Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Is onze trainer, niet Louis
club zeide gij helmond sport , retetete
nooit wat van gemerkt... als jullie nou vrijdag winnen dan zal ik niet meer zoveel filmpjes kijken
Wees blij
Is ze voor MVV?
volgens het deurbeleid van vrijdag zou me vriendin niet meemogen naar 't voetballen
Kijk eens hoe positief die Helmonders...
Hebben jullie de ranglijst nog niet bekeken ofzo?
En die wedstrijd tegen veendam van vrijdag was ook niet echt om aan te zien...
Verder missen jullie 2/3 van jullie doelpunten omdat ze zich niet kunnen gedragen in het veld
Maar blijf Positief
Dan lopen wij vrijdag om 21:45 wel een Polonaise
En om even terug te komen op Maaskant, van hem kan ik tenminste wat resultaten opnoemen
Kijk eens hoe positief die Helmonders... Hebben jullie de ranglijst nog niet bekeken ofzo? En die wedstrijd tegen veendam van vrijdag was ook niet echt om aan te zien...
Verder missen jullie 2/3 van jullie doelpunten omdat ze zich niet kunnen gedragen in het veld.
Maar blijf Positief Dan lopen wij vrijdag om 21:45 wel een Polonaise
En om even terug te komen op Maaskant, van hem kan ik tenminste wat resultaten opnoemen... Kan ik van- Blijf-buiten-de-poortvliet - niet zeggen
En doe verder de groetjes aan Rein
WE ZINGEN REIN VAN DUIJNHOVEN TRALALALALA
en sander vrijdag voor de winst?
Hebben jullie de ranglijst nog niet bekeken ofzo?
Stiekem dus wel elke wedstrijd naar dat hoogstaand voetbal van ons kijken!!!
Wat maakt een ranglijst nou uit. Heel de Jupiler League (met uitzondering van RKC dit jaar) is aan elkaar gewaagd...
Moeten jullie ons dan niet alsnog de prijs voor het kaartje van een uitwedstrijd betalen?
Helaas, kans verkeken op eindelijk eens een uitverkocht Helmond stadion!!
5 euro moeten diegene betalen die in de Geusselt gaan kijken