| Betreft: | evenement: Nature One, donderdag 2 augustus 2007 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 3 augustus 2007 om 20:00 evenement: Nature One, zaterdag 4 augustus 2007 om 18:00 |
Gelukkig bliezen mijn maatjes van veld 13 snoeihard eroverheen met de pumping TECHNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil trouwens iedereen nog eventjes bedanken die op de terugweg in de bus ervoor heeft gezorgd dat we een schoonmaakrekening krijgen
Vooral de laatste 3 rijen in de bus verdienen een eervolle vermelding
Beetje jammer
offtopic: consie, zaterdag outland?
Ik zat voorin
Euuh...'we gaan 't rustig aan doen'??
k-k-koe-koe-k-k-koekje d'r bij?!!!"
zow of niet dat was zwaar irritant jah haha
alleen beetje jammer met die #%$@^&*polizei.....pffff.....
kun je een dag later gaan, kom je in de file te staan, wat wil je nog meer.
'de pauw' niet meegemaakt zeker?
hmmm...ik zat op veld 13 maar heb heel veel gemist lees ik zo
ja ik vond het vorig jaar ook een drama
daar heb ik ook een paar keer* gestaan
ook heimwee..
maar te veel van dit soort uitjes is niet echt goed voor je denk ik
daar heb ik ook een paar keer* gestaan
en weer leuke duitse nummerborden gezien.
hier zijn ze de o vergeten
Nee zondag was ik ultiem aan het chillen op Veld 13
hier zijn ze de o vergeten
ezus dit meen je niet he?
Dat zal dan Thom-ass geweest zijn met onze ME helm en een lepel
Nee zondag was ik ultiem aan het chillen op Veld 13. En t was te ver lopen naar Veld 1 om heel vroeg terug te gaan
nee ik bedoel iets anders
Nee...hoor heb geen problemen met Duitsers
ik heb na dit weekend een compleet anders beeld van ze gekregen...
ik vind ze lelijk(zie kleding,haardracht),vervelend(hard schreeuwen telkens overal waar ze waren,door je heen proberen te lopen),arrogant(zie duitse praten,in duits vragen etc),irritant(ruzie maken met me omdat ik op de vraag: Bist du Deutsch, nee,antwoord ...kom op gast ...dus maar even corrigerend toegesproken dat ie snel moest kappen met die onzin),zielig/sloeberig ( zie bekers en blikjes rapen op het feest,zelfs met lange stok onder/achter de hekken vandaan...met hele gezinnen camping jutten,flessen ophalen,halve tenten meenemen,gasflesjes waar nog laagje in zat...wat een trieste vertoning )...om maar even wat op te noemen.
zet ik ze hierboven ff in een hokje
dezelfde die de hele tijd de vogeltjesdans, de hokeypokey en psv kampioenen jumpstyle mix draaien en daar dan nog is overheen de hele tijd KOEKJE d'r BIJJJJJ?