Partyflock

Forumonderwerp · 965388

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Een Engelse televisieploeg filmde in het geheim in diverse moskeeën in Groot-Brittannië en kwam met schokkende beelden. De tienduizenden bezoekers krijgen over en over te horen dat het westen niet deugt en vernietigd moet worden.

bron: telegraaf

http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etelegraaf%2Enl%2Fbuitenland%2F68735561%2FUndercover%5Fgruwelen%5Fin%5Fmoskee%2Ehtml%3Fp%3D8%2C1

http://www.youtube.com/watch?v=V4Zv3BUmwqs&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etelegraaf%2Enl%2Fbuitenland%2F68735561%2FUndercover%5Fgruwelen%5Fin%5Fmoskee%2Ehtml%3Fp%3D8%2C1

Gezellige lui die haatzaaiende imams :beer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alleen, als we nu OT gaan kan er een slotje op. :P

Want een paar pagina's terug staat al dat de Engelse politie de oorspronkelijke 56 uur aan opnames heeft onderzocht om te kijken of die imams vervolgd moesten worden en toen kwamen ze tot de conclusie dat ITV met monteren alles vreselijk uit zijn verband heeft gerukt.

En dat dat al een hele dag bekend was toen de Telegraaf alsnog met dat artikel kwam, dus ja, waar moeten we dan nog verder over discussieren? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 11:22:
En dat dat al een hele dag bekend was toen de Telegraaf alsnog met dat artikel kwam, dus ja, waar moeten we dan nog verder over discussieren?

Typisch telegraaf heey, sensatiekrant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 11:22:
Want een paar pagina's terug staat al dat de Engelse politie de oorspronkelijke 56 uur aan opnames heeft onderzocht om te kijken of die imams vervolgd moesten worden en toen kwamen ze tot de conclusie dat ITV met monteren alles vreselijk uit zijn verband heeft gerukt.

lang leve de media!!

maar dat doet niks af aan het feit dat er toch wel zorgwekkende dingen gebeuren in moskeeen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op zondag 12 augustus 2007 om 19:37:
maar dat doet niks af aan het feit dat er toch wel zorgwekkende dingen gebeuren in moskeeen

Dat is waarschijnlijk het geval maar generaliseren is ook niet alles toch? :)
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op zondag 12 augustus 2007 om 10:10:
de westerse, en dus de beschaafde wereld

[img width=15 height=15]http://www.gamequarter.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Light @ Night op zondag 12 augustus 2007 om 10:10:
die in de westerse, en dus de beschaafde wereld staan, mogen van mij allemaal plat. (eventueel gevuld)

Erg beschaafd inderdaad :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FIETSKETTING schreef:

Dat is waarschijnlijk het geval maar generaliseren is ook niet alles toch?

Ach ja ieder zo z'n eigen hobby en specialiteit.

De werknemers van die kneuzenbrigade die AIVD heet hebben met vele honderden er een dagtaak aan, om te deëscaleren en stabiliseren, dus zeg maar kopjes thee drinken met voormannen van allochtone en islamitische organisaties, en allerlei andere maatschappelijke sleutelfiguren, of hen bij te veel tegenwerking anders te monitoren of zelfs proberen te isoleren, zoals mij op micronivo gebeurt, bijvoorbeeld hier op dit forum.

Allemaal onzin vinden gelukkig steeds meer Nederlanders, en zelfs de zwarte asielbedriegster Hirsi Magan alias Hirsi Ali schreef een paginagroot opinieartikel in de Volkskrant van zaterdag 08 april 2006, dus vlak voor haar vlucht naar de USA,
met de veelzeggende kop:

CONFRONTATIE, GEEN VERZOENING

Dus geen kopjes thee, maar vooral meer koffie om wakker te blijven.
En geen relschoppende skinhead die dit heeft gezegd, voor de duidelijkheid,
maar een besneden zwarte Somalische asielbedriegster
(waarvan dan later weer beweerd werd dat ze weer niet gelogen had over d'r leugens, stelletje theatermakers).
Zij is dus voor die LinkSe kliek bijna per definitie integer, betrouwbaar en onverdacht.
Zoiets wat zij allemaal over de islam gezegd heeft, zou een volslanke Hollandse blondine is moeten zeggen..............!
Te krom voor woorden dat velen dan zeggen dat dat niet zou kunnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 augustus 2007 om 21:29:
CONFRONTATIE, GEEN VERZOENING

Dat zou een mooie Antifa leus zijn :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Na-apen heet zoiets, zeker als je die leus van Hirschi Magan kaapt...........hahaha.........tja je geeft zelf die voorzetjes hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 augustus 2007 om 23:53:
Na-apen heet zoiets, zeker als je die leus van Hirschi Magan kaapt...........hahaha.........tja je geeft zelf die voorzetjes hoor.

Lees nou eens goed, lees het dan nog een keer en schrijf dan een antwoord neer.

dat zou

En ik ben niet eens antifa maar ik zou het spontaan worden als ik die posts van jou lees man :loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander op donderdag 9 augustus 2007 om 16:08:
laten we hen gewoon doodmaken

helemaal mee eens :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 12 augustus 2007 om 19:42:
Dat is waarschijnlijk het geval maar generaliseren is ook niet alles toch?

nope.. maar daar zijn we met zn alleen toch wel heel goed in he.. iets met alles scheren een 1 kam ofzo...

is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest. er zijn ook moslims die zich wel weten te gedragen gelukkig, maar die krijgen dan weer een slechte naam door de vervelende pestmannetjes in hun geloof.... tsja.. lastig wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op maandag 13 augustus 2007 om 00:46:
nope.. maar daar zijn we met zn alleen toch wel heel goed in he.. iets met alles scheren een 1 kam ofzo...

Een van de vele charmes van het menselijke ras laten we maar zeggen. :lol:

Uitspraak van Roef op maandag 13 augustus 2007 om 00:46:
is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest. er zijn ook moslims die zich wel weten te gedragen gelukkig, maar die krijgen dan weer een slechte naam door de vervelende pestmannetjes in hun geloof.... tsja.. lastig wel

Klopt, een kleine vocale minderheid denk ik altijd maar. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 13 augustus 2007 om 00:51:
Een van de vele charmes van het menselijke ras laten we maar zeggen.

is maar wat je charme noemt :/ :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op maandag 13 augustus 2007 om 00:54:
is maar wat je charme noemt

cynisme?
Waarschuw beheerder
joh...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 16:08:
moskeeën

laat ik de waarheid maar typen, ik wil graag verder op pf
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Een Engelse televisieploeg filmde in het geheim in diverse moskeeën in Groot-Brittannië en kwam met schokkende beelden. De tienduizenden bezoekers krijgen over en over te horen dat het westen niet deugt en vernietigd moet worden.

ik zeg, vanaf vandaag alles moskees in de fik steken :honger:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha, je (MR TURNER) bent dan vast niet de enige die er zo over denkt.
Maar weet je, hier in de Randstad heb je ook al van die zogenaamde "stoere" hooligans die overal altijd op straat en het uitgaansleven mensen lopen lastig te vallen met hun multi-cul turele, dus multi-criminele vrienden.
Zijn dikke maatjes met de vijand, zeg maar gerust met (halve) moslims.
Zijn van die losers die aan de speed, coke en pillen zitten.
Veelal harddrugs die ze van hun vaak allochtone drugsdealers kopen, niet bepaald het beste volk.
Om hun onderdanigheid, kruiperigheid, dus veiligheid en respect te verdienen bij die dealers, (dat soort volk) gaan ze bewijzen dat ze geen racist zouden zijn, en gaan ze mensen die geen drugs willen gebruiken en / of kopen,
zoals ik voor allerlei dingen uitmaken waarvan zij vinden dat dat slecht is.
Proberen ze je in elkaar te schoppen en te beuken, en schelden en tieren ze je uit voor "racist", "facist", "neo-nazi" etc. etc.

Uiteindelijk met politie en ME erbij worden ze dan wel weer eens voor de zoveelste maal opgepakt wegens verstoring van de openbare orde, mishandeling en geweldpleging,
maar irritant zijn dat soort figuren wel.
Ze proberen altijd heel nadrukkelijk en intimiderend aanwezig te zijn.

Dus in de Randstad zijn nog maar weinig wakkere / scherpe jongeren waarmee Nederland in de toekomst een confrontatie met de islamitische kolonisten gaan winnen.
Vandaar dat die zogenaamde 'loverboys' etc. hier in de Randstad nagenoeg vrij spel hebben.

Maar goed dit soort jongeren in de Randstad haalt dan ook de schouders op over al dat soort negatieve ontwikkelingen.
Liever zitten ze aan de drugs, en vullen ze daarmee de verkeerde portemonnee's.
Vinden ze heel interessant hoor, en de overheid lijkt het wel best te vinden, die zeggen het niet hardop, maar hebben nog liever dat ze zich verdoven (dus drugs gebuiken) om de leegte en pijn vanwege het ontbreken van een veilige en herkenbare structuur (vrienden / kameradenkring) te verdringen,
dan dat ze zich richten op het veilig stellen van de toekomst van ons land en volk, daar gaat de overheid, de over-ons-gestelden over, tenminste dat denken ze.
En we zien allemaal (tenminste als je een beetje je ogen open hebt) waar dat heden toe leidt...........!

O.a. dus een almaar sneller uitdijend islamitisch gezwel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Let op m'n woorden:
k Zal vanwege bovenstaande reactie vooral veel inhoudsloos gescheld krijgen,
iets anders kun je van bepaalde types bijna niet verwachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 11:58:
Let op m'n woorden:
k Zal vanwege bovenstaande reactie vooral veel inhoudsloos gescheld krijgen,
iets anders kun je van bepaalde types bijna niet verwachten.

maar je hebt gelijk :yes:

Uitspraak van mr turner op maandag 13 augustus 2007 om 10:55:
ik zeg, vanaf vandaag alles moskees in de fik steken

zal niet gebeuren maar vind wel dat er goed op gelet moet worden ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gebeurt dat niet zeg je dan?

Weet je hoeveel van die haatkazernes er in Nederland de afgelopen 10 jaar aangevallen en gevandaliseerd (onlangs nog in Haalem twee stuks, een Turkse en Marokkaanse, en dat zullen zeker niet de laatste zijn geweest)zijn,
vele tientallen, zo niet honderderden, waar op z´n minst een steen / stenen, en delen van varkens naar binnen zijn gegooid door het Nederlandse verzet.

Al diverse malen heb ik in de kranten gelezen (en ik lees er dagelijks minimaal 10) dat er nergens zoveel moskeeen zijn aangevallen als in Nederland.

Zie je toch maar weer eens waar een klein landje groot in kan zijn hé.............hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 12:45:
Gebeurt dat niet zeg je dan?

jawel, maar niet door mij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaja, schrijven ze allemaal op internet MR TURNER.

Dus welkom in de club van door de AIVD-geviseerden.

Die gaan het heeeeeeeeeeeeeel druk krijgen daar in Leidschendam...hahaha

Waarschuw beheerder
Zie je toch maar weer eens waar een klein landje groot in kan zijn hé.............hahahaha

Imam's die aanzetten tot haat vind jij niet kunnen, maar aanzetten tot moslim haat kan wel ?
Waarschuw beheerder
niemand zet mij aan tot moslim haat, maar zij creeren zelf bij mij haat. denk dat dat bij het merendeel zo is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 11:55:

Masters of Hardcore?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 17:04:
denk dat dat bij het merendeel zo is

Spreek niet voor anderen.

niemand zet mij aan tot moslim haat, maar zij creeren zelf bij mij haat

Je generaliseerd alle moslims. Geloof jij echt dat alle moslims criminelen zijn dan, want dat beweer je zo.
Diegene die gepakt worden voor een strafbaar feit mag je van mij wel gerust hard aanpakken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:11:
Je generaliseerd alle moslims.

Ik keur het niet goed maar moslims doen toch vaak precies hetzelfde of niet? (amerikanen dit, westerlingen dat, aziatemn zus, nederlanders zo enz enz)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 13 augustus 2007 om 17:15:
Ik keur het niet goed maar moslims doen toch vaak precies hetzelfde of niet? (amerikanen dit, westerlingen dat, aziatemn zus, nederlanders zo enz enz)

Dat sommige mensen generaliseren wil niet betekenen dat jij op hetzelfde niveau moet gaan functioneren.

Waarschuw beheerder
ben kerel...Ik vind dat je zo enorm gelijk hebt, en zo doordacht en wel geredeneerd je dingen bekijkt en verwoord. Ik zeg nogmaals, jammer dat je té radicaal bent, maar dat is eigenlijk alleen maar prima om tegengas te geven aan het in het links wegzakkende moeras der politieke correctheid van de mensen hier.

Moskee in de fik steken? Nee.....daar geloof ik dan zelf niet in, sterker nog, ik vind het wat laf ... een moskee slaat niet terug :D
door het Nederlandse verzet.

Heel erg prima dat ze er zijn, en dat er verzet komt is alleen maar beter, maar op deze manier schiet het mi. niet op, maar ook daar kun je weer uren over discussieren :yes:

niemand zet mij aan tot moslim haat, maar zij creeren zelf bij mij haat. denk dat dat bij het merendeel zo is

Helemaal mee eens.......dat probeer ik ook al zovaak duidelijk te maken.

Waarom is er vééééél minder haat tegen andere bevolkingsgroepen hier in dit land? Chinezen, Turken, Koreanen, Italianen, Spanjaarden.....noem maar op....

Ik heb het al eerder aangegeven, Rafa reageerde daar natuurlijk ook weer heel populair op ... maar dat komt mi. omdat deze mensen écht integreren en "de moslims" (let op het 'tussen haakjes staan REVIL daar geef ik nuance mee aan ok? :D) niet...

Die zijn zo vervuld en verstikt in hun eigen kleine zielige "ik haat jullie westerlingen maar ik maak wel gebruik van jullie vrijheden en gemakken" haat dat ze het gehele integratie proces en de bedoeling daar achter gemist hebben als een voorbij denderende trein.

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 13 augustus 2007 om 17:15:

Ik zeg dus :respect: ..... en zo is het maar nét.....maar dat schijnt op een of andere onverklaarbare wijze wél te mogen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:17:
Dat sommige mensen generaliseren wil niet betekenen dat jij op hetzelfde niveau moet gaan functioneren

Dus gaat het gewoon zo door als nu: zij generaliseren de sterren naar beneden....wij houden ons keurig netjes stil en generaliseren niet. We accepteren ipv reageren en vervolgen gebeurd er niets aan de immer verslechterende verhoudingen en totale moslim haat die steeds meer en meer aan het ontstaan is. Het woord dat daar voor is = politiek correct :yes: Beste Revil...accepteer nu eens dat we niet meer in 1972 leven en dat de relaties in ras tempo verslechteren.....

En stumpertjes als Rafa en Obama met al hun "wij zullen jullie wel even onderuit halen met goede( :S )kijk ons eens verstandig en alwetend zijn" argumenten heb ik die 'waarom is dat" vraag al vaak gesteld, maar daar heb ik nu nog nooit antwoord gekregen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:11:
Spreek niet voor anderen.

mag zeggen wat ik wil, ik DENK dat, zeg niet dat dat zo is

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:17:
Dat sommige mensen generaliseren wil niet betekenen dat jij op hetzelfde niveau moet gaan functioneren

ik weet niet of jij weleens in een kerk komt, maar ik heb nog NOOIT negatieve teksten over moslims uit een mond van een dominee gehoord

Waarschuw beheerder
Cotin. Zoals ik steeds heb gezegd zal ik nooit de feiten ontkennen.
Dus geef ik toe dat er meer criminelen zijn onder Marokanen en Antilianen, want dit is statistisch aangetoond door het CBS.
Dus daar heb ik dan ook geen bezwaar op.
Sterker nog op dat punt denk ik hetzelfde als jou. Hoe kunnen we dit voorkomen en moeten we sommige delicten zwaarder straffen?

Maar Cotin voor alsnog ga ik niet mee in de discussie om alle "moslims"al bij voorbaat te bestempelen als haatzaaiende criminelen. Simpelweg omdat ik per individu kijk en geloof in onschuld tot het tegendeel is bewezen.
Waarschuw beheerder
loooooool

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 17:57:
ik weet niet of jij weleens in een kerk komt, maar ik heb nog NOOIT negatieve teksten over moslims uit een mond van een dominee gehoord

Bij de Jehova wordt dagelijks "vergaderd" over dat alleen zij tot het paradijs ter aarde mogen komen en de rest naar de hel. Klein voorbeeld.
Er staan ook gruwelheden in het oude testament. Trouwens de koran is ook weer gedeeltelijk gebaseerd weer op het oude testament.

Heb jij trouwens zelf ooit een Imam tot haat horen aanzetten, ik niet
en ook geen priester. Wel heb ik het van beide op tv gezien. Wil dat zeggen dat het in elke kerk of moskee gebeurd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:58:
aar Cotin voor alsnog ga ik niet mee in de discussie om alle "moslims"al bij voorbaat te bestempelen als haatzaaiende criminelen. Simpelweg omdat ik per individu kijk en geloof in onschuld tot het tegendeel is bewezen.

hoe kun je het nu nog per individu bekijken? is er dan al niet genoeg gebeurd? hoe ver moet het volgens jou gaan, wat moet er volgens jou gebeuren zodat je niet meer gelooft in hun onschuld

en dan heb ik het niet alleen over hier in NL, nee wereldwijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 17:57:

klopt, je hebt zelfs uitzendingen op tv..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 18:03:
Bij de Jehova wordt dagelijks "vergaderd" over dat alleen zij tot het paradijs ter aarde mogen komen en de rest naar de hel

dat gaat over gelovigen, hun prediken huis aan huis, maar hun praten niet negatief over moslims. dat is heel hun intentie niet

Waarschuw beheerder
Gezellige lui die haatzaaiende imams

Idd moet je de hand schudden of op de koffie laten komen. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 18:09:
dat gaat over gelovigen, hun prediken huis aan huis, maar hun praten niet negatief over moslims. dat is heel hun intentie niet

Zij beweren openbaar dat iedereen die niet in hun straatje past in de hel zal komen.

Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 18:04:
oe kun je het nu nog per individu bekijken? is er dan al niet genoeg gebeurd? hoe ver moet het volgens jou gaan, wat moet er volgens jou gebeuren zodat je niet meer gelooft in hun onschuld

en dan heb ik het niet alleen over hier in NL, nee wereldwijd

Nu ga ik afwijken, maar er zijn toch ook zoveel christenen die schuldig zijn aan wreedheden. Moet ik daarom elke christen ook verafschuwen?
Nee, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
En wie zich schuldig maakt aan de wetten die er gelden zal moeten zitten op zijn eigen blaren. Maar ik kan niet de Marokaan om de hoek veroordelen, omdat iemand met dezelfde afkomst ergens anders in het land schuldig is bevonden aan loverboy praktijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 18:27:
Zij beweren openbaar dat iedereen die niet in hun straatje past in de hel zal komen

en dan nog noemen ze niet moslims bij naam, maar goed ik ga het hier niet over jehova's hebben

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 18:27:
Nu ga ik afwijken, maar er zijn toch ook zoveel christenen die schuldig zijn aan wreedheden. Moet ik daarom elke christen ook verafschuwen?
Nee, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
En wie zich schuldig maakt aan de wetten die er gelden zal moeten zitten op zijn eigen blaren. Maar ik kan niet de Marokaan om de hoek veroordelen, omdat iemand met dezelfde afkomst ergens anders in het land schuldig is bevonden aan loverboy praktijken.

het gaat wel iets verder dan loverboy praktijken, snap best dat dit maar een voorbeeld is, maar het blijft niet alleen maar bij kleine criminale activiteiten. was het maar zo dan kan je inderdaad het per persoon bekijken en een gepaste straf geven

het gaat helaas veel verder, er is een haat tegen over de westerse wereld, en tuurlijk doet daar niet iedere moslim aan mee, maar er zijn er naar mijn idee iets te veel die er wel aan mee doen, en daardoor kan je het niet meer per individu bekijken
hebben ze aan zich zelf te danken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En aan welke 'wreedheden' maken 'zoveel Christenen, of Refo's zich dan schuldig REVIL?

Nou jij weer.....!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Marokkaan zegt mij al genoeg of jij REVIL dat nu generaliserend of van mijn part racistisch vindt.
Een Marokkaan hoort in Marokko thuis, niet hier.
Want de wereld is van iedereen, Nederland niet.
Nederland en zijn perfecte sociale stelsel wat ze in die thuislanden van die vreemdelingen niet of nauwelijks kennen, moeten ze daar nog uitvinden namelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op maandag 13 augustus 2007 om 18:41:
het gaat helaas veel verder, er is een haat tegen over de westerse wereld, en tuurlijk doet daar niet iedere moslim aan mee, maar er zijn er naar mijn idee iets te veel die er wel aan mee doen, en daardoor kan je het niet meer per individu bekijken
hebben ze aan zich zelf te danken

Als er zoveel haat is tegen de westerse wereld dan wil ook ik dat daar zeker iets aan wordt gedaan, maar voor alsnog scheer ik ze niet over 1 kam.
Want bewijs mij maar dat elke moslim zich daaraan schuldig maakt die zelf hier in het westen woont. Dat de media op onderbuik gevoelens inspeelt wil nog niet de feiten weergeven.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 18:42:
En aan welke 'wreedheden' maken 'zoveel Christenen, of Refo's zich dan schuldig REVIL?

In Amerika zij net zoveel dominee's opgepakt voor pedofieli als hier Marokanen voor Loverboy praktijken. Moslimlanden hebben oorlog in het middenoosten en afrika, maar daar zijn ook christenlijke landen mee gemoeid. etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 18:45:
Nederland en zijn perfecte sociale stelsel wat ze in die thuislanden van die vreemdelingen niet of nauwelijks kennen, moeten ze daar nog uitvinden namelijk.laatste aanpassing 13 augustus 2007 18:45

Dat ons landje zo progressieve houding heeft is juist iets om trots op te zijn(y) Weinig landen (zelfs westerse landen) hebben het sociale stelsel zo goed voor mekaar. En zijn er zoveel finaniele zekerheden.

Want de wereld is van iedereen, Nederland niet.

De hele wereld is onderverdeeld in landen al eeuwen geleden. Mag nu elk individu met goede redenen niet verder kijken voor zijn geluk.
Ik ben blij dat ik toch geregeld naar het buitenland op vakantie kan.

Marokkaan zegt mij al genoeg of jij REVIL dat nu generaliserend of van mijn part racistisch vindt.
Een Marokkaan hoort in Marokko thuis, niet hier.

Zijn hier als gastarbeiders gekomen. Dus door ons eigen besluit en voor onze eigen zakken.
Maar hoelang beschouw jij iemand als Marokaan. Ik bedoel een derde generatie heeft waarschijnlijk nog nooit Marokko gezien en zijn hier opgevoed.
In Marokko heb je relatief minder problemen dan hier in Nederland onder de jongeren. Dus ik zie het meer als een generatieprobleem dan een rassen probleem. En ik zie het dus ook als een Nederlands probleem dat we moeten aanpakken.
Waarschuw beheerder
Maar weet je, hier in de Randstad heb je ook al van die zogenaamde "stoere" hooligans die overal altijd op straat en het uitgaansleven mensen lopen lastig te vallen met hun multi-cul turele, dus multi-criminele vrienden.
Zijn dikke maatjes met de vijand, zeg maar gerust met (halve) moslims.

Proberen ze je in elkaar te schoppen en te beuken, en schelden en tieren ze je uit voor "racist", "facist", "neo-nazi" etc. etc.

Uiteindelijk met politie en ME erbij worden ze dan wel weer eens voor de zoveelste maal opgepakt wegens verstoring van de openbare orde, mishandeling en geweldpleging,
maar irritant zijn dat soort figuren wel.

Kostelijk, moet je er niet bij melden dat extreem rechts meer dan eens heeft getracht leden van de harde kern van diverse clubs in te lijven? Sterker nog, moet je sommige leden van je favoriete band, bekend van het nummer 'antifa hahaha', niet eens aanspreken op hun gedrag, prutser?
Dus in de Randstad zijn nog maar weinig wakkere / scherpe jongeren waarmee Nederland in de toekomst een confrontatie met de islamitische kolonisten gaan winnen

je bedoeld die achterlijke lonsdale boeren uit een of ander dorp in 'the' middle of nowhere' waar ze ooit eens een marrokaan voorbij hebben zien komen en geen flauw idee hebben hoe het er aan toe gaat in een grote stad?
Waarschuw beheerder
Nederland en zijn perfecte sociale stelsel

hahahahahahaha :roflol: damn wordt ff wakker, zo perfect is het al jaren niet en ik vraag me af of het ooit perfect is geweest, kom op zeg..

En aan welke 'wreedheden' maken 'zoveel Christenen, of Refo's zich dan schuldig

ehmm het willens en wetens bombarderen van onschuldige burgers (onder anderen door de NAVO/USA), het verbieden van safe-sex zodat er in bepaalde landen alleen nog maar meer ziektes en zwangerschappen ontstaan (onze almachtige Paus de ex-ss'er) en zo zijn er vast meer voorbeelden. dat zullen misschien niet altijd geloofs-gerichte acties zijn, maar de USA haalt God ondertussen overal bij en is een enorm Christelijk land.. en de Paus spreekt voor zichzelf...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
REVIL schreef;

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 18:54:
Uitspraak van Ben Mysterieus op maandag 13 augustus 2007 om 18:42:

In Amerika zij net zoveel dominee's opgepakt voor pedofieli als hier Marokanen voor Loverboy praktijken. Moslimlanden hebben oorlog in het middenoosten en afrika, maar daar zijn ook christenlijke landen mee gemoeid. etc.

Doet er niet toe dat er in Amerika net zoveel dominee's voor pedofilie zouden zijn opgepakt dan hier Marokkanen voor loverboypraktijken.
(dat kun je bovendien ook nooit geloofwaardig hard maken met keiharde cijfers)
Laten we ons beperken tot de problematiek van de wrede praktijken hier alleen al in Nederland door die Marokkanen, die zijn dus de afgelopen dertig jaar qua aard en omvang al velen malen erger geweest dan die enkele dominee in de VS die zich aan pedofilie.
schuldig zou hebben gemaakt.

Dit is een poging van REVIL om een nationaal Nederlands probleem, proberen te vergelijken met een heel ander probleem in een heel ander werelddeel.
Waarschuw beheerder
Het is doodstil aan de (rechtse) kant :lol:
Waarschuw beheerder

Nou jij weer.....!

:roflol:

verloren moeite me thinks :lol: