.. een kleine meid was die turnen ofzow.. daarna was die in de kinderwagen slapen.. .. echt zielig
Volgend jaar zowiezo weer terug begin augustus :)

2 weken lang feesten :bounce:
 
wil terug.. :(
kamer te huur, gouves (10min rijen van chersonissos)
Artiest {SHOWLIST artist 35092, 46342}
zit hier lekker in de zon nog 5 dagen te gaan word elke dag rustiger hier had beter midde juli moeten gaan maja er kome ook steeds meer van die kut ieren die zijn echt zwaar vervelend
zit in hotel iri beach is zeer goed hotel alleen het eten is wat minder vaak koud ook al komt het net uit de oven
verder heb ik een top vakantie Bio Bio en matrix echt goeie tenten en bechflirt is zeker goed te doen (Y):D
als ik die verhalen zo lees..
heb er dus geen spijt van dat ik dit jaar niet naar kreta ben gegaan!

kan ik dus gelijk van het lijstje afhalen..
commerciele tyfes zooi daar



*kom maar op met alle tegenreacties*
Uitspraak van Michalis op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:06:
kamer te huur, gouves (10min rijen van chersonissos)

hoeveel....
 
iereland zijn dikke mensen haha

ik heb trouwens ff gesproken met monique smit in kreta.

een vriend van me heeft appartement in stallis, en die vroegt hoeveel kost mag nog langer blijven, 5 euro per dag, 180 euro enkel vliegreis naar maastricht. dat is niet duur..
Uitspraak van Majanska op dinsdag 26 augustus 2008 om 20:56:
hoeveel....

nu dat ik eraan denk. volgende zomer ben ik in Nederland. werken daar. mijn kamer zal helemaal leeg zijn :D
Uitspraak van Michalis op woensdag 27 augustus 2008 om 01:11:
nu dat ik eraan denk. volgende zomer ben ik in Nederland. werken daar. mijn kamer zal helemaal leeg zijn

das mooi ken ik er nie in voor een mooi prijsje volgende zomer????:D
Uitspraak van Majanska op woensdag 27 augustus 2008 om 18:21:
das mooi ken ik er nie in voor een mooi prijsje volgende zomer????:D

is wel in Gouves en is niet prettig om steeds heen en weer te rijen
 
ik boek gewoon voor hotel van reisbureau's..
Uitspraak van Michalis op woensdag 27 augustus 2008 om 23:43:
is wel in Gouves en is niet prettig om steeds heen en weer te rijen

das waar idd maar ik kan in stalis ook app krijgen voor 3maanden
problem solved;)
als je dat in 't winter gaat regelen, is het super makkelijk en je kan iets heel goeds vinden ook
 
jeetje ik mis kreta.. :(
ik mis nederland :)
 
nog anderhalve week dan mag ik weer :D
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 19:35:
nog anderhalve week dan mag ik weer

is er dan nog wat te doen? of ga je puur voor het zonnetje?
 
ben al een keer buiten het seizoen geweest en dat was goed te doen.. lekkere temperatuur, de discotheken niet overspoeld met hollanders, lekker rustig op straat, geen gillende kinderen.. precies goed :D
 
haha en jij bent 22? ;)

nee maak een grapje, snap wel wat je bedoeld !
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 augustus 2008 om 19:35:
nog anderhalve week dan mag ik weer

\
heb je nog een plekje vrij in je koffer?
 
Uitspraak van .Onbekend op maandag 1 september 2008 om 13:09:
heb je nog een plekje vrij in je koffer?

aangezien ik altijd 2 keer zoveel meeneem als dat ik nodig heb, denk ik niet dat er nog een plekje overblijft :P
Chersoniloss!! De heetste zomerhits van 2008!!

zag deze CD in huis liggen en heb hem meteen voor jullie ff op MP3 192kbps gedaan + covers :9







download link: http://rapidshare.com/files/143191970/Chersoniloss___De_heetste_zomerhits_van_2008__.rar.html
 
vannacht vliegen :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 12:03:
vannacht vliegen :D

succes
net terug :) was super ondanks het wel rustiger was!
Uitspraak van *Charmz..O:) op woensdag 10 september 2008 om 18:20:
rustiger

and we heading towards an end :D gelukkig
Ben net terug , en was weer geweldig in de Cameo, Amnesia, Status (greetings Nick), enz enz,
En natuurlijk overdag lekker chillen op Starbeach.
Heerlijk dat het er rustiger was houd het overzichtelijk, je komt elkaar makkelijker tegen en ontmoet veel nieuwe mensen zonder in de menigte opgeslokt te worden.

greetzz harm
Oja , voor je vraag, boek via Neckerman appartement Michalis, erg luxe met goede matrassen en fatsoenlijke douche gelegenheid.
En de ligging is ideaal tussen het stapcentrum en Starbeach in.

have fun

greetzz harm
 
is het in de herstvakantie nog een beetje druk in chersonisos?
:)
erg druk is het niet. mensen zijn dr wel
Ik moet er maar 3 dagen zijn, Kan nergens wat goedkoops vinde :(
Ben nog meer kwijt als mn vakantie van 11 dage :S
Luister net weer beetje nummers van Chersonissos, heb nu al weer zin om volgend jaar weer te gaan!!!!!!!

:bounce:
 
ben weer terug :D het was weer geweldig! overdag eigenlijk bij het hotel geweest (eri beach), dat had een groot zwembad en savonds bij saloon, cameo, amnesia.. zeker weer voor herhaling vatbaar (H)