ik op forum over mijng uiterlijk en stomme racist beheerder meteen sluit! wat jullie darvan vindeng?
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:25:ik op forum over mijng uiterlijk en stomme racist beheerder meteen sluit! wat jullie darvan vindeng?
ach gut tip: verwijder je fake profiel
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:28:Wat een afgeraffeld fake-accountje zeg.
er is wel tijd in het verzinnen van de naam gestoken
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:30:k zeg: eet eens een woordenboek!
jij bent lelijk alla jou overduidelijk niet gezegend met uiterlijk
je moet je altijd realiseren dat je je door je uitspraken hier als een bepaald persoon kunt neer zetten, waar mensen een mening over vormen, niet dat die mening altijd terecht en waar is.
maar dat heb je ook mede zelf in de hand
daar naast blijft dit partyflock waar meer hersenloze zitten als op straat rond lopen
daar naast blijft dit partyflock waar meer hersenloze zitten als op straat rond lopen
laatste aanpassing
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:32:Uitspraak van O.L.D.Bianca
op maandag 30 juli 2007 om 16:32:
Je bent wel snel uitgeluld via PB zeg.
hou je mond vrouweng hebbeng geen recht op prateng
We staan nog altijd boven mensen zoals jij
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:32:hou je mond vrouweng hebbeng geen recht op prateng
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:32:je moet je altijd realiseren dat je je door je uitspraken hier als ene bepaald persoon kunt neer zetten, waar mensen een mening over vormen, niet dat die mening altijd terecht en waar is.
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:25:wat jullie darvan vindeng?
ga heel hard huilen en haal een pamper
Uitspraak van stafford powerrrrr op maandag 30 juli 2007 om 16:34:ga heel hard huilen en haal een pamper
NIET grappig
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:34:w8 mar wij zijn meerderheid straks dan zoel jij huileng bitsh
Als je nou normaal Nederlands kon zou je dreigement misschien goed overkomen maar na 25x lezen zodat je een deel begrijpt is het dreigement er wel vanaf.
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:39:dat mag jij niet controlereng!
En dat bepaal jij?
Als je een fake profiel maakt doe het dan goed loosert
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:37:pfff Bianca slotje graag
Heb hier geen rechten anders was ie allang dicht.
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:42:kop dicht ik ben eecht
Als je echt was wist je wel hoe oud je bent
En leer Nederlands..
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:32:hou je mond vrouweng hebbeng geen recht op prateng
jij hebt nergens recht op sukkel, rot een eind op
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:42:kop dicht ik ben eecht
Dan heb ik nog meer medelijden met je.
Uitspraak van gek mokkel op maandag 30 juli 2007 om 16:43:jij hebt nergens recht op sukkel, rot een eind op
jij bent opvliegerig
jij bent ECHT lelijk
Uitspraak van gek mokkel op maandag 30 juli 2007 om 16:43:jij hebt nergens recht op sukkel
jawel, een retourtje maroc
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:46:jawel, een retourtje maroc
enkele reis zul je bedoelen
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:46:racist
geen beschuldigingen maken die niet kloppen
het topic zal zo wel dicht zijn, er is al op het envelopje gedrukt zag ik
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:47:het topic zal zo wel dicht zijn, er is al op het envelopje gedrukt zag ik
ik wacht er ies nieks gesloteng
Uitspraak van Maho*Freako op maandag 30 juli 2007 om 16:51:ik wacht er ies nieks gesloteng
ik wacht er is niets gesloten
Lastig he, Nederlands
Uitspraak van gek mokkel op maandag 30 juli 2007 om 16:43:hou je mond vrouweng hebbeng geen recht op prateng
nee zonde van de tijd !!
laatste aanpassing