topic
ik zelf heb nog n ati radeon 9550 ge/td, overclocked
maar ga over n tijdje weer upgraden
ik zelf heb nog n ati radeon 9550 ge/td, overclocked
maar ga over n tijdje weer upgraden
laatste aanpassing
aha
dus mensen die artiekel schrijven voor computer tijdschiften, tomshardware en gebruikers op tweakers . . . . . . . . . . zijn leken
hoeveel heb JIJ kunnen testen, kwa hardware en software met vista??
dus ijl niet zo
dat is eerst onderzoek doen, voordat je iets installeerd. Daarom zijn velen nog afwachtend.
en nog iets.. ik start vista op en merk dat het 900mb mem vreet. terwijl mn getweakte xp 230mb eet..
het neemt minder schijfruimte in als vista, er zitten geen stomme onnodige features en een lompe file browser in. voor eyecandy heb ik windowblinds en dat ziet er beter uit als aero. 64-bit versies van XP heb je ook.
dus geef me aub 1 goede reden om vista te installeren, het heeft voor mij alleen maar nadelen.laatste aanpassing 19 december 2007 12:14
uhm als hobby zet ik minimaal 5 pcs inelkaar die vrijwel nooit hetzelfde zijn, uiteraard heb ik een favoriete hardware combi, maar de bekendse mekren heb ik zelf al gehad en gebruikt
weet je hoelang vista uit is? weet je hoeveel updates er al zijn?, weet je dat er al een sp1 beta is? weet je dat je zelf de instellingen in handen hebt?
je komt met argumeneten die niet waar zijn, dus ik geloof niet dat je dit van toms hardware of tweakers hebt, trouwens , van gebruikers zeg je, mensen zoals jou, dus niet de previews en reviews die de site bevatten (waarvan de sites het juist moeten hebben)
het is niet voor jou pctje bestemd
helemaal als je het voor het gamen doet
quadcore heeft hele andere doelstellingen dan een mainstream processor dus praat er niet zo simpel over
dual 6400+ moet genoeg zijn? alsof je pc om 1 ding draait
Nvidia go 7600 met 512mb op de kaart.
In me laptop.
xp erop (zwaar getweakte versie), crysis erop en ik haal 40-50fps.
blijf maar volhouden dat vista goed is.. het scheelt MAAR 20-30fps.
als jij de voordelen niet merkt, is het toch goed? maar ga niet vertellen dat vista bagger is, het is niet voor jou pctje bestemd
Ooit aan gedacht dat het ook aan de videodrivers kan liggen die niet geoptimaliseerd zijn voor Vista?
waar ik op doel is dat vista niet geschikt is voor de gemiddelde gamer/hobbyist die het maximale uit zijn/haar pc wil halen
Jij hebt er echt verstand van! Zo'n hakke en flippe figuur als jij weet het zeker beter dan de duizenden wetenschappers en software-engineers die achter vista zitten?
Laat me niet lachen
alsof alle hardcore liefhebbers dom zijn.
et is toch altijd zo geweest dat spellen in eerste instantie kutter draaiden op nieuwere versies van Windows?
Na een tijdje wordt Vista echt wel weer de standaard.
Ik heb een laptop (Sony Vaio FZ21Z) met daarin een overgeclockte 8600M GS. Deze haalt 4100 marks in 3dmark06 (Ter vergelijking: de standaard 8600M GT haalt maar 3200). Alle games kan ik dus vloeiend op high spelen (behalve Crysis, die moet op medium).
259,- euro
Het is toch altijd zo geweest dat spellen in eerste instantie kutter draaiden op nieuwere versies van Windows?
Crysis op medium ziet er toch ook gewoon vet uit of niet?
maar kerel, ga maar een topic openen. het gaat hier om 3d kaarten, niet windows versies
Door de achterlijke uitspraken die je doet houd je die vooroordelen anders wel in stand. Respect mr. mdma
Waar maak je bovendien uit op dat ik tot de groep behoor die bijdraagt aan de ontwikkeling van Vista? Ben je nog uit je reet ofzo?
Maargoed, ik weet wel op wat voor niveau daar gewerkt wordt aangezien ik zelf ook in de softwaredevelopment zit. Mensen zoals jij hebben hun mond te houden tenzij ze hun uitspraken kunnen onderbouwen met goede argumenten (dit geldt overigens niet alleen hier).
Hoe groot schat je de kans dat je serieus genomen wordt als 19 jarig schilderpikkie die misschien net de middelbare school achter de rug heeft?
achtelijke uitspraken richting achtelijke personen, mr Explosion.. ik weet wie je bent.
wie zegt dat ik het over de ontwikkeling van vista heb?
jij bent zeker 1 van die wetenschappers/software-engineers
ik ben aan het afstuderen op HBO niveau.
Nogmaals gefeliciteerd (Dus jij was op je 15e klaar met je havo? Yeah right!)
8800GT 259,- euro
waar?
Ze lopen veel te fucken met de prijzen van de GT zie ze ook al voor 320,- over de toonbank gaan
ding is moeilijk leverbaar pfff....
Heb dr ook een 5-tal weken op moeten wachten
no way dat ik zo lang ga wachten met mijn systeem in elkaar zetten
Mijn systeem was gelukkig al af, hoefde alleen maar die videokaart te upgraden.