Partyflock

Forumonderwerp · 966075
Kreeg net een mailtje met de nieuwsbrief van The Third Movement...
Er staat dat ze moet een concept aankomen...:D

DEDICAT3D – The Dj Producer! 26-10-2007 in de melkweg Amsterdam...

Hier een stukkie uit de nieuwsbrief:

To get the maximum out of the night The Dj Producer next to his dj set will also perform live on stage! “In the live set I will backtrack over 12 years of producing and mix old tracks with new. In the dj set I will play key tracks from various artists that made me as a dj over the same time period.“
During the evening The Dj Producer will be accompanied by the live act of Deathmachine (“The new breed...”), the dark drum ’n bass work of Eye-D & Hidden (“My Dutch Brothers in breakbeat”) and Promo with an alternative sound (“I would be the first to criticise – but this dude has it“).
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 18:42:
jezus, wat een geweldig forum

:gaap:

en jij bent de alwetende :rot:
kaartjes binnen (Y)

eerste keer melkweg ook, even kijken of het wat is B)
Ik vind dat de deuren open gegooid moeten worden tussen Major League en Dedicat3d B)

Beetje dnben tussendoor kan geen kwaad.

Melkweg is een gezellige tent.
Uitspraak van _tm op vrijdag 28 september 2007 om 17:21:
Ik vind dat de deuren open gegooid moeten worden tussen Major League en Dedicat3d

Vorig jaar bij Major League gooiden ze trouwens wel de deuren open en kon je ook naar de andere zaal. Dus wie weet:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 18:43:
Melkweg is een gezellige tent.

:jaja:
Niet present, qua Not your Monkey Not your Robot vs. Tektron in Arnhem dan... Wel zonde, maarja :)
Leuk voor de vrijdagavond:P
Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}
Ben nog nooit in de milkyway geweest dus ben benieuwd
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 28 september 2007 om 18:45:
Vorig jaar bij Major League gooiden ze trouwens wel de deuren open en kon je ook naar de andere zaal.

Relaxt, af en toe ff heen en weer lopen dan!
Binnekort kaarten halen (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
ff afwachtende nog.. maar kaarten worden deze week als het goed is gehaald..

Heb er wel zin an.. :jaja: :D

nou ik hoop idd dat die deuren dan open gaan want dat zou helemaal top zijn :D sluit perfect op elkaar aan toch?
Zit even de setjes van producer op 3voor12 te luisteren, zijn er twee maar zijn redelijk verschillend qua stijl. Als hij gaat draaien zoals op The Resistance Below 24-3-2007 vind ik het zeker vet. Maar de stijl zoals het setje bij Club r_AW 25-11-06 (meer breaks als ik het goed heb) vind ik wat minder. Hou van industrial met pompende bassen zoals vaak bij R_aw het geval is, maar die breaks vind ik persoonlijk iets minder. Wat kan ik verwachten bij Dedicated?
Producer is toch vaak uptempo met breaks/
Uitspraak van the dancing party man op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:17:
Zit even de setjes van producer op 3voor12 te luisteren, zijn er twee maar zijn redelijk verschillend qua stijl. Als hij gaat draaien zoals op The Resistance Below 24-3-2007 vind ik het zeker vet. Maar de stijl zoals het setje bij Club r_AW 25-11-06 (meer breaks als ik het goed heb) vind ik wat minder. Hou van industrial met pompende bassen zoals vaak bij R_aw het geval is, maar die breaks vind ik persoonlijk iets minder. Wat kan ik verwachten bij Dedicated?

Dan zou ik niet gaan :)

Op Resistance Below was Producer op zn rustigst. Als hij zn ding mag doen met al zn eigen werk gaat het bpm sowieso omhoog met meer breaks :)
laatste aanpassing
Uitspraak van _tm op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:30:
Op Resistance Below was Producer op zn rustigst. Als hij zn ding mag doen met al zn eigen werk gaat het bpm sowieso omhoog met meer breaks laatste aanpassing 2 oktober 2007 19:32

okay okay, snel tempo vind ik juist wel vet maar af en toe heb ik het idee dat de bass mist ofzo. drum&bass met chille bass vind ik ook gewoon vet. 9 van de 10 setjes van R_aw vind ik ook geweldig, maar bijvoorbeeld micron laatst vond ik weer wat minder.

Uitspraak van the dancing party man op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:00:
snel tempo vind ik juist wel vet maar af en toe heb ik het idee dat de bass mist ofzo.

Zit toch beheurlijk veel laag in meestal hoor :yes:

maar bijvoorbeeld micron laatst vond ik weer wat minder

Dat vond ik juist de set van de nacht _O_

Vooral breaks, dat is toch de shit waarmee hij groot is geworden.
maar bijvoorbeeld micron laatst vond ik weer wat minder.

Voor mij een van de botste sets die ik ooit op r_AW heb meegemaakt :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:32:
Vooral breaks, dat is toch de shit waarmee hij groot is geworden.

Z'n langzame spul vind ik ook heldig trouwens hoor... Doomsday Mechaniks, That Guitar Track, Journey Of Force, Special Request met Manu.... pffff (L)
Is absoluut goed te doen, maar zijn snellere shit is toch ff wat meer cooltjes
Uitspraak van HFC op dinsdag 2 oktober 2007 om 21:43:
Voor mij een van de botste sets die ik ooit op r_AW heb meegemaakt

Ieder zijn smaak, ben zelf meer van de knal setjes zoals die van peaky of die van rude awakening zelf, maar sta zeker ook open voor al het andere.

Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 2 oktober 2007 om 23:44:
maar zijn snellere shit is toch ff wat meer cooltjes

Ach, ik vind 't lastig om daarover een voorkeur uit te spreken, is sowieso ook lastig te vergelijken. Bovendien heeft het voornamelijk met persoonlijke smaak te maken denk ik :) Ik vind 't in ieder geval allebei zalig (L)
. Wat kan ik verwachten bij Dedicated?

Luke licht zijn plannen toe: “In the live set I will backtrack over 12 years of producing and mix old tracks with new. In the dj set I will play key tracks from various artists that made me as a dj over the same time period.“

:)

Ik denk niet dat dat je zo van het ene feest naar de andere kan lopen, bij TTM Labelnight was er ook een feest in de andere zaal en de scheidingswand bleef toen de hele nacht staan.

ff bellen naar de melkweg maar?

Van mij hoeft het ook niet... 1 zaal met mensen die voor 1 artiest komen --> beste sfeer!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 15:27:
1 zaal met mensen die voor 1 artiest komen --> beste sfeer!

:jaja:
Ben wel benieuwd wat men vind van deze mix. Vind m wel wat hebben, beetje anders dan ik gewend ben.. volgens mij is ie aan de oude kant. Zal vast wel wat van terugkomen in zijn set.

Hellfish and Producer - hardcore Micropoint Psyko Factory
http://www.mediafire.com/?8z2gieehchx

Uitspraak van UTCA_Chin op donderdag 4 oktober 2007 om 17:35:
Hellfish and Producer - hardcore Micropoint Psyko Factory

Denk dat dat dezelfde is die ik hier heb staan als Hellfish vs Micropoint @ Psyko Factory 2003. Heb 'm vandaag pas voor 't eerst beluisterd eigenlijk, veel mixfouten helaas... Wel dikke shit verder :)

Artiest Balbasaur
Uhm ja dit feest lijkt me wel vet, wil alleen liever de volgende dag naar een feest in belgie en da begint nogal vroeg, 14:00 ofzo...ff kijken hoe het loopt dus :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:44:
Denk dat dat dezelfde is die ik hier heb staan als Hellfish vs Micropoint @ Psyko Factory 2003

:yes: ja denk t ook! ging zoeken op i'net maar kwam alleen op hellfish en micropoint uit.. vaag

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:44:
veel mixfouten helaas... Wel dikke shit verder

mee eens
Dude, Amsterdam.

Uitspraak van De Slooper aka The Condemned op vrijdag 5 oktober 2007 om 11:48:
Mag er geblowd worden in de Melkweg ???

:yes: weinig clubs in amsterdam waar je niet mag smoken gelukkig :)
Uitspraak van _tm op vrijdag 5 oktober 2007 om 11:49:
Dude, Amsterdam.

Je weet het nooit ;)

Uitspraak van actief op vrijdag 5 oktober 2007 om 11:51:
weinig clubs in amsterdam waar je niet mag smoken gelukkig

Tjah en dan zal je net zien dat het in de milky way niet mag .

( klopt ondertussen 3 keer af )

Uitspraak van De Slooper aka The Condemned op vrijdag 5 oktober 2007 om 13:23:
( klopt ondertussen 3 keer af )

niet nodig man, heb daar zeker zonder problemen gesmoked :)

8)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:45:
Dude Powerzone Daar is het af en toe vrij lastig

Powerzone wil ik niet onder A'dam rekenen 8)
You know what i mean ;>
Uitspraak van _tm op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:49:
Powerzone wil ik niet onder A'dam rekenen
You know what i mean ;>

hehe wjzow b)

Heb nog trauma's van die tent toen ik me ballen gegrepen werd en vervolgens de toegang geweigerd werd :rot:
Laatste keer dat ik er was heb ik ook een taxi ondergekotst op de terugweg idd.

kaartje is binnen :cheer:
Uitspraak van _tm op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:56:
Laatste keer dat ik er was heb ik ook een taxi ondergekotst op de terugweg idd.

:roflol:

geil :rot:
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:53:
Heb nog trauma's van die tent toen ik me ballen gegrepen werd en vervolgens de toegang geweigerd werd

En dat terwijl jij de beste man nog op het hart drukte, dat je ze alle vijf voor eigen gebruik mee had. 8)
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op vrijdag 5 oktober 2007 om 19:47:
En dat terwijl jij de beste man nog op het hart drukte, dat je ze alle vijf voor eigen gebruik mee had.

hihi en hij geloofde me geeneens ! :rot:

Uitspraak van _tm op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:49:
Powerzone wil ik niet onder A'dam rekenen
You know what i mean

Ben er één keer geweest (Sledgehammer) en vond 't toen wel een fijne toko :$

Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op vrijdag 5 oktober 2007 om 19:47:
En dat terwijl jij de beste man nog op het hart drukte, dat je ze alle vijf voor eigen gebruik mee had.

8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 21:26:
fijne toko

Ik vind de Powerzone een prima tent hoor..

..jammer dat de beveiliging louter uit oost-duitsers bestaat. :vaag:

:lol:

Was me toen niet echt opgevallen, maar ik ben natuurlijk ook de braafheid zelve :rot: