| Betreft: | evenement: A Campingflight to Lowlands Paradise 2008, vrijdag 15 augustus 2008 om 12:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Junkie XL? Er staat niks op de lowlands site, of op de site van junkie! Komt ie?!
www.festivalinfo.nl
Oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Brainless niet op lowlands
Desnoods starten we een actie "Help Brainless naar Lowlands"!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Watskebeurt?
WATSKEBEURT??!!
watskebeurt?
Auto met m'n aanhanger is geschaard op de vuistortplaats
Auto met m'n aanhanger is geschaard op de vuistortplaats
@Franzelare > kom je nog naar de mini-LL meeting op awake?
als het me lukt om er aan te denken
Maar op LL ben ik er gelukkig wel
Gisteren eindelijk weer 's lowlowtjes gemeet op defqon, sweetvanilla het was erg gezellig
Auto met m'n aanhanger is geschaard op de vuistortplaats omdat de heuvel waar ik op reed erg glad was.
Zijkant van de auto kapot zeg maar
kom je nog naar de mini-LL meeting op awake?
Jaahhh was zeker gezellig.. Zal de foto van ons er later even opzetten. trouwens het is maar goed dat het er 2 zijn... de ene staan we watop zeg maar hahahaha.
wij hebben helaas geen kaartjes weten te bemachtigen, dus slaan we deze over
Trouwens gaat er iemand komend weekend naar artquake
al viel het daarna wel weer mee met het ontnuchterende anderhalfuurtje dat vriendlief pleite was
Trouwens gaat er iemand komend weekend naar artquake? is gratis en leuke bandjes, noem het een mini LL opwarmertje www.artquake.nl
BTW: de meetingplek op awake is verplaatst Gallus, het is nu beneden in het midden van de tribune bij de open air. En nu maar hopen dat ik me dat nog herinner met m'n vage harses
ik heb hem nu maar alvast even in mijn agenda van mijn telefoon gezet met een alarm om 14:30 in de hoop dat ik hem optijd voel of hoor