1619x bekeken
echt de jode nos die perez in een kwaad daglicht wil zette
kk van gelder
zeer slechte humor van ajoks!
maar idd hij is blij dat ie weg is uit de ufo
typisch de nos wat al een jode zender is die lul van een van gelder zal wel balen dat die naar de concurent
Waar gaat t over
idd
lekker belangrijk.
hmmz ajax zou toch juist geshockeerd moeten zijn
Beste Nos
Tot onze afschuw zagen wij gister tijdens de uitzending van Studio Voetbal dat 'Kenneth Perez' een Ajax-beeldje ala Rijk de Gooijer uit zijn auto gooide. Dit allesbehalve grappig filmpje kan de mens Perez schaden. Wat nog veel erger is, is dat ons aller Ajax met het weggooien van het beeldje in het Rood-Witte hart is getroffen.
Daarom eisen wij ook in de uitzending van aanstaande zondag een publieke rectificatie.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Fontijn
Waar gaat t over
Ik verwacht iedere week wel van dat soort grappen eigenlijk.....Hoort erbij vind ik.....
ze hadden hem met wesley "ik blijf nog een jaar"moeten doen
Ik snap het probleem heel goed.
De ajax supporters zullen er niet blij mee zijn, dus dat fimpje kan Perez heel veel problemen opleveren.
De ajax supporters zullen er niet blij mee zijn, dus dat fimpje kan Perez heel veel problemen opleveren.
volgens mij was dat sarcastisch bedoelt
meen je dat nou simpele ziel
Van Gelder excuseert zich voor persiflage
Het slot van de uitzending van Studio Voetbal zondagavond op Nederland 1 zorgde gisteren voor de nodige ophef. Het bestuur van PSV eiste schriftelijk excuses van de NOS-leiding over het satirische filmpje waarin Kenneth Perez en de landskampioen de hoofdrol speelden.
Een dubbelganger van Perez werpte het afscheidsgeschenk van Perez' vorige club Ajax uit het raam van een rijdende auto, nadat de Deen bij zijn afscheid in de Arena is uitgefloten. “Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
“Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters”, aldus de Deen. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.
Jack van Gelder erkent dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen. Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren."
"Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden”, aldus de presentator.

Het slot van de uitzending van Studio Voetbal zondagavond op Nederland 1 zorgde gisteren voor de nodige ophef. Het bestuur van PSV eiste schriftelijk excuses van de NOS-leiding over het satirische filmpje waarin Kenneth Perez en de landskampioen de hoofdrol speelden.
Een dubbelganger van Perez werpte het afscheidsgeschenk van Perez' vorige club Ajax uit het raam van een rijdende auto, nadat de Deen bij zijn afscheid in de Arena is uitgefloten. “Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
“Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters”, aldus de Deen. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.
Jack van Gelder erkent dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen. Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren."
"Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden”, aldus de presentator.
an Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.
huilebalken daar in eindhoven
die PSV boertjes moeten nie zeiken, En Perez vieze overloper
Ja die snappen het niet ofzo. zijn wij nou zo slim, of zij nou zo dom???
Ik denk zij dom, das logisch, snif!
Die Perez heb zoiezo al een probleem als ie in de ArenA komt of als wij naar Eindhoven gaan naar die nep-kampioenen, uitgefloten wordt ie toch wel!!!
Verder vond ik het wel een komisch filmpje, mogen ze vaker doen dat soort humor! Ze kunnen beter wat meer van dat soort filmpjes laten zien en die Hugo Borst en Youri Mulder wat minder of helemaal niet in beeld!!!
Trouwens...... Die Braziliaanse lijnrechter was ook top!!!!