Partyflock

Forumonderwerp · 963811

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
In Search Of Sunrise 6 announced including special event

After more than a year of anticipation, the fans can finally look forward to a brand new Tiësto compilation: In Search of Sunrise 6. The double mix CD is due for release early September.

In Search of Sunrise 6, titled ‘Ibiza’, is the latest in the highly successful series based on the places and spaces that have been a source of stimulus for Tiësto during his tours around the globe.

For his inspiration to mix this sixth release, Tiësto returned to the island of Ibiza after two years of absence. Ibiza is not only the island with the best events, the greatest venues and superb DJs, but to Tiësto it’s a magical place that breathes the energy not found anywhere else. The island has many beautiful, secret spots to be discovered and still delivers the craziest parties at the best clubs known in the dance scene.

With In Search of Sunrise 6, Tiësto has captured the atmosphere of Ibiza, showing his love and dedication to the island and the party people in two sparkling CDs that will definitely make you relive the summer season all over again.

To celebrate the successful concept behind the In Search of Sunrise compilations, a special event will be held at the Heineken Music Hall on Saturday the 3rd of November. Members of Tiesto.com will have the exclusive opportunity to be the first to buy their tickets online, through a dedicated banner which will be put online on Saturday, the 4th of August at 10 o’clock AM.

Where: Heineken Music Hall - Amsterdam
When: Saturday November 3rd 2007
Price: € 45,00 excluding service charge
Tickets: Presale starts Saturday August 4th at 10am
through www.tiesto.com

Tijs in de HMH is :lief:

:bounce: :bounce:

Oh, en patrick, thanks voor de info :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 20:41:
Ik weet het niet...vind het jammer

wat is er zo jammer aan?

sorry maar ik denk dat er al over teleurstellingen wordt gesproken omdat Tiesto niet afsluit, dan ga je dus al met een bepaalde instelling erheen en dan ga je dus niet genieten omdat hij niet afsluit?

Ga er heen met een open mind en laat het op je afkomen, je zal echt niet teleurgesteld worden.

bijvoorbaat kon je er al vanuit gaan dat Tiesto niet alleen zou draaien, denkende aan de vorige 2 ISOS feesten.
en over de prijs van het kaartje, iedereen schuift het altijd af op de DJ of DJ's, de lokatie is ook niet gratis en andere dingen, dat wordt merendeel altijd meegenomen in de prijs. waarom denk je dat de kaarten van het Gelredome zoveel kostte? Niet alleen vanwege Tiesto, Gelredome is nou eenmaal een dure lokatie om te huren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 17 oktober 2007 om 20:46:
dan ga je dus al met een bepaalde instelling erheen en dan ga je dus niet genieten omdat hij niet afsluit?

Je kent mij nog niet:D

denkende aan de vorige 2 ISOS feesten.

Niet bij geweest!

iedereen schuift het altijd af op de DJ of DJ's

Uhm...zo bedoel ik het niet. Ik vind, dat als er Tiesto op het kaartje staat en dus geen andere DJ, dat ik alleen voor hem kom.
Ik vind het niet erg om voor hem te betalen anders koop ik dat kaartje niet maar vind het jammer dat ik dan opeens voor een verassing kom te staan
Waarschuw beheerder
donateur
En daarom stel ik mijn verwachtingen van, no matter what kind of party, dan ook niet te hoog in.
ook al heb ik vreselijk veel zin, ik probeer te temperen, om telleurstellingen voor te zijn :P

Maar, 4 a 5 uur Tijsje is al fantastisch hoor. Het is idd geen Gelredome (gelukkig) , en Phynn is ook lekker hoor, je zal het horen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 20:50:
amen!

:):)

Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 20:50:
Je kent mij nog niet

blijkbaar :P

Niet bij geweest!

Ik kan alleen over ISOS 5 meepraten, 4 moeten missen. Maar reken maar op mijn woord en die van anderen dat jij de avond van je leven gaat krijgen.

Nogmaals: Ga erheen met een open mind en laat je meeslepen door de geweldige sfeer, de lokatie, de muziek, etc.
Serieus.

Ik vind het niet erg om voor hem te betalen anders koop ik dat kaartje niet maar vind het jammer dat ik dan opeens voor een verassing kom te staan

daarom zei ik al: tov andere ISOS feesten is deze niet anders.
Tiesto laat meestal 1 of 2 djs voor of na hem draaien.
Just Be releaseparty: Cor Fijneman die afsloot. weet niet of er een warming up dj was.
ISOS 4, was dat Ton TB?
ISOS 5 volgens mij Progression die begon
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook Jammer dat Tys niet afsluit,Ik heb het vaker by tys meegemaakt het loopt dan leeg,het is dan net of iedereen voor Tiësto komt.Ik heb het zelfs 1 x meegemaakt in Club Palace in Grongingen liep het uit op Ruzie :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 17 oktober 2007 om 20:54:
blijkbaar

Ik heb nog nooit saggo op een feest rondgelopen!
Ik heb het toch wel naar mijn zin en weet ook dat ik een leuke avond ga krijgen maar jemig...IK MAG TOCH WEL EEN BEETJE TELEURGESTELD ZIJN DAT IK TIJS NIET DE HELE NACHT TE HOREN KRIJG TERWIJL IK DAT WEL DACHT!!:P

Dat is net als met die film titanic..toen dacht ik ook dat jack en rose echt waren maar totdat oprah vertelde dat het niet zo was! Mijn wereld stortte in!!:D

Nee zonder gekheid..ik ben echt geen dramaqueen hoor..heb het altijd naar mijn zin:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 17 oktober 2007 om 20:54:
Ik heb het vaker by tys meegemaakt het loopt dan leeg,het is dan net of iedereen voor Tiësto komt.

ik ken er een aantal die ook zo zijn, komen alleen voor Tiesto en verdwijnen daarna weer.
iedereen zijn eigen keuze, maar ik blijf vanaf minuut 1 tot de laatste minuut op een feest. En het interesseert me niet hoe leeg het is, zolang er nog lekker gedraaid wordt hoor je mij niet klagen en ben ik lekker aan het genieten.
Waarschuw beheerder
Ik kan Soms een Piepert zyn hoor 8)Als myn gedachten ingesteld zyn voor zeg maar een nacht zweeftrance of Vocaltrance.En er word niet gdraaid wat ik wil ben ik echt geirriteerd (slechte ygenscap)

ga soms vroegtydig feest verlaten zoals ook Tiësto schiphol,en vorig jaar 16 dec Intiution in Asta.
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook nóóít goed, hè?! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 17 oktober 2007 om 20:58:
maar ik blijf vanaf minuut 1 tot de laatste minuut op een feest

Ik ook dit keer..maar dat gebeurd niet vaak..vaak ben ik met anderen meegereden die dan toch eerder naar huis gaan. Tenzij ik met de trein ben dan moeten ze wel tot het einde blijven. Laatste x mijn zus meegenomen naar EOL..die was om half 5 dus helemaal kapot met het resultaat dat we naar huis gingen..echt heel zuur maar ja, ik had het kunnen weten, ze was nog nooit naar een feest geweest.
Vaak haal ik het einde ook niet..meestal trek ik het maar tot 6..ben daarna gewoon ontzettend moe en ga liever met een goed gevoel naar huis dan met koppijn en een lijf wat pijn doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 21:06:
meestal trek ik het maar tot 6..ben daarna gewoon ontzettend moe en ga liever met een goed gevoel naar huis dan met koppijn en een lijf wat pijn doet.

ik ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
mietjes :P
Waarschuw beheerder
Ik feest jullie er allemaal uit o:)

heb wat in te halen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 17 oktober 2007 om 21:05:
Tiësto schiphol

Dat was meesterlijk :lief:

Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 17 oktober 2007 om 21:05:
16 dec Intiution in Asta

Die ook!

maar ja, jij houdt echt meer van de "rustige" melodieuze trance.

Je moet je gewoon instellen op knallen!! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 20:35:
bron?

Hierbij dan maar even de bron (http://www.blackholerecordings.com/news/193/Phynn/Mr_Sam_@_HMH_ISOS6)...

Phynn/Mr Sam @ HMH ISOS6

Phynn and Mr Sam are added to the line up of the In Search Of Sunrise 6 party at the Heineken Music Hall in Amsterdam.

The sold out Tiësto event celebrates the release of the 6th edition of one of the most anticipated series dedicated to Ibiza.

Phynn will warm up before Tiësto, and Mr Sam will finish the night.

Phynn's latest release C U Smile was on the playlists of all the major dj's including off course the label manager. His album is postponed to beginning of 2008 .

Mr Sam's mixalbum Opus has received very positive critics and his colaboration with Dimitri Andreas under the alias of Mojado is still topping all charts with the track Kaktus.

More information on www.phynn.com and www.mrsam.tv
----------------------------
Persoonlijk vind ik het een zeer goede line-up en ben zelf erg benieuwd naar Mr Sam (wellicht dat hij nog nieuwe tracks van het binnenkort te verschijnen mojado album gaat draaien)

Ook ga ik in ieder geval proberen mijn gezelschap zover te krijgen om naar de Meet&Greet van die Ouwe Dwaas te gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 21:08:
mietjes

Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 21:09:
Het is de leeftijd he

precies :P
ben ook de jongste niet meer :lol:

Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 17 oktober 2007 om 21:11:
Ik feest jullie er allemaal uit

heb wat in te halen

je gaat je gang maar kerel, heb je verdiend :P

zolang je maar niet voor mij en Maryliz staat te springen :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 21:12:
Ook ga ik in ieder geval proberen mijn gezelschap zover te krijgen om naar de Meet&Greet van die Ouwe Dwaas te gaan...

hehehe hoe je het zegt: van die Ouwe Dwaas :P

was leuk je gisteren ontmoet te hebben kerel en 1000000000000000000000000000000000000000 x bedankt voor de kaart zodat de avond voor mij en Maryliz nu al niet meer stuk kan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou Tijs nou na het draaien naar huis gaan of zou hij nou ook tot het einde blijven??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 21:16:
Zou Tijs nou na het draaien naar huis gaan of zou hij nou ook tot het einde blijven??

in the Matrixx na zn set ging ie als een speer er vandoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 17 oktober 2007 om 21:12:
was leuk je gisteren ontmoet te hebben

Same here!

1000000000000000000000000000000000000000 x bedankt voor de kaart zodat de avond voor mij en Maryliz nu al niet meer stuk kan :D

You're welcome...
Maar wees blij dat niet iedereen hier zo'n verhaal had, anders wist ik ook niet meer aan wie ik mijn ticket kwijt moest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 21:19:
Same here!

:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 21:19:
You're welcome...
Maar wees blij dat niet iedereen hier zo'n verhaal had, anders wist ik ook niet meer aan wie ik mijn ticket kwijt moest

:roflol:

dan zou ieders verhaal net een tikkeltje anders moeten zijn, maar ja dan is de keuze nog moeilijk.
Gelukkig dat ik en Maryliz een uniek liefdesverhaal hebben :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 17 oktober 2007 om 21:11:
maar ja, jij houdt echt meer van de "rustige" melodieuze trance

Klopt,maar ik zeg niet dat er niet geknald mag worden,maar niet gelyk vanaf het begin.
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 20:30:
03/12/05

Dit was echt tip top in orde voor my pure trance begin van de avond, Tiësto Halverwege de nacht 1.5 tot bya 2 uur de ene andere vocal plaat vloog om je horen :lief: :lief: en gewoon goed afgesloten

::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Phynn die opende met Lucid toen en afsloot met Satellite.. :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 21:20:
gewoon met ons meefeesten.. :9

Dit heb ik 1 x mee mogen maken in Club Palace samen met Moniqeu :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 17 oktober 2007 om 21:25:
Lucid toen en afsloot met Satellite..

Hy mag ze van my zo weer neerleggen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op woensdag 17 oktober 2007 om 21:16:

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 17 oktober 2007 om 21:18:
in the Matrixx na zn set ging ie als een speer er vandoor

Hij gaat er altijd als een speer vandoor ;)

Dat wil zeggen dat ie naar "achter" gaat. Geen idee ofie dan ook daadwerkelijk gelijk naar huis gaat....

Waarschuw beheerder
Ik heb super veel zin in 3 november! :cheer:
Mijn oma is pas geleden overleden,dus ik kan heel goed wat afleiding gebruiken!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
en over de prijs van het kaartje, iedereen schuift het altijd af op de DJ of DJ's, de lokatie is ook niet gratis en andere dingen, dat wordt merendeel altijd meegenomen in de prijs. waarom denk je dat de kaarten van het Gelredome zoveel kostte? Niet alleen vanwege Tiesto, Gelredome is nou eenmaal een dure lokatie om te huren.

dan moet je mij eens uitleggen waarom feesten waar tiesto draait altijd duurder zijn dan wanneer er een ander feest is op die locatie is :) Gemiddeld avondje Matrixx is €15, HMH ben je meestal voor €37 klaar, Gelredome rond de €50. Snap ook wel dat Tiesto goed in de markt ligt, maar ik vraag me weleens af waarom dat dan perse ook duur moet.. Die 1000 meer of minder kan ie best missen.. Stond ie vorig jaar niet voor 35-40 in Happydayz ofzo? Zulk soort belachelijke prijzen.. :x

Verder heb ik nix tegen hem hoor, alleen dit is een klein irritatiepuntje :P

maargoed misschien ben ik ook wel wat verwend vanuit de hardstyle-scene. Met een X-Qlusive kan je 7 uur lang tegen de dj aankijken en betaal je gewoon netjes €37 in de HMH ;)
Waarschuw beheerder
Hallo,

Ik ben nieuw hier! Jullie lijken een hecht groepje hier :-) Leuk!
Ik zal er zeker ook bij zijn op 3 november in HMH!! Ben al aan't aftellen :-) 5de Tiestoshow tot nu toe dit jaar :-) Wat een Tiesto-jaar! ;-)

Have fun guys! And see you all there! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 18 oktober 2007 om 18:12:
Snap ook wel dat Tiesto goed in de markt ligt, maar ik vraag me weleens af waarom dat dan perse ook duur moet

Zal idd de naam wel zijn. Ik denk er maar niet teveel over na. ;-)

Weet ook zeker dat ik me super ga vermaken op 3-11, ook al sluit hij niet af die avond. Feestjes met tiesto zijn toch altijd speciaal.

Uitspraak van Kelly1980 op donderdag 18 oktober 2007 om 19:00:
Ik ben nieuw hier

eh...welkom! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 17:56:
Mijn oma is pas geleden overleden

Sterkte (f)

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op donderdag 18 oktober 2007 om 19:19:
eh...welkom!

Thanksssssss :-) hihi
En ja hoor het zal weer knallen! 5de Tiesto-show voor mij dit jaar en ik krijg er niet genoeg van hehe :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op donderdag 18 oktober 2007 om 19:19:
Sterkte

Lief.. Thx (F)
Waarschuw beheerder
Dit wordt mij 4de ofzo.

Ik bouw rustig af. :-P
Verder heb ik nix tegen hem hoor, alleen dit is een klein irritatiepuntj

Die ik onderstreep. Daarom zal ik niet zo snel meer naar een Tiësto -feest gaan. Het is gewoon te duur. Jammer, maar helaas.

Maar ja, de dance-markt is op sommige punten ziek, niet zozeer door Tiësto alleen. Ik zag gelukkig dat er een feestje was van BlackHole Recordings voor 8 euro met goede dj's. Het kan dus toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 17:56:
ijn oma is pas geleden overleden,

Gecondoleerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arnoldi op donderdag 18 oktober 2007 om 20:45:
Gecondoleerd.

Dank je (K)
Waarschuw beheerder
Die 1000 meer of minder kan ie best missen..

Of een mooi gebaar naar zijn fans toe die al zoveel geld in hem hebben gestoken:D

Ach weet ook niet waarom het zo duur moet maar ga toch wel..alles is duur tegenwoordig toch? Ik weet iig wel dat ik mijn nikes aan ga doen en niet te netjes gekleed ga want ik ben van plan heel de nacht te gaan springen;) Spaar ik ook weer uit aan iets nieuws te kopen qua kleding:D
Waarschuw beheerder
precies
ben ook de jongste niet meer

Hier nog eentje,alhoewel als ik naar jou leeftijd kijk,valt het toch best wel mee ;p

Ik was dus ook te laat met kaartjes kopen en had zelf een advertentie gezet op marktplaats en er heeft iemand gereageerd,voor de normale prijs ook nog,dus ik ga ook meeeee :cheer:

Morgenavond ga ik ze ophalen,moet er wel een stukje voor rijden,maar dat heb ik er graag voor over!

*Heeft er heel erg zin in :woeptidoe:*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van forbidden paradise op vrijdag 19 oktober 2007 om 10:08:
Heb jij ff mazzel! Maar leuk voor je!!

Ik had mazzel,totdat ze mij dit net mailde;Marianne,

Helaas moet ik je mededelen dat ik net goed nieuws heb ontvangen en dat 4 november voor mij wel door kan gaan.
Duizendmaal mijn excuses, want nu moet ik jullie teleurstellen. Gelukkig zijn er nog kaarten te koop op Marktplaats.

Veel succes met het verder zoeken en nogmaals mijn excuses.

Groetjes, Maaike

Shiiiiit zeg,das balen;-(
Waarschuw beheerder
Dat is zeker klote. Over een dooie mus gesproken. :s

Net met de post Magik 1 tm 4 binnen gekregen.

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 19 oktober 2007 om 14:20:
Dat is zeker klote. Over een dooie mus gesproken.

Nou zeg dat zeg,ik kan je niet vertellen hoe ik hier van baal,we zijn 5 november 13 jaar bij elkaar mijn vriend en ik en allebei groot Tiestofan,dacht je wat leuks te hebben zeg :@:
Maar jij veel luisterplezier met je Magik's ;-)
Waarschuw beheerder
Gewoon nog een berichtje op marktplaats plaatsen. Je hebt nog 2 weken! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 19 oktober 2007 om 14:32:
Gewoon nog een berichtje op marktplaats plaatsen. Je hebt nog 2 weken!

Yes i know ;-)
Hij staat er nog op en bovendien,als ik zelf op een advertentie reageer en er staat een bedrag bij wat degene er voor wilt hebben,krijg je toch weer een mailtje terug met,ik kan er zoveel voor krijgen,bied je eroverheen,kijk en daar kan ik mij boos over maken,zet er dan gewoon neer;bied maar en niet een bedrag vermelden en dan toch meer vragen
Ach ik hou er maar over op,het leven is veels te mooi om me zo druk te maken;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op vrijdag 19 oktober 2007 om 13:56:
Helaas

O nee..dat is echt ***!

Maar het komt goed dat weet ik zeker! Moet je kijken straks..2 dagen ofzo van te voren, dan staan ze er opeens op hoor! Het gaat vast lukken!!!