Partyflock

Forumonderwerp · 966872

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

kwaliteit de HBO gaat achteruit, hebt mij aangemdl bij Fiscale Economics te groninge but ik heb nog geen lesrooster

HOELAAT MOET IK BEGINNEN ???

belangrijk is dat toch ?? ook kan iek mij niet vinden in de lesboeken, ze zijn te simpel vor mij, HBO is toch HOGEr ondrwijs ?? Niet dat lage iq-loze MBO opleidiing ( zoals de 98% de PF volgt)

wie heeft nog meer klachtne ???

LET OP !! geen mbo'ers of domme mensen hier reageren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 11:31:
geen mbo'ers of domme mensen hier reageren

:lol:

die mbo-ers op de hbo zijn ook allemaal van die dombo's jonge :[

Uitspraak van M0L op vrijdag 24 augustus 2007 om 15:50:
die mbo-ers op de hbo zijn ook allemaal van die dombo's jonge

:/

moeven
i like to moove it moove it
te veel domme mbo ers hier helaas

hehe stelletje kutstudenten. werkschuw tuig
idd nelis je hep gelijk, veel van die kanslozen hebben nog nooit iets gesoldeert

moet je lezen hier baak. tering die lui denken dat ze wat hebben bereikt. mijn zoon sjarel gaat nu naar het vmbo. niet omdat hij niet kan leren, maar omdat hij daar betere hossel kan zetten met tillo´s en mocros jwz
Uitspraak van Ubariu op vrijdag 17 augustus 2007 om 14:47:
kwaliteit de HBO gaat achteruit,

geef je gelijk. Sinds de Sopranos afgelopen is, heb ik weinig spannends meer gezien op HBO
Uitspraak van Denon op vrijdag 24 augustus 2007 om 16:41:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 augustus 2007 om 16:40:
moet je lezen hier baak. tering die lui denken dat ze wat hebben bereikt. mijn zoon sjarel gaat nu naar het vmbo. niet omdat hij niet kan leren, maar omdat hij daar betere hossel kan zetten met tillo´s en mocros jwz

whehehehehhehe
:jwt:

er is hier op enfolops gedroekt daarom uba is banned !!!
ik zeg sterf enveloppendrukkers

laat ze lekker lije dese ratte

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 augustus 2007 om 16:40:

ik kom ook van het vbo electrotechniek en mocht daarna ict niveau 4 volgen, omdat ik m'n cijfers op c/d-niveau heb gedaan

en met een mbo papiertje kun je naar het hbo, dus ik zal vast niet de enige ex-vbo-er op het hbo zijn
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 00:48:
ik kom ook van het vbo electrotechniek en mocht daarna ict niveau 4 volgen, omdat ik m'n cijfers op c/d-niveau heb gedaan

en met een mbo papiertje kun je naar het hbo, dus ik zal vast niet de enige ex-vbo-er op het hbo zijn

nou en

vbo electrotechniek

:looser:

vbo electrotechniek

:looser:
ict niveau 4 volgen

:looser: nerd met computers spelen kan iederee.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 12:41:
nerd met computers spelen kan iederee.

nou daar geloof ik geen fuck van, zet jij een HBO tourisme wijfie maar eens achter een pc te kloten, wedden dat onze tuinman O:) dat beter kan. en tja dat is toch echt het OH ZO HOGE hbo waar jullie het over hebben schaat.
laatste aanpassing
Uitspraak van iesje. op zondag 26 augustus 2007 om 14:11:
nou daar geloof ik geen fuck van, zet jij een HBO tourisme wijfie maar eens achter een pc te kloten, wedden dat onze tuinman O:) dat beter kan. en tja dat toch echt het OH ZO HOGE hbo waar jullie het over hebben schaat.

?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 21:32:
Deze topic.

:x
Uitspraak van iesje. op zondag 26 augustus 2007 om 14:11:
Uitspraak van DoopenSnees op zondag 26 augustus 2007 om 12:41:
nerd met computers spelen kan iederee.

nou daar geloof ik geen fuck van, zet jij een HBO tourisme wijfie maar eens achter een pc te kloten, wedden dat onze tuinman dat beter kan. en tja dat is toch echt het OH ZO HOGE hbo waar jullie het over hebben schaat.laatste aanpassing 27 augustus 2007 17:46

geef joun msn!

sorry, heb maar een mbo-diploma. kan dus ook maar nauwelijks mijn naam spellen. maar is al erg genoeg. wij werkten altijd met kleurpanelen op school om te weten waar en hoelaat je les had. je moest dan ook altijd zorgen dat je iemand in je groepje had die klok kon kijken. ingewikkeld hoor.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:19:
sorry, heb maar een mbo-diploma. kan dus ook maar nauwelijks mijn naam spellen. maar is al erg genoeg. wij werkten altijd met kleurpanelen op school om te weten waar en hoelaat je les had. je moest dan ook altijd zorgen dat je iemand in je groepje had die klok kon kijken. ingewikkeld hoor.

wel eerlijk.

Smondje --> deze topic.

:roflol:

fout verbeteren is altijd grappig

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:21:
wel eerlijk.

tja het is niet anders.
ik voel me wel gediscrimineerd soms, terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen. ben ook maar zo geboren...

ik kom ook van het vbo electrotechniek

was je zo laag gezonken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:31:
Uitspraak van deTuinman op zaterdag 25 augustus 2007 om 00:48:
ik kom ook van het vbo electrotechniek

was je zo laag gezonken?

Ach ja hij kan nog altijd vuilnisman worden om zijn eer te redden.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:55:
ch ja hij kan nog altijd vuilnisman worden om zijn eer te redden.

hij verdient het zwaar begeerde felle jasje niet

hbo stelt echt geen ene flikker voor...de helft van de mensen (in rdam) kan niet eens normaal nederlands, je kan er slaapwandelend doorheen... beter ga je uni doen oid

als je je hbo niet haalt ben je echt dóm

voorbeeld hoe ik mijn een wiskundig vak had gehaald:
leraar: dit klopt eigenlijk niet
ik: ja maar ik heb er zoveel aan gewerkt!
leraar: ok je hebt een voldoende

(dat zet ik maar niet op mn cv haha, ik zit nu tussen allemaal net afgestudeerde master studenten van de uni dus tis wel goedgekomen)

Uitspraak van actief op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:59:

als je op mbo sit ben je pas dom
voorbeeld hoe ik mijn een wiskundig vak had gehaald:
leraar: dit klopt eigenlijk niet
ik: ja maar ik heb er zoveel aan gewerkt!
leraar: ok je hebt een voldoende

En daarom heb ik dus een hekel aan de HBO. Allemaal koek en ei, behalve die kut leraren die maar wat met de wind mee waaien
Uitspraak van Akki_DK8 op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:09:
En daarom heb ik dus een hekel aan de HBO. Allemaal koek en ei, behalve die kut leraren die maar wat met de wind mee waaien

ja indeed de teachers zijn van te laag nivo om iets van te leren

Uitspraak van e.strember op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:16:

sommige leraren kunnen niet eens nederlands, en als je iets vraagt krijg je te horen ´hier heb je het boek, het is al zo lang geleden dat ik dit geleerd heb´

op hogeschool rotterdam geven leraren gemiddeld 4 vakken, waarvan ze van 1tje verstand hebben

Uitspraak van e.strember op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:16:

MBO niveau

HBO is peanuts

Uitspraak van actief op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:23:
op hogeschool rotterdam geven leraren gemiddeld 4 vakken, waarvan ze van 1tje verstand hebben

hogeschool rotterdam heb ik ook op gezeten, dat was nog goede kwaliteit vergeleken met inholland waar ik nu zit :S we krijgen NOOIT les, want "van een hbo student kan verwacht worden dattie zelf wel alles uitzoekt, ze hoeven toch zeker niet alles voor te kauwen", we werken ALLEEN maar in groepjes, je maakt nooit iets zelfstandig, dus de meerderheid kan dat dus ook niet eens. oftewel: degenen die ergens goed in zijn doen altijd hetzelfde in een project en de rest lift een beetje mee, als je geen donder doet maakt het niet uit, want dan doet de rest van je groep het wel, want die willen geen onvoldoende halen...
pfffffff ik word er zo moe van ik heb soms best spijt dat ik na me gym geen uni biologie ben gaan doen :S

en als je dan een mailtje stuurt naar een leraar met een vraag krijg je gewoon niks terug.. of je heb bijna toetsweek en je begrijpt iets niet, dan wil je het gaan vragen, ZIJN ZE OP VAKANTIE. zo'n 4 keer per jaar ofzo. en als jij er een keer niet ben tijdens een excursie of practicum ofzo omdat je ziek ben oid kan je gelijk het hele vak niet meer halen :@

jonge,fak jou,fak jou
all MBO ers are basterd!
alle MBO´ers sijn dombo´s

Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
kwaliteit de HBO gaat achteruit,

Veel hbo opleidingen zijn een echte aanfluiting. Heb nu zelf 2 hbo's afgerond, met een gemiddelde inzet van 25 uur per week in 5 jaar tijd.

Per opleidingsinstituut verschilt het niveau nog al ;)

Ik ga nu naar 4e jaar MWD op INholland. wat er allemaal is misgegaan ondertussen??
-hadden me bij verkeerde opleiding ingeschreven
-2e jaar zijn ze mijn inschrijfformulier kwijtgeraakt
-4x per jaar cijferlijst, hij klopte tot nu toe 1x
-2 verslagen kwijtgemaakt door docenten, hebben ze zomaar een cijfer bedacht als compensatie
-docenten voeren cijfers soms verkeerd in
-rooster komt altijd te laat, is maar gokken wanneer en hoe laat je er moet zijn
-9 van de 10 keer kom ik voor niks op school omdat de les opeens niet doorgaat of ze vinden dat er te weinig studenten zijn komen opdagen. laten ze m gewoon niet doorgaan:S

bovendien op voltijd opleiding maar 2 dagen 3 uurtjes les al 3 jaar lang. en toch overal zelf achteraan moeten steeds.

en nee niks overdreven en waarschijnlijk vanalles nog over t hoofd gezien. pffffffff blij als ik van die school afben!

Uitspraak van Bako151 op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:24:
all MBO ers are basterd!

A.M.A.B.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 00:30:
A.M.A.B.

B)
mbo - ers zijn het werkvolk jwz. wij de denkers
laatste aanpassing
Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 29 augustus 2007 om 09:49:

:roflol: denk nog maar eens een keer goed na.

Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 29 augustus 2007 om 09:49:

je hebt zelf niet eens een hbo-diploma lamlul :looser:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 12:51:
je hebt zelf niet eens een hbo-diploma lamlul