| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2008, vrijdag 15 augustus 2008 om 12:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gister sms verstuurd, krijg ik de reaktie van Lowlands: Je ontvangt begin Augustus de Lowlands Mobile Guide 2008 op je mobiel
achja programmaboekje werkt ook goed, en dat programma trekt je accu van je telefoon toch alleen maar leeg
Daar heb ik wat opgevonden...zonder 2,5 uur in de rij hoeven staan voor dat oplaadpunt
https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/reisartikelen/telefoon-lader-penlite.nl.html
en hoe weet ik voor welke mobieltjes er connectoren bij zitten???
Daar heb ik wat opgevonden...zonder 2,5 uur in de rij hoeven staan voor dat oplaadpunt![]()
brian: hoe staat het met de meeting planning want ik zie nu alleen nog maar dat je met je rug naar een gevaar moet gaan staan en dan links voorin
maar er lopen zoveel gevaren rond op lowlands (gevaar voor zichzelf of gevaar voor andere...) dat ik dan ook niet meer weet wat links en wat voorin is :{
kan je niet gewoon een kaartje voor ons maken zodat iedereen het kan vinden, iets met een mooi rood kruis waar de meeting dan is, zodat we gewoon naar het rode kriusje op de kaart moeten lopen?
ahhh gelukkig; ik maakte me al zorgen. het blijft ook volgende week wisselvallig weer. stel je voor dat we voor het eerst sinds 5 of 6 jaar alleen maar mooi weer zouden hebben. moet ik niet aan denken hoor
ahhh gelukkig; ik maakte me al zorgen. het blijft ook volgende week wisselvallig weer. stel je voor dat we voor het eerst sinds 5 of 6 jaar alleen maar mooi weer zouden hebben. moet ik niet aan denken hoor
Zijn er trouwens meer mensen die het belachelijk vinden dat roni size op vrijdag om 14.30uuris?!
Zelfde geldt voor pendulum? 20.00uur op de vrijdag?
Spijtig.. spijtig.. spijtig..
ik zag laatst ergens een tijdschema staan hier.. onder elkaar gerangschikt per dag per tent... kan nu nergens meer terugvinden
Er zijn wel meer dingen in het programma die niet helemaal optimaal zijn. Maar waarom is dat een probleem dan? Had je ze liever 's nachts gezien?
maakt niet echt uit toch? feest wordt het toch wel!!!
ik denk een goed begin van een vette vrijdagnacht in de bravo!!!
is ook zo.
Maar stiekem ben ik ook heel erg van de rock en punk enzo..
dus voor mij was het altijd overdag losgaan op leuke bandjes en 's nachts dansen tot ik niet meer kon (en dan nog even doorgaan )
Nu moet ik nog moeilijkere keuzes gaan maken en daar ben ik niet zo goed in
En wat zou mijn wasmachine teleurgesteld zijn.. geen modderkleding
Stel je voor dat je tent niet schoon zou kunnen regenen...
12 blikken pp op de camping.
6 halen 5 betalen toch? dus 6 Grolsch voor een tientje geloof ik
Ik ga er iig vanuit dat ik na Lowlands zo'n beetje failliet ben.
Ik ga er iig vanuit dat ik na Lowlands zo'n beetje DOOD ben.
Of ze moeten het voor elkaar krijgen om lowlands dan ook te verzetten, anders kunnen ze mooi de pot op!