Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
whahah ik ben niet gek ikben een vliegtuig
Uitspraak van Lady~Naomi op zaterdag 18 augustus 2007 om 18:39:
ga
Uitspraak van Lady~Naomi op zaterdag 18 augustus 2007 om 18:39:
d00d
je weet geeneens hoe je het schrijft.
gaat het nu niet om.
k weet precies wat bordeline is... ben dr mee geboren en ga dr mee d00d... wghahahahahah.. is nix ergs h00r.... je bent alleeenn btje gek in je h00fd... tsja...
Slimpie, jij beweert dat iemand niet weet hoe die iets schrijft terwijl je zelf niet weet hoe je iets schrijft. Niet bijster slim, wat vind je zelf?
is nix ergs h00r....
wtf ik heb ECHT borderline ,, offline onlineee
Wees er maar trots op meid
Dat ik in mijn vogelvlucht door alle topics weleens het verkeerde woord kies wil nog niet zeggen dat ik niet weet hoe je bepaalde woorden schrijft.
Misschien was annorexia beter geweest
wat denk je wel niet vieze kk flikker k heb ook bordeline... en ja
wat denk je wel niet vieze kk flikker k heb ook bordeline...
ergens er tussenin.
Jullie lopen er zo mee te koop.....
wat denk je wel niet vieze kk flikker k heb ook bordeline... en ja
Spot niet met Bordeline
uh nee hoor , en beter dan altijd lopen zielig doen toch met al die gedichten hoe moeilijk ze het wel niet hebben , tsja je moet toch ergens je aandacht vandaan halen he , dan is borderline wel een heel makkelijk excuus dus ja het valt best mee , dus zoal ik al zei mens je erger je niet wil ook wel eens helpen
lev
Ja, maar ze hep bordeline, ken ze niks aan doen!
Sneu meisje is het
Haii meis
Is het nog gelukt met de trechter boven het doucheputje
Vergeten te PB'en
kut hoere ga lijntje snuive.. doe iets met je lev
ag hou je kksmoel... zelf zitte jullie aan de speed en ga jullie st0er praattteenn.. zoek een leven...
ag hou je kksmoel...
zelf zitte jullie aan de speed en ga jullie st0er praattteenn.. zoek een leven...
schaaappppp
lelijke schaapp... beeeehh beehhheb ebebbebebebebebeb....
en jah k heb in een inrichting gezeten maar het heeft niet geholpen.... blijkbaar is het wel goed voor jou.. schaap.. je ziet de schapen al vliegen .. beh.. beh....
hoer
hoeren
ze neuken in het rond
stemmingswisselingen
zelfverminking
schaaappppp
lelijke schaapp... beeeehh beehhheb ebebbebebebebebeb....
en jah k heb in een inrichting gezeten maar het heeft niet geholpen.... blijkbaar is het wel goed voor jou.. schaap.. je ziet de schapen al vliegen .. beh.. beh....
ben ik wel belangrijk of niet... ff in me album kijken.. hoer
ja was wel lachen je ziet er uit alsof je te grazen bent genomen door 12 loverboy's!!
willen jullie een kogel door jullie fucking gezicht ofsoo.. en je krijgt hem...
speedkop... willen jullie een kogel door jullie fucking gezicht ofsoo.. en je krijgt hem...
12 loverboy's!!
whaha elke irritatie van een ander is een zelfreflexie van jezelf VERLULT
Britney Border Bi's?
Je hoort er helemaal bij Join the club!
Ach past ze perfect bij..
Whaha mevrouw bedweter
Haalt bier *iemand?*, chips, zoutjes, wijn? Iets sterkers?
Als ik het niet heb, heb je het ook niet nodig.
Goh..Orgineel zeg
Daan, ik moet me pampers aan hahahaha terig zeg dit is beter dan cabaret!
als je haar kant maar niet opgaat. Want dan ben je nit meer te redden.
Ach met zulke mensen valt niet eens meer te praten ! je hebt geen verstand mischien wil daantje je wel ff helpen om de les te blijven volgen
whaha die was best wel goed
mischien wil daantje je wel ff helpen om de les te blijven volgen
citeren is ook een vak apart .
k weet precies wat bordeline is... ben dr mee geboren en ga dr mee d00d... wghahahahahah.. is nix ergs h00r.... je bent alleeenn btje gek in je h00fd... tsja...
NIEUWSFLITS --
Van onze redactie
Hussel opper border man Mikey E heeft zijn twee Border Bimbo Ho's Lady Naomi en Fucked up deze zaterdagavond in stelling gebracht om het record zelfspot/jezelf voor schut zetten te vestigen. Op de dance site Partyflock wordt dit trio, wat bestaat uit beDweters maar ook delers, elke seconde met de grond gelijk gemaakt en men probeert op deze manier het Guiness Book of record te halen. Mikey man tracht scherp uit de hoek te komen met oude grappen, terwijl de twee border snols werkelijkwaar op alle fronten tering saai en vol zelfspot uit de hoek komen. We verwachten dat deze show de gehel avond zal duren en in dat geval zal het record gevestigd worden. Wordt vervolgd...
Toen Ik Met De Auto Van De Weg Raakte
Werd Ik Eruit Geslingerd En Kwam Ik In Het
Weiland Terecht, Een Paar Koeien Vonden Mij Later In Mijn Gat ..
Respecteer Mijn Gevoelens, Mijn Leven En Mijn Doen
Respecteer Hoe Ik Ben, Wie Ik Mag En Wie Ik Zoen
Respecteer Wat Ik Vind, Wat Ik Denk En Wat Ik Zeg
Hoe Ik Me Kleed, Waar Ik Werk En Waar Ik Voor Sta En Voor Vecht
Respecteer Wat Ik Kies, Al Kies Jij Dat Niet
Respecteer Mijn Verschijning, Wat Je Ook Ziet
Ik Volg Geen Modes, Geen Rages En Geen Trends
Ik Draag Wat Ik Mooi Vind, Dat Is Wie Ik Ben
Ik Verander Voor Niemand, Geen Seconde Geen Haar
Dat Vind Je Vast Vreemd, Heel Dom En Ook Raar
Maar Ik Ben Wie Ik Zijn Wil En Waar Ik Ook Van Hou,
Respecteer Hoe Ik Ben, Dan Doe Ik Dat Voor Jou!
Ik Volg Geen Modes, Geen Rages En Geen Trends
Respecteer Mijn Verschijning, Wat Je Ook Ziet
ag hou je kk smoel.. vieze huppel kut.... je geeft haar wel veel aandacht vindt je niet?!
Morgen, let maar op. Morgen.
zielige mense... jullie weten niet eens wat bordeline is.. wat doen jullie op deze forum... ?!
de meeste weten niet eens wat borderline echt inhoud volgens mij
zelf zijn jullie h0peloos en zoeke jullie aandacht... wat praaten jullie stoer....?! en die tekst niet voor jou als je dat denkt.. zo belangrijk ben je niet..
De mensen die erg echt last van hebben weten echt wel wat het inhoudt. Maar tis erg makkelijk om die stempel tegenwoordig te krijgen en even te googlen voor research.
jullie weten geen ene fuck van bordeline... beter dondere jullie op...
ja klopt, maar al google je nog zoveel ,mensen die het zelf niet hebben kunnen nooit begrijpen hoe zoiets écht in elkaar steekt..
Uitspraak van *BoGuS* op zaterdag 18 augustus 2007 om 20:12:
Was het geen loverboy?
Whatever, tis een kneus 1e klas in ieder geval want als je hier overheen gaat kun je beter meteen dood.
omdat jij het wel weet voel je je zeker een held?.
Uitspraak van Een heel apart mannetjeop zaterdag 18 augustus 2007 om 20:11:
ja klopt, maar al google je nog zoveel ,mensen die het zelf niet hebben kunnen nooit begrijpen hoe zoiets écht in elkaar steekt..
Nee dat hoef je mij niet te vertellen, dat begrijpt het achterend van een koe ook nog wel
whaha jij neukt allemaal schapen
Kom we gaan schaapjes neuken , schaapjes neuken is fijn
beeh
D'r zijn er genoeg in dit topic die dat niet begrijpen volgens mij
heb je echt 39
Heb je echt 39? Dan pas ik het niet , waarom heb je dat niet gezegd
Jij wel zeker?
juist ja, ik heb 't sowieso wel weer gezien in dit topic..
Heej even seriues , je weet nog niet eens wat het inhoud , dus er niet zo mee spotten ja
-- NIEUWSFLITS --
Van onze redactie
Hussel opper border man Mikey E heeft zijn twee Border Bimbo Ho's Lady Naomi en Fucked up deze zaterdagavond in stelling gebracht om het record zelfspot/jezelf voor schut zetten te vestigen. Op de dance site Partyflock wordt dit trio, wat bestaat uit beDweters maar ook delers, elke seconde met de grond gelijk gemaakt en men probeert op deze manier het Guiness Book of record te halen. Mikey man tracht scherp uit de hoek te komen met oude grappen, terwijl de twee border snols werkelijkwaar op alle fronten tering saai en vol zelfspot uit de hoek komen. We verwachten dat deze show de gehel avond zal duren en in dat geval zal het record gevestigd worden. Wordt vervolgd...
mn loverboy
Typische het kansloze type met haar kleren van de markt.Rookte van haar 11e.Ouders zijn gescheiden. Woont in een achterbuurt. Heeft haar school niet afgemaakt. Word dit jaar nog zwanger. Word geneukt door elke kleurling uit de buurt. Staat straks voor de ramen met roze licht. Meisje ga wat van je leven maken wat op dit moment heb ik best medelijden met je!
Alsof je zoiets zelf in de hand hebt
OMG weer zo'n kanloos kind dat niet NORMAAL Nederlands kan praten, en denkt dat ze STOER is met haar taaltje
Gedraag je als een Nederlander en niet als een buitenlander dom wicht !!!