Kunnen de meiden ook eens een keer gezellig onder elkaar kletsen
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 22 augustus 2007 om 19:03:freaky friday feestje bouwen mop??
tuurlijk
lang leven de freaky komen jullie dan van te voren bij mij ´zuipen´ kunnen we daarna de stad in rollen
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 22 augustus 2007 om 18:11:tis hier super..
alleen maar leuke dingen gedaan..
jij mot effe doorgaan of je hebt straks geen hersencel weer over linkuh fl#kker dat je er bent
Ben ik het helemaal mee eens
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 22 augustus 2007 om 17:57:Dat is jouw probleem juist
jouw probleem is dat jij meer problemen hebt dan ik. je hebt een rotkop, geen humor, navelstreng heb je nooit gehad en je karakter laat je ook flink in de steek
jij mot effe doorgaan of je hebt straks geen hersencel meer over linkuh fl#kker dat je er bent
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:10:de utrechtse bois zn kanjers
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:33:en hij heeft een blauw fietsje gehad ipv een roze
Niemand had zon mooie fiets als ik, BMX. JWZ.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:44:Niemand had zon mooie fiets als ik, BMX. JWZ
jij was
vette oldschool man
zwart met geel of niet?? als ik het goed zie
is dat een truckage foto?
of kon je toen al echt zonder zijwieltje
Natuurlijk
Eigen pasjes enzo, dit dat...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:48:zwart met geel of niet??
polsbandje erbij 
ik had er ook eentje
of moet ik nu zeggen

was eerst van mn zus maar die vond het niets aan en ik wel

ik had er ook eentje
of moet ik nu zeggen
was eerst van mn zus maar die vond het niets aan en ik wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:51:Eigen pasjes enzo, dit dat...
doe is voor!
Bedoel lidmaatschap pasjes, besloten fiets cross club van Lombok, jwt
Zal morgen ff kijken of ik hem in kan scannen
kwil dr ook bij
Geen meisjes erbij, jwt.. die mochten op de grond liggen achter de schans, om over heen te springen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:55:polsbandje erbij
Eyz, we waren geen amateurtjes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:Bedoel lidmaatschap pasjes
joh
wel leuk als je die dingen bewaart! ik had geen hoogravens pasje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:Eyz, we waren geen amateurtjes
kon je er ook mee betalen heey hey heey
wel leuk als je die dingen bewaart
Kwam me moeder vorige week ineens mee aanzetten
wij hadden een soort roep echt vaag whahaha, zal m is voor doen als ik in de poema ben en al aardig wat op heb
Ben nu wel erg benieuwd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:Geen meisjes erbij, jwt.. die mochten op de grond liggen achter de schans, om over heen te springen
ik kon niets op dat ding alleen heel stoer zitten en kijken na de jongens
En dan daagde ik ze uit met schaatsen
Want daar was ik beter in
wij hadden een soort roep echt vaag whahaha,
rare lui die gasten uit hooggraven blij dat mn ouders daar snel zn weggegaan
zal m is voor doen als ik in de poema ben en al aardig wat op heb
oke ik ga potten!! Die roep zal je doen!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:Eyz, we waren geen amateurtjes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:05:ik kon niets op dat ding
Eyyz.. ik kon alles, op je achterwiel, spookies op je spaken en een kaart met wasknijper ertegenaan en net doen alsof je op een motor reed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:05:rare lui die gasten uit hooggraven
kommeuh dorpsgekkie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:25:Ik betaal met een ander pasje
met je max movie pas
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 21:58:Zal morgen ff kijken of ik hem in kan scannen
Staat in album
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 06:12:Staat in album
ga gelijk ff kijken
goedemorgen trouwens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:09:7 september oldschool
gaat m worden!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:15:Kaaaketooe!
was meer zoiets van : " Oewatah"
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:25:Ik betaal met een ander pasje
whahahahaa
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 22:12:toffe lui die gasten uit hooggraven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 06:12:Staat in album
Vet!
Uitspraak van actief op donderdag 23 augustus 2007 om 10:08:Nooit een verbod gehad
nee wel een straat verbod