Partyflock

Forumonderwerp · 966169
1 volger · 25973x bekeken
Waarschuw beheerder
Gewoon even nutteloos op de vroege dinsdag morgen! :dood:
Plaats hier het liefste smsje die in je inbox staat. (L)

Aan antwoorden zoals ; er staat niks in mijn inbox heb ik niets.
Plaats dan maar het liefste mailtje ofzo.

Hier is mijn liefste smsje die ik heb gekregen. : Ik hou van jou zoals je bent. Ik droom weg in jou heldere ogen, die een spiegel vormen van wie jij bent. We kennen elkaar door en door. Dat maakt ons zo speciaal, elke keer als jij zegt ik hou van jou, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Met jou wil ik mijn leven delen. Wij vullen elkaar aan, Met jou ben ik echt gelukkig. Jij bent mooier als de zon, de sterren, en de maan. Jij zorgt voor licht in mijn leven. Er zijn niet genoeg woorden om uit te drukken hoeveel ik jou lief heb. Ik voel me zo veilig bij jou, Jij bent het mooiste geschenk in mijn leven, Dat ik nooit meer wil los laten. Er is niemand zoals jij !!! Schat ik hou van je. xxxxx Ik mis je schatje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SHARONA* op vrijdag 5 oktober 2007 om 18:12:
Voicemail van Telfort. U heeft 1 bericht(en).

:lol:

Waarschuw beheerder
goedemorgen schatje
was fantastisch gister
geef zoveel om je
ben stapel verliefd

love you
xxxx
Waarschuw beheerder
Dat zijn er een paar... Allemaal van een half jaartje geleden...

That's what friends r 4! Ik zie op dit moment m'n 2e ik, kan me echt goed voorstellen hoe je je voelt! Hier kom je alleen maar sterker uit! Zeker weten! Je bent gewoon een wereld wijffie, en dat moet je ook zeker tegen je eigen zeggen! Dikke x en slaap lekker!
Van mn lieve Uberstrubel :lief:

Ik vin t helemaal gezellig jou probleem is mijn deugt ;) mensen die ik mag help ik graag en Leenders vrienden zijn mijn vrienden. SlaaplekkerXje
Van een vriend van me die toen nog geen vriend was en die zo :lief: was mn katjes op te vangen toen ik door omstandigheden ff geen onderdak voor ze had :respect:

Hey,ja met mij gaat t prima,maar met jou een stuk minder heb ik gehoord. Was van de week ff bij Kim,had je nog een sms gestuurd,maar kom er nu achter dat dat naar t oude nr was. Ik heb volgende week zeker tijd voor jou,maar als ik ook iets anders voor je kan doen,dan wil ik je graag helpen. Weet dat ik niet veel kan doen,maar misschien een luisterd oor,of als je er gewoon ff uit wil ben je hier altijd welkom!! Ik kan volgende week de din,woe en don avond je nagels doen,zeg jij maar wanneer en hoe laat. Ga je nog wel weg t weekend? Dikke kus x
:lief: van mn nagelstyliste
Waarschuw beheerder
zooooveel, van jeroen (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Keep fighting, I'm standing beside ya. X R
Waarschuw beheerder
donateur
waar ben je ?
Waarschuw beheerder
niet lief mr k wee nie, it just makes me smile:lol:

Haha lekker joh zuipe, je kan me wel zo gebruiken :p haha truste
Waarschuw beheerder
Goedemorgen jonge dame,
Heb je lekker geslapen? Ik wel. Bed is binnengekomen. :) Wat ga je allemaal uitspoken vandaag? Knuf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
teveel.. Heb niet echt een liefste:D

Waarschuw beheerder
Mwoaaah..heb niet echt een lief smsje:P

Waarschuw beheerder
hé lief rotzakkie. Vond echt weer heerlijk om lekker met je te slapen en bij je te liggen en om met je wakker te worden! alleen volgende x lekker uitslapen!:p kus

(L)

Waarschuw beheerder
I love you als je niet zo gek doe.:P
(L)
Waarschuw beheerder
kusje
Waarschuw beheerder
Als de wereld stopt met draaien in het eindeloze blauw,is er nog geen dag verloren want mijn wereld draait om jou....
Waarschuw beheerder
donateur
'hou wel van je hoor meisje'

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee wat momenteel het liefste smsje in mn inbox is, mn telefoon is gister namelijk gejat :@

Waarschuw beheerder
als ik me sms blijf posten denken mensen dat ik met bier getrouwd ben ^^
Waarschuw beheerder
ja hier hetzelfde

Waarschuw beheerder
WIJN

Waarschuw beheerder
"Ik heb je eigenlijk niks te vertellen, maar ik wou je gewoon even smsen"

super lief toch, iemand die je wil laten weten dat ze aan je denkt!
Waarschuw beheerder
Wijs! maar zet je rare gedachten opzij ja??! je bent verdomme een giga lekker wijf, je bent lief en sexy. en nog maar te zwijgen over je innerlijk! x x x

mn meisje die me weer even moed inspreekt :)

still luv ya beeb ;)
Waarschuw beheerder
"heey lekkerding ben het liefste de hele dag bij jou ben
zo gek op jou en wil niet anders meer dan alleen jou(L)"

lieff smsje(L)
Waarschuw beheerder
heb je ff?!:O me inbox staat vol al dat gespam (L)

::

ben nog ie eens wakker of de vlinders vliegen weer op topsnelheid... kom er maar lekker even bij :)

das nouw lieeeeeef
Waarschuw beheerder
godverdomme ik ben dikke jan loco gegooit.

Kom naar buiten.

Niet de liefste maar wel leuk

hihi

Waarschuw beheerder
ik hou van je ,denk continu aan je
xxxx

Waarschuw beheerder
Je bent mijn mooiste kerst kadootje ooit!!!
Waarschuw beheerder
GEFELICITEERD!!!maak er een mooie dag van!

over het algemeen vandaag...:)
Waarschuw beheerder
Ik vind je lief, dat weet je toch? Slaap lekker nacht kusje van mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb meerdere lieve..
maar t smsje die me veel waard is;

15/09/2007 23.44

Thanks schat. Maar zonder iemand die om me gaf (jij) had ik t niet gered, en was t me niet gelukt. I miss you!

van mn allerliefste beste vriendinnetje die t hartstikke goed doet,
en helaas is verhuis naar zoetermeer :(

i love you jeem (L)!
Waarschuw beheerder
als achteruit kijken je pijn doet, en vooruit kijken je bang maakt, kijk dan naast je, daar sta ik, ik zal er altijd voor je zijn kusje hvj!!

van me beste maatje!!

Waarschuw beheerder
donateur
Youri, ben je optijd thuis voor het eten? Groeten Mits!

Haha nee, die heb ik ook, deze kreeg ik donderdagavond..

Hey skatje.. gister het schoolfeest was leuk he? ik wil je vertelle dat ik je leuk vind maar best verlegen was gister.. wat afspreken dit weekend? Kusje

Van een tjikkie :lol:

Waarschuw beheerder
Meis ik ben er altijd voor je
ik help je hier ook over heen te komen
vergeet niet dat je te lief bent om je klote te voelen

hou van je je beste vriendin

Lief he:D

Waarschuw beheerder
Oke lieverd. Ik denk aan je. en alsk ik naar je toe kan komen zegt het me dan kom ik! X

toenk int ziekenhuis lag,. vet lief!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op dinsdag 14 augustus 2007 om 10:05:
Ik hou van jou zoals je bent. Ik droom weg in jou heldere ogen, die een spiegel vormen van wie jij bent. We kennen elkaar door en door. Dat maakt ons zo speciaal, elke keer als jij zegt ik hou van jou, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Met jou wil ik mijn leven delen. Wij vullen elkaar aan, Met jou ben ik echt gelukkig. Jij bent mooier als de zon, de sterren, en de maan. Jij zorgt voor licht in mijn leven. Er zijn niet genoeg woorden om uit te drukken hoeveel ik jou lief heb. Ik voel me zo veilig bij jou, Jij bent het mooiste geschenk in mijn leven, Dat ik nooit meer wil los laten. Er is niemand zoals jij !!! Schat ik hou van je. xxxxx Ik mis je schatje.laatste aanpassing 14 augustus 2007 10:06

nou jij hebt een lieverd!!!!!

Waarschuw beheerder
Men heeft mij geleerd dat een uur 60 minuten heeft
Men heeft mij geleerd dat een minuut 60 seconden heeft
Maar men heeft mij nooit geleerd dat 1 seconde zondder jou een eeuwigheid is!!Hou superveel van je en kan niet wachten tot ik weer thuis ben!Kus, je kereltje
Waarschuw beheerder
Zaterdag na me vakantie wilk je zien, is da goew?
Wil hier eigk nix. Wil jouw dan! Weet dat ik iemand heb waarr ik cker van ben. X

Waarschuw beheerder
Hoi,Ik mis je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 17:26:
Men heeft mij geleerd dat een uur 60 minuten heeft
Men heeft mij geleerd dat een minuut 60 seconden heeft
Maar men heeft mij nooit geleerd dat 1 seconde zondder jou een eeuwigheid is!!Hou superveel van je en kan niet wachten tot ik weer thuis ben!Kus, je kereltje

:/ die was dus meteen exit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey leukerd,

Nog ff snel een berichtje. slaap lekker voor strakkies xxxx
Waarschuw beheerder
''You know, people like you make the life look different and better, and i feel really lucky have you in my life''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op zondag 21 oktober 2007 om 19:45:
die was dus meteen exitlaatste aanpassing 21 oktober 2007 20:12

Zelf krijg je zeker nooit lieve smsjes?

Waarschuw beheerder
Nou je mag het vanavond wel goed maken hoor.........
Ik mis je om me heen. heb zin in morgen want dan zijn we beide vrij.
Love u!!!

Waarschuw beheerder
merci he man,
in de mizerie weet ge op wie ge kunt rekenen
Waarschuw beheerder
Heb net een nieuw nummer dus heb niet veel smsjes nog.. 8)

Waarschuw beheerder
Hoi popje ik denk veel aan je en mis je onwijs!!!! IK HOU VAN JE!!!! kus rik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op dinsdag 14 augustus 2007 om 10:05:
Hier is mijn liefste smsje die ik heb gekregen. : Ik hou van jou zoals je bent. Ik droom weg in jou heldere ogen, die een spiegel vormen van wie jij bent. We kennen elkaar door en door. Dat maakt ons zo speciaal, elke keer als jij zegt ik hou van jou, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Met jou wil ik mijn leven delen. Wij vullen elkaar aan, Met jou ben ik echt gelukkig. Jij bent mooier als de zon, de sterren, en de maan. Jij zorgt voor licht in mijn leven. Er zijn niet genoeg woorden om uit te drukken hoeveel ik jou lief heb. Ik voel me zo veilig bij jou, Jij bent het mooiste geschenk in mijn leven, Dat ik nooit meer wil los laten. Er is niemand zoals jij !!! Schat ik hou van je. xxxxx Ik mis je schatje.laatste aanpassing 14 augustus 2007 10:06

hahahaha komt van internet!!;)

Waarschuw beheerder
Ik heb zin om met je te neuken (L)!
Waarschuw beheerder
voicemail van tefort. U heeft 1 bericht(en)

Waarschuw beheerder
nou heb hele lieve gehad maar ga ze nie neerzette want uiteindelijk klinke ze lief en zn het gewoon maar lulverhalen haha ;)