Partyflock

Forumonderwerp · 969009

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Bijgekomen van 2 weken geleden??

Hier gaan we opnieuw beginnen

Nog maar 50 weken :D:D

[img width=420 height=74 cacheid=0014130a00007a81bc3991191a01ffa06d]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10732;3/st/20080815/e/Lowlands+2008/dt/6/k/a5e2/event.png[/img]
[img width=420 height=74 cacheid=0013dcba00055bad13de432c1a01ffa06d]http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;10704;116/st/20070817/e/Lowlands+2007/dt/6/k/ebd1/event.png[/img]
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaze op zaterdag 2 augustus 2008 om 12:47:
Gister sms verstuurd, krijg ik de reaktie van Lowlands: Je ontvangt begin Augustus de Lowlands Mobile Guide 2008 op je mobiel

ik kreeg meteen de link misschien werkt dit, dit is de link: http://www.dl2.mobi/get/download.php?code=C57B2B07

als je die link in je browser op je telefoon intikt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nope :C

Alle inst van tel goed, sms ontvangen met link, ^^adres ingetypt.......

...gaat em dit jaar niet worden denk :(

*EDIT*

Hoera :cheer:

Opnieuw int en wap inst geïnst en jawel ;p

Ow, zo leuk (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaze op zaterdag 2 augustus 2008 om 18:29:
...gaat em dit jaar niet worden denk laatste aanpassing 2 augustus 2008 18:29

achja programmaboekje werkt ook goed, en dat programma trekt je accu van je telefoon toch alleen maar leeg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-mouse op zaterdag 2 augustus 2008 om 18:53:
achja programmaboekje werkt ook goed, en dat programma trekt je accu van je telefoon toch alleen maar leeg

Daar heb ik wat opgevonden...zonder 2,5 uur in de rij hoeven staan voor dat oplaadpunt :) :)

https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/reisartikelen/telefoon-lader-penlite.nl.html
Waarschuw beheerder
donateur
Ja heb ook zoiets maar nu hebben ze geen aansluiting voor mijn telefoon samsung G-800 :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonobo op zaterdag 2 augustus 2008 om 19:02:
Daar heb ik wat opgevonden...zonder 2,5 uur in de rij hoeven staan voor dat oplaadpunt

https://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/reisartikelen/telefoon-lader-penlite.nl.html

en hoe weet ik voor welke mobieltjes er connectoren bij zitten???
Of kijk ik gewoon niet goed :$

verder heb ik er zin in.. zoveeel zin in!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barbss op zaterdag 2 augustus 2008 om 20:47:
en hoe weet ik voor welke mobieltjes er connectoren bij zitten???

Voor de meeste nieuwe modellen (afgelopen 3 jaar) zitten er stekkers bij heb ik gezien op een andere site. Maar op die andere sites kost dit ding minstens 25,-.
Je hebt wel een ANWB-kaart nodig om em te kopen.

Ik heb ook wel zo'n zin in Lowlands!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb zin in the longest line.
Ik ga er wederom vanaf 12.00 uur al van genieten,
om vervolgens wasted bij de ingang aan te komen paar uur later...

Waarschuw beheerder
:kwijl: Kebab :kwijl:

:kwijl: Pannekoeken :kwijl:
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonobo op zaterdag 2 augustus 2008 om 19:02:
Daar heb ik wat opgevonden...zonder 2,5 uur in de rij hoeven staan voor dat oplaadpunt :) :)

wij zitten dit jaar in een caravan vlak bij en gaan lekker elke dag op het fietsje heen en weer dus we hoeven ons hier geen zorgen meer om te maken :D

maar afgelopen jaren ging ik gewoon ff een uurtje in de pers tent zitten foto's kijken en uitzoeken en ondertussen mijn telefoon meteen even opladen :)

ik begin ook steeds meer zin in lowlands te krijgen!
volgend weekend ben ik vanplan een rust weekend te houden! (word dan eigenlijk het eerste weekend dit zomer seizoen dat ik niet naar een festival toe ga..) zodat ik helemaal fris op lowlands aan kan komen :)

brian: hoe staat het met de meeting planning want ik zie nu alleen nog maar dat je met je rug naar een gevaar moet gaan staan en dan links voorin
maar er lopen zoveel gevaren rond op lowlands (gevaar voor zichzelf of gevaar voor andere...) dat ik dan ook niet meer weet wat links en wat voorin is :{
kan je niet gewoon een kaartje voor ons maken zodat iedereen het kan vinden, iets met een mooi rood kruis waar de meeting dan is, zodat we gewoon naar het rode kriusje op de kaart moeten lopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Franzelare op zondag 3 augustus 2008 om 16:27:
brian: hoe staat het met de meeting planning want ik zie nu alleen nog maar dat je met je rug naar een gevaar moet gaan staan en dan links voorin
maar er lopen zoveel gevaren rond op lowlands (gevaar voor zichzelf of gevaar voor andere...) dat ik dan ook niet meer weet wat links en wat voorin is :{
kan je niet gewoon een kaartje voor ons maken zodat iedereen het kan vinden, iets met een mooi rood kruis waar de meeting dan is, zodat we gewoon naar het rode kriusje op de kaart moeten lopen?

Ga ik morgen als ik nuchter wel over brainen haha best leuk brainen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op maandag 4 augustus 2008 om 02:23:
Ga ik morgen als ik nuchter wel over brainen

waiting waiting waiting........ :D
moet goed georganiseerd zijn heh!!! moeten elkaar wel makkelijk kunnen vinden. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:@
\
iemand kaartje over?

laat me even weten

:D
Waarschuw beheerder
Iemand nog een kaartje over?? Omgeving Amersfoort, kan het overal ophalen!
Waarschuw beheerder
ahhh gelukkig; ik maakte me al zorgen. het blijft ook volgende week wisselvallig weer. stel je voor dat we voor het eerst sinds 5 of 6 jaar alleen maar mooi weer zouden hebben. moet ik niet aan denken hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:18:
ahhh gelukkig; ik maakte me al zorgen. het blijft ook volgende week wisselvallig weer. stel je voor dat we voor het eerst sinds 5 of 6 jaar alleen maar mooi weer zouden hebben. moet ik niet aan denken hoor

hahaha inderdaad,
wat zou ik anders moeten met mijn kaplaarsjes?
En wat zou mijn wasmachine teleurgesteld zijn.. geen modderkleding!!

Zijn er trouwens meer mensen die het belachelijk vinden dat roni size op vrijdag om 14.30uuris?!
Zelfde geldt voor pendulum? 20.00uur op de vrijdag?
Spijtig.. spijtig.. spijtig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gallus op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:18:

Stel je voor dat je tent niet schoon zou kunnen regenen...

Uitspraak van Barbss op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:27:
Zijn er trouwens meer mensen die het belachelijk vinden dat roni size op vrijdag om 14.30uuris?!
Zelfde geldt voor pendulum? 20.00uur op de vrijdag?
Spijtig.. spijtig.. spijtig..

Er zijn wel meer dingen in het programma die niet helemaal optimaal zijn. Maar waarom is dat een probleem dan? Had je ze liever 's nachts gezien?

Waarschuw beheerder
ik zag laatst ergens een tijdschema staan hier.. onder elkaar gerangschikt per dag per tent... kan nu nergens meer terugvinden :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VonMunchousen op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:36:
Er zijn wel meer dingen in het programma die niet helemaal optimaal zijn. Maar waarom is dat een probleem dan? Had je ze liever 's nachts gezien?

ja liever 's nachts :(

oh well!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Barbss op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:42:
ja liever 's nachts

maakt niet echt uit toch? feest wordt het toch wel!!!
ik denk een goed begin van een vette vrijdagnacht in de bravo!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van okkez op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:07:
maakt niet echt uit toch? feest wordt het toch wel!!!
ik denk een goed begin van een vette vrijdagnacht in de bravo!!!

is ook zo.
Maar stiekem ben ik ook heel erg van de rock en punk enzo..
dus voor mij was het altijd overdag losgaan op leuke bandjes en 's nachts dansen tot ik niet meer kon (en dan nog even doorgaan :D:D)

Nu moet ik nog moeilijkere keuzes gaan maken en daar ben ik niet zo goed in :$:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Barbss op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:20:
is ook zo.
Maar stiekem ben ik ook heel erg van de rock en punk enzo..
dus voor mij was het altijd overdag losgaan op leuke bandjes en 's nachts dansen tot ik niet meer kon (en dan nog even doorgaan )

Nu moet ik nog moeilijkere keuzes gaan maken en daar ben ik niet zo goed in

overdag ga ik thuis douchen en schone kleertjes aantrekken.. eind van de middag het terrein op en feesten maar!
ik was de laatste jaren voornamelijk op de nacht gericht dus ik vind het een goede zaak dat er meer dance overdag is.. misschien blijf ik dan ook wel op het terrein overdag zoals iedereen stinken :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barbss op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:27:
En wat zou mijn wasmachine teleurgesteld zijn.. geen modderkleding

ik gooi altijd alles weg wat ik naar lowlands aan heb gehad; zijn toch niet meer te redden

Uitspraak van VonMunchousen op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:36:
Stel je voor dat je tent niet schoon zou kunnen regenen...

die tent heb ik nog nooit mee teruggenomen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh man, komt nu wel dichtbij he!

checklist is alweer opgesteld :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 23:12:
checklist is alweer opgesteld

tot nu toe elk jaar weer dingen van de checklist geschrapt... tot je bij de kern komt van dingen die noodzakleijk zijn.. blijft weinig te sjouwen over dus..

Waarschuw beheerder
hehe ja hij wordt gelukkig ook elk jaar wel wat korter :) maar chaoot als ik ben, maak ik er toch maar eentje, voordat ik mn tent of kaartje vergeet ofzo :P

mobile guide is ook binnen, net als mn reserve batterij ;)

en heb vanmorgen een slof sigaretten gekocht :D

ik zeg laat lowlands maar komen!
Waarschuw beheerder
hoeveel bier mag je eigenljik meenemen?
Waarschuw beheerder
12 blikken pp op de camping.

Maar je kan gekoeld bier krijgen op de campings en meestal hebben ze een aanbieding.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonobo op woensdag 6 augustus 2008 om 21:38:
Maar je kan gekoeld bier krijgen op de campings en meestal hebben ze een aanbieding.

6 halen 5 betalen toch? dus 6 Grolsch voor een tientje geloof ik
Waarschuw beheerder
ja zoiets. 8 voor 6 als ik me niet vergis. nou ja euhhh ik betaal altijd gewoon en ik zie wel, daar komt het meer op neer
Waarschuw beheerder
donateur
je kan ook iedere dag even naar huis gaan en weer 12 koude biertjes meenemen.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonobo op woensdag 6 augustus 2008 om 21:38:
12 blikken pp op de camping.

Ik heb wel eens meegemaakt dat mensen 5 liter blikken meenamen :-D

Uitspraak van G-mouse op donderdag 7 augustus 2008 om 00:00:
6 halen 5 betalen toch? dus 6 Grolsch voor een tientje geloof ik

Zijn de muntjes dit jaar niet duurder dan 2 euro? Dacht ergens 2,30 gezien te hebben.

Ik ga er iig vanuit dat ik na Lowlands zo'n beetje failliet ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VonMunchousen op donderdag 7 augustus 2008 om 12:50:
Ik ga er iig vanuit dat ik na Lowlands zo'n beetje failliet ben.

bekertjes rapeng dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 12:54:
bekertjes rapeng dan

owww please krijgen we dat dit jaar ook weer :S
mensen die om je heen cirkelen wachten tot je je bekertje op de grond gooit en ze het asap op kunnen rapen.
Waarschuw beheerder
Hoeveel flessen/liter mag je aan sterke drank cq fris meenemen?
Moet zeker in plastic flessen??

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN ETEN EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Het is niet toegestaan eigen drank het festivalterrein mee op te nemen.

Hoe zit het met drugs op Lowlands?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, auto's, caravans en campers hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.

Al gevonden. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 7 augustus 2008 om 15:23:
Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.

Moooooooooooooooooi!
Waarschuw beheerder
Maar wees niet te ijverig met die 5gr en ga daar niet thuis alvast joints van draaien. Want voorgedraaide joints worden wel ingenomen.
Waarschuw beheerder
kijk, door het weer van vandaag heb ik nu echt het lowlandsgevoel. JOEPIE!!! :-(
Waarschuw beheerder
donateur
pfff, word me vandaag gewoon gevraagd of ik niet mijn vakantie kan verzetten en die week vrij een andere keer kan nemen
nou, dacht het dus ff niet he :[
zijn ze nu helemaal gek geworden :[

niemand pakt mij mijn lowlands af :cheer:
Waarschuw beheerder
Vroegen ze mij ook een paar weken geleden................NOU IK DACHT HET NIET HE!!!!!!

Of ze moeten het voor elkaar krijgen om lowlands dan ook te verzetten, anders kunnen ze mooi de pot op!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonobo op donderdag 7 augustus 2008 om 20:51:
Of ze moeten het voor elkaar krijgen om lowlands dan ook te verzetten, anders kunnen ze mooi de pot op!

idd, dat was mijn statement dus ook, maar dat ging ze niet lukken plus dan gaan een aantal andere collega's ook direct hun LL vakantie verzetten ;)
Waarschuw beheerder
Is er geen optie om alle Lowlands-topics te negeren? :[ :(
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag echt een lowlandsgevoel :yes:

lowlandsweer ;p
lowlandskater ;p;p
lowlandsvitamine geregeld vandaag ;p;p;p
lowlandskrant voor de 10de keer gelezen ;p;p;p;p

Volgens mij moeten we de meeting maar gewoon bij de prolong doen

is goed centraal en heb geen flauw idee waar het anders moet :no:
Waarschuw beheerder