Partyflock

Forumonderwerp · 963811

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
In Search Of Sunrise 6 announced including special event

After more than a year of anticipation, the fans can finally look forward to a brand new Tiësto compilation: In Search of Sunrise 6. The double mix CD is due for release early September.

In Search of Sunrise 6, titled ‘Ibiza’, is the latest in the highly successful series based on the places and spaces that have been a source of stimulus for Tiësto during his tours around the globe.

For his inspiration to mix this sixth release, Tiësto returned to the island of Ibiza after two years of absence. Ibiza is not only the island with the best events, the greatest venues and superb DJs, but to Tiësto it’s a magical place that breathes the energy not found anywhere else. The island has many beautiful, secret spots to be discovered and still delivers the craziest parties at the best clubs known in the dance scene.

With In Search of Sunrise 6, Tiësto has captured the atmosphere of Ibiza, showing his love and dedication to the island and the party people in two sparkling CDs that will definitely make you relive the summer season all over again.

To celebrate the successful concept behind the In Search of Sunrise compilations, a special event will be held at the Heineken Music Hall on Saturday the 3rd of November. Members of Tiesto.com will have the exclusive opportunity to be the first to buy their tickets online, through a dedicated banner which will be put online on Saturday, the 4th of August at 10 o’clock AM.

Where: Heineken Music Hall - Amsterdam
When: Saturday November 3rd 2007
Price: € 45,00 excluding service charge
Tickets: Presale starts Saturday August 4th at 10am
through www.tiesto.com

Tijs in de HMH is :lief:

:bounce: :bounce:

Oh, en patrick, thanks voor de info :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armina op zondag 4 november 2007 om 19:11:
En mn lichaam zit nog steeds muurvast

Maar toch wel je oefeningen gedaan?? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 4 november 2007 om 19:01:
link met wat foto's van gisteren

Zohee!!!
Wat een mooie foto's :kwijl:
Heb er een paar gegapt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoey op zondag 4 november 2007 om 17:30:
Mensen van de meeting, bedankt voor de gezellige avond. Het was een top feest!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Snoey, nu weet ik pas wie je bent aan je forumfoto te zien.. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zondag 4 november 2007 om 19:26:
Heb er een paar gegapt

+1

Erg mooie foto's
Waarschuw beheerder
...heb ook van minuut 1 tot zo rond de klok van zessen voluit genoten,kwam oogjes en oortjes te kort!!!! Sfeer was zowaar overal ontspannen geen duw en trekwerk, had het idee dat het liefhebbersgehalte deze `reis` erg hoog was?!? Tijs heeft er echt een kunstwerk van gemaakt ik hou van die man, hij genoot zelf ook zichtbaar!
Vwb de visuals...ik waande me echt weer even heerlijk op `het eiland der eilanden`!!!! Geluid vondt ik overal erg goed, ook op la balkonia, waar ook de visuals zeeeeer indukwekkend waren..en ik kan niet anders zeggen tegen de mannen van het licht: MAGIK!!!
Iedereen bedankt voor de onvergetelijke avond, deze is er èèn om op te schrijven èn in te lijsten..zwijmel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 november 2007 om 19:34:
Snoey, nu weet ik pas wie je bent aan je forumfoto te zien..

:D
Waarschuw beheerder
Lieve Flockers,

Wat zijn jullie stuk voor stuk allemaal lief en aardig(L)
Ik herkende niet iedereen maar men mij wel en dat vind ik echt supergaaf. Het leek wel een droom..wat een feest! Wij zijn later ook naar achteren gegaan en op 1 van de trappen gestaan (Jordy en Maryliz..ik vind jullie zo ontzettend lief en ik stuur jullie de foto's) maar wat een geweldig uitzicht vanaf daar! Ik heb werkelijk heel de avond met een bigsmile op mijn gezicht gestaan en als ik om me heen keek was ik ook niet de enige!
@Dr.Göbb: Dat nrtje van die isos 3 cd die heb ik op film..moet hem nog wel uploaden maar hij duurt 6 min maar ik beloof em je morgen!
Duizenmaal dank Tijs met je geweldige set, die veel te snel voorbij was:(, en bedankt lieve flockers voor een superavond..helaas de ijsjes gemist rutger maar wij moeten het nog een keer over doen he;)

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoey op zondag 4 november 2007 om 19:24:
Maar toch wel je oefeningen gedaan?? :P

Nee nog niet aan toegekomen :p Was veels te brak man, pas om 10.15u thuis! Kwartier later mn bed ingekomen, en kon letterlijk niet meer overeind komen daarna, zo vast zat alles :lol:
Heb asociaal lang geslapen, ben echt pas een uurtje zoiets nou wakker :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snoey op zondag 4 november 2007 om 19:41:
Uitspraak van Dr.Göbb. op zondag 4 november 2007 om 19:34:
Snoey, nu weet ik pas wie je bent aan je forumfoto te zien..

He man!
Ja!
K heb je ook al vaker gezien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van forbidden paradise op zondag 4 november 2007 om 19:44:
@Dr.Göbb: Dat nrtje van die isos 3 cd die heb ik op film..moet hem nog wel uploaden maar hij duurt 6 min maar ik beloof em je morgen!

Solarcoaster?! :lief: :kwijl:
vond 't ook leuk om jou in 't echt te spreken.. heeft de wachttijd voor het naar binnen gaan alleen maar aangenamer gemaakt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op zondag 4 november 2007 om 19:44:
maar wij moeten het nog een keer over doen he

Dat lijkt me duidelijk! Volgend jaar TE!
Waarschuw beheerder
Nu ik gisteren dit feestje mee heb gepakt, kan ik nog meer genieten van de cds van ISOS 6.

:Cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Hey mensen,
Beetje rare vraag mss dit hoor, maar weet iemand waar de foto's staan die door de PF-fotograaf zijn genomen??? :$
Ik heb al wel een paar foto's gezien hier op het forum maar de foto waar ik op sta nog niet tegengekomen :nee:

Of komen die nog?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen

1 woord voor gisteravond: MAGIK in alle opzichten.
The 3 year anniversary party was geweldig, top, ongelooflijk, etc voor mij en Maryliz.

Eerst wil ik iedereen bedanken die op de meeting waren afgekomen.
Was echt beregezellig.
Blij om eindelijk van heel veel mensen eens de gezichten te zien achter al die nicknames hier op PF :)
En dat hield niet op zodra we binnenkwamen, damn wat hebben wij veel gezoend, handjes geschud en veeeeel PF-ers ontmoet.
Helemaal top (y)

Wij kwamen pas tegen half 12 binnenzetten en dus nog een laatste stuk Phynn meegepakt en dat was helemaal niet verkeerd.

En dan The Master Of Magik Muzik, want wat zette hij een ongelooflijke set neer zeg. Niet Normaal :kwijl:

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Dat is wat ik vannacht ook deed in de HMH :P

En over de afsluiter Mr Sam: zn eerste gedeelte vond ik helemaal niks, daarna begon ie heerlijke platen te draaien.
Jammer dat hij zo vroeg werd afgekapt, iets van 6:35u. Echt raar.

Maryliz en ik hebben genoten van alles en iedereen :):):):)

Uiteraard ideaal om 2 camera's bij je te hebben: 1 voor de foto's en de ander voor de video's.

We hebben ontzettend veel foto's en in totaal 25 video's heb ik gefilmd :O:O

Dus nadat Maryliz vertrokken is gaat de Magik Movie Maker aan de slag en waarschijnlijk wordt deze video ietsjes langer dan die van het Gelredome.
Waarschuw beheerder
Hier is hij dan!

Mijn compilatie van deze onvergetelijke nacht!
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-3385086587392026932}
(moest vanwege lengte via google-video, helaas ten koste van video kwaliteit)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 november 2007 om 13:57:
Armin de nummer 1 van de wereld??? Laat ons niet lachen....je hebt Tiësto.....dan een hele tijd nix.....en dan volgen alle andere DJ's. Dat heeft ie dit jaar voor ons al 3 keer bewezen. Die opbouw, het vasthouden van de sfeer, het boeiend houden, de afwisseling van bekende met wat meer onbekendere nummers, een zaal 5 uur lang uit z'n dak laten gaan, de visuals, de "lampjes", de lasers etc. etc.
In 1 woord: SUBLIEM!

Oh ja...HMH ga je schamen over het ontnemen van anderhalf uur feest van heel veel mensen! Wat een prutsers bij de ingang en garderobe!!laatste aanpassing 4 november 2007 14:08

100% mee eens. Maar wat was het geweldig als je eenmaal binnen was, alles klopte. top top top

Uitspraak van bloesem op zondag 4 november 2007 om 15:44:
Lieve Rutger: wat was het weer geweldig om die vreselijke big smile van je te zien de héle avond

haha ja viel mij ook al op :)

Uitspraak van poemma op zondag 4 november 2007 om 16:00:
we waren g*dverdomme pas om 11 uur 's ochtends thuis na heel veel gekut met treinen die we misten en erik die we nauwelijks wakker kregen toen ie eenmaal in de trein lag te pitten

gaaaarrrrr. Thanks poemma, dit was weer een verhaal om in de boeken te schrijven. Telefoon kwijtgeraakt, eigen nummer gebeld vanaf poemmas phone. Even later kreeg poemma smsje van mijn nummer dat telefoon achter de bar lag. Vervolgens had ik hem weer terug. Top actie van zowel de vinder als het bar personeel.

Uitspraak van poemma op zondag 4 november 2007 om 16:07:
en opeens bedenk ik me dat die visuals vooral in het begin echt brillant waren, met dat bos en de bergen, watervallen, sneeuw. mooi was dat

jaaa!!! mooi die videowall. ik vond de lasers vorig jaar wat mooier maar mij hoor je niet klagen over full colour lasers.

Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 18:25:
Ik ben er nog niet uit maar intuition summer event heeft zware concurrentie gekregen voor mijn feest van het jaar.

grappig, ik zat vanmiddag ook deze 2 topfeestjes te vergelijken. Deze ISOS was wel mijn beste feest dit jaar, maar komt ook omdat ik bij Intuition voortijdig weg moest.

Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 4 november 2007 om 19:01:
Hier een link met wat foto's van gisteren,veel laser en licht foto's

zitten wel hele mooie tussen! als als bureaublad achtergrond te dienen (zoals op de site staat) zou een hogere resolutie nog mooier zijn.

Uitspraak van =Peter= op zondag 4 november 2007 om 18:10:
Ik ben niet zo van verheerlijking en helemaal niet van dj's, maar deze man weet me iedere keer weer een geweldige nacht te bezorgen. Blijft voor mij de nummer 1 dj.... ongeacht wat anderen daar van mogen zeggen. En lijstjes zijn ook maar papier.... Tiesto zit in je hart (of niet) en bij is dat na vannacht onuitwisbaar geworden.

Er is maar een woord voor: FENOMENAAL!

Inderdaad wat een muzikaal genie is deze man. Zijn set gisteren was echt werelds.

Normaal gesproken ben ik niet zo groepstrouw op feestjes en ben ik overal en nergens tegelijk, maar was deze keer echt opvallend gezellig rondom de PF hangplek. Ben amper weggeweest. Wat een feest was dit zeg...

mensen bedankt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 19:54:
Nu ik gisteren dit feestje mee heb gepakt, kan ik nog meer genieten van de cds van ISOS 6.

Grappig toen wij gisteren naar huis reden en de cd van isos6 luisterden,zeiden wij precies hetzelfde tegen elkaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 20:00:
Vervolgens had ik hem weer terug. Top actie van zowel de vinder als het bar personeel.

Erg netjes!
ik vond de lasers vorig jaar wat mooier

Deze waren mooi maar vorig jaar was net wat beter. Aankleding was sowieso niet echt spannend (vorig jaar met die ballen aan het plafond) maar heb gaat met toch meer om deze muziek en de sfeer. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armina op zondag 4 november 2007 om 19:58:
Beetje rare vraag mss dit hoor, maar weet iemand waar de foto's staan die door de PF-fotograaf zijn genomen???

check "Foto's" in het menu links :)

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 4 november 2007 om 19:58:
Eerst wil ik iedereen bedanken die op de meeting waren afgekomen.
Was echt beregezellig.

vond ik ook :)
heeft Maryliz de dropjes al op?
ze bedankte me toen ik vannacht wegging er nog voor in het Nederlands: "Biedangt foor the drop. Toot sins" :lief:

Uitspraak van KasZ op zondag 4 november 2007 om 20:00:
Hier is hij dan!

gaat kijken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier is hij dan!

Ga hem ff downloaden wat het streamen lukt niet erg. Thanx.
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 november 2007 om 20:06:
ze bedankte me toen ik vannacht wegging er nog voor in het Nederlands

Dat is leuk idd dat ze wat woorden nederland kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 november 2007 om 20:06:
check "Foto's" in het menu links :)

Daar heb ik nix tussen zien staan dus :)
Daarom vroeg ik me ook af of dat de foto's nog geplaatst moeten worden..?
Waarschuw beheerder
zitten wel hele mooie tussen! als als bureaublad achtergrond te dienen (zoals op de site staat) zou een hogere resolutie nog mooier zijn.

Idd maar kon even niet anders;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier is hij dan!

Hééééél erg bedankt!! Geweldig mooi. :lief: :bounce: :D

(Heb m ook gelijk op m'n hyves gezet ;) )
Waarschuw beheerder
Ik heb echt genoten! Was met hele lieve mensen, heerlijk gedanst en wat een muziek en wat een sfeer!!!!!! :lief:

Ik vond het alleen echt een domper dat het om half 7 al werd afgekapt... Zo onverwacht ook! Als je eerder stopt laat dat dan weten, draai nog ff 1 nummertje... Dan weet iedereen dat het afgelopen is en dat je dat laatste nummertje nog ff al je energie er uit moet gooien...

Het stomme was ook nog dat we na het halen van de jassen, tegen 10 voor 7 ook niet meer naar de wc mochten.. Hadden ze al afgesloten.. Je zal maar een flinke reis voor de boeg hebben.....

Tja, ben een echte nederlander.. ondanks dat het echt SUPER was, toch nog wat te zeuren... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zondag 4 november 2007 om 20:33:
Dan weet iedereen dat het afgelopen is en dat je dat laatste nummertje nog ff al je energie er uit moet gooien...

Bij platinum en lyteo ging mijn laatste energie er rap door heen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zondag 4 november 2007 om 20:33:
Het stomme was ook nog dat we na het halen van de jassen, tegen 10 voor 7 ook niet meer naar de wc mochten.. Hadden ze al afgesloten.. Je zal maar een flinke reis voor de boeg hebben.....

Wij zaten om ongeveer 6.15 even op de tribune toen wij ook gevraagd werden om te vertrekken ;-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Bedankt!! (y)
Waarschuw beheerder
Tiësto did it once again :respect:

Wat een geweldige avond, bizar goede platen, geweldige visuals, lekker veel vuurwerk en dikke lasers, top!!!

Hier links naar mijn Foto's en Filmpjes

[img width=909 height=682 cacheid=000ea6160029aa751c3c59581a0210c1f6]http://tosti-ijzer.nl/isos6/images/IMG_4624.jpg[/img]

[img width=909 height=682 cacheid=000ea6180029aa76f9a9ad511a0210c1f6]http://tosti-ijzer.nl/isos6/images/IMG_4659.jpg[/img]

[img width=909 height=682 cacheid=000ea6190029aa79425df64f1a0210c1f6]http://tosti-ijzer.nl/isos6/images/IMG_4668.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij platinum en lyteo ging mijn laatste energie er rap door heen

Ik had nog wel wat energie over hoor!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
die foto met die berg-setting! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zondag 4 november 2007 om 20:54:
Ik had nog wel wat energie over hoor!!

+1

Had nog wel even verder gewild. Wilde even naar het toilet om daarna het laatste half uurtje vol te maken. Loop ik de zaal uit worden de muziek afgekapt. :-(
Waarschuw beheerder
Eigenlijk vind ik ook niet dat ze het konden maken... Heb dit echt nog nooit meegemaakt, en dat geeft toch ff een nare bijsmaak zeg maar... Een mooi feest moet je ook goed afsluiten... Vind dat ze dat eigenlijk verplicht zijn naar de bezoekers...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 21:00:
Loop ik de zaal uit worden de muziek afgekapt.

Oke dan mag je het een keer zeggen: What do you say to the Dj....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 21:11:
is het niet meer mogelijk om opmerkingen te plaatsen ofzo?

lukt mij hier ook niet, nee.. :vaag:
Waarschuw beheerder
Movies van iemand van het tiesto forum:

Michael Badal - Colours (Original Mix)
{argument 'id' ontbreekt}

Radiohead - Motion Picture Soundtrack (Mat Zo Remix)

King Unique - Yohkoh (King Unique Original Mix)

Tijdens het volgende nummer stond ik zo ongelovelijk te spacen. Misschien kunnen judith en sander zich dit nog wel herinneren, wan zij stonden toen naast mij ;-)

Glenn Morrison - Blue Skies With Linda

Musetta - Peace & Melody (Bart Van Wissen Remix)

Max Graham - Airtight

Oliver Moldan Pres. Prawler - Club 69 (Jim Rivers Club 96 Mix)

Seal - Killer (ID Remix)[Part 1]

Seal - Killer (ID Remix)[Part 2]

Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)

Mark Norman - Niagara

ID#26
:bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 21:26:
Tijdens het volgende nummer stond ik zo ongelovelijk te spacen

dat kan ík me ook nog wel herinneren! goedemorgen zeg, doet U voorzichtig? :o :P
Waarschuw beheerder
Hier is hij dan!

Mooi hoor, heb je 'm ook zonder dat stukje Phynn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 4 november 2007 om 21:29:
dat kan ík me ook nog wel herinneren! goedemorgen zeg, doet U voorzichtig?

Jij stond ook bij mij. :d

Wist even niet meer hoe ik het had tijdens dat nummer. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
wat zat er in die ijsjes? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op zondag 4 november 2007 om 21:31:
heb je 'm ook zonder dat stukje Phynn?

Nog niet maar kan geregeld worden, als ik morgen ergens tijd vind maak ik er 2 versies van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 4 november 2007 om 21:26:
ID#26

Filmpje heeft geen geluid, niet gek dat het een ID is ;-)