Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben er nu wel een beetje klaar mee als je geen inspiratie kan vinden om een degelijke opmerking te maken dan maar zo.
Zeg Kniepser, ik verzoek jou vriendelijk niet meer te posten in dit topic, ik vind je namelijk een storende factor, boschpoort ook, dus voor hem hetzelfde.
de-gra-datie
Stop eens, ik moet eigenlijk slapen 6 uur moet ik er weer uit. Maar kan zo echt niet salpen
Dit is de grootste giller van de dag huub![]()
Dan zal je morgen na 8 uur vast niet meer posten
6 uur moet ik er weer uit.
Het uitvak bij MVV - Helmond Sport
Helmond Sport
kreeg
klappen
Verdediger Jelle de Bock gehuurd van PSV
01-09-2008
Jelle de Bock Helmond Sport huurt Jelle de Bock voor komend seizoen van PSV. De centrale verdediger heeft nog een schorsing van 1 wedstrijd openstaan en mag dan ook niet meespelen aanstaande vrijdag in de uitwedstrijd tegen FC Omniworld. Vanaf morgen traint de Belg mee met de selectie van Helmond Sport.
De 20-jarige verdediger werd door PSV al eerder verhuurd aan KV Red Star Waasland en vorig seizoen aan FC Eindhoven. Voor zijn komst naar PSV speelde hij bij Club Brugge, VW Hamme en Eendracht Aalst.
Die staan er op, maar niet voor rukkers zoals jij (F)
Dat zou wel erg jammer zijn
Middelste lijkt op die MVVer die hier lag te huilen toen ie klappen kreeg.
Van Janet zou ik anders mijn hond nog van af schoppen
Waar heb jij het, het is jullie anonieme groepshoofd die spreekt hoor.
Heeft mijn pa jouw vriendin geneukt dan?
Dat moet je het goed typen, droeftoeter
Lees eerst je eigen zinnen eens en dan nog eens die van mij.
Zo bedoel je?