ben kerel...Ik vind dat je zo enorm gelijk hebt, en zo doordacht en wel geredeneerd je dingen bekijkt en verwoord. Ik zeg nogmaals, jammer dat je té radicaal bent, maar dat is eigenlijk alleen maar prima om tegengas te geven aan het in het links wegzakkende moeras der politieke correctheid van de mensen hier.
Moskee in de fik steken? Nee.....daar geloof ik dan zelf niet in, sterker nog, ik vind het wat laf ... een moskee slaat niet terug
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 augustus 2007 om 12:45:
door het Nederlandse verzet.
Heel erg prima dat ze er zijn, en dat er verzet komt is alleen maar beter, maar op deze manier schiet het mi. niet op, maar ook daar kun je weer uren over discussieren
niemand zet mij aan tot moslim haat, maar zij creeren zelf bij mij haat. denk dat dat bij het merendeel zo is
Helemaal mee eens.......dat probeer ik ook al zovaak duidelijk te maken.
Waarom is er vééééél minder haat tegen andere bevolkingsgroepen hier in dit land? Chinezen, Turken, Koreanen, Italianen, Spanjaarden.....noem maar op....
Ik heb het al eerder aangegeven, Rafa reageerde daar natuurlijk ook weer heel populair op ... maar dat komt mi. omdat deze mensen écht integreren en "de moslims" (let op het 'tussen haakjes staan REVIL daar geef ik nuance mee aan ok?

) niet...
Die zijn zo vervuld en verstikt in hun eigen kleine zielige "ik haat jullie westerlingen maar ik maak wel gebruik van jullie vrijheden en gemakken" haat dat ze het gehele integratie proces en de bedoeling daar achter gemist hebben als een voorbij denderende trein.
Ik keur het niet goed maar moslims doen toch vaak precies hetzelfde of niet? (amerikanen dit, westerlingen dat, aziatemn zus, nederlanders zo enz enz)
Ik zeg dus

..... en zo is het maar nét.....maar dat schijnt op een of andere onverklaarbare wijze wél te mogen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:17:
Dat sommige mensen generaliseren wil niet betekenen dat jij op hetzelfde niveau moet gaan functioneren
Dus gaat het gewoon zo door als nu: zij generaliseren de sterren naar beneden....wij houden ons keurig netjes stil en generaliseren niet. We accepteren ipv reageren en vervolgen gebeurd er niets aan de immer verslechterende verhoudingen en totale moslim haat die steeds meer en meer aan het ontstaan is. Het woord dat daar voor is = politiek correct

Beste Revil...accepteer nu eens dat we niet meer in 1972 leven en dat de relaties in ras tempo verslechteren.....
En stumpertjes als Rafa en Obama met al hun "wij zullen jullie wel even onderuit halen met goede(

)kijk ons eens verstandig en alwetend zijn" argumenten heb ik die 'waarom is dat" vraag al vaak gesteld, maar daar heb ik nu nog nooit antwoord gekregen!