Partyflock

Forumonderwerp · 963524

Iedereen die regelmatig feesten bezoekt moet het wel eens gehad hebben. Je ervaart iets waardoor je op dat moment denkt 'Wow! Wat is dit kicke zeg!'. Het zijn de momenten waar je later nog vele keren aan terug zal denken.

Een moment waar ik een dikke laag kippenvel van kreeg is de set van Brennan Heart tijdens Defqon 2007 op de Main Stage. Het begon afschuwelijk hard te regenen, en de poncho's waren niet aan te slepen. In plaats van dat iedereen een veilig en droog onderkomen opzocht, trok niemand zich ook maar iets aan van de regen. De regen werkte zelfs sfeer verhogend. Duizende mensen verpakt in lelijke poncho's stonden helemaal los te gaan. Toen op een gegeven moment 'Nothing Else Mathers' van DJ Zany gedraaid werd keek ik even om me heen, en zag ik een gigantische mensen massa in de regen compleet uit hun dak gaan. Iedereen had een glimlach op zijn of haar gezicht en de sfeer was geweldig. Ik zal het nooit vergeten!:cheer:

Welke ervaringen op feesten bezorgde jullie kippenvel?:)

Uitspraak van $tampertjuh op vrijdag 17 augustus 2007 om 00:11:
hmm een schoolgenootje was overleden tijdens het stappen .. dus op het examenfeest hebben we met iedereen een biertje besteld .. en t laatste slokje voor hem laten staan .. werd zn hardcore nummer gedraait .. kon t echt lastig droog houden toen..

(Y)

Heb er zeker wel meer gehad!! Kan ze niet allemaal meer
zo 1,2,3 herrineren haha, maar de laatste was op de ffwd :9
Meestal op het einde van en Lekker EarlyHardcore feesie of en hardcore feesie waar ze de laatste 15 minuten ineens earlyHardcore opzetten en dan lekker opgefockt, Heel diezaal is dan zo lam als iets.
En dan zie je het in eenkeer op leven dat geeft echt een enorme kippenvel moment, en iedereen door hakkuh tot hun energy echt totaal op is.
en ja er zijn er ook die nog zo levend zijn die nog 3 dagen door kunnen gaan.

(L) that moments

Euromasters live @ 15 years of rotterdam records :respect:
Qlimax 2006 toen we net binnen waren toen we op de tribune stonden...

Extrema 2007. Alles zat mee, was heerlijk weer.
En het laatste uurtje, kwam een nummer voorbij die James Holden draaide wat HET nummer voor m'n manneke en moi is.(L)

Hellraiser vs Megarave 2006, ging boven even uitrusten en keek naar beneden en heel de zaal ging los :)

Maar op ieder feest heb je wel van die kippenvel momenten :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 20:42:
Een moment waar ik een dikke laag kippenvel van kreeg is

Live set Headhunterz @ Q- Base 2007 (L) :cheer:

For Ever as One 8)
Hellraiser - Claimed by Darkness ( 25-11-2006 )

Ophidian - Angel
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-3300270044193402259&pr=goog-sl}

:kwijl::kwijl::kwijl::kwijl::kwijl:
laatste aanpassing door een beheerder

SMS 2007 Chemical brothers openingsnummer!

The Viper & Endymion - How Long

Ik hoorde dit nummer voor het eerst tijdens A Nightmare Outdoor 2007 tijdens de briljante set van Nosferatu vs. Endymion. Heel de main stage zong de tekst van de RHCP met volle borst mee.. heeeerlijk momentje(y)
Jaaa dat heb ik elk feest wel!

De laatste uurtjes in de hardstyle tent bij Ground Zero... heeeelemaal los met mn vriendinnetjes!!! Nog nooit hebben we zo vaak geschreeuwd dat we noooooooit meer naar huis wilden :D

First Rebound vind ik ook echt een kippenvel nummer!! (l)
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 20:42:
Een moment waar ik een dikke laag kippenvel van kreeg is de set van Brennan Heart tijdens Defqon 2007 op de Main Stage.

die hele set was echt super..
echt grappige dingen meegemaakt toen :yes:

en laaste qlubtempo ook kippenvel bij sommige nummertjes (L)
ohhh ik heb het elke feest wel :yes:
wat hou ik er toch van (L)

en zany die imeassurably draaide op qlimax (L)
telkens als ik dat nummer hoort.. krijg ik wel kippenvel..
hij blijft mooi :yes:

en nothing else matters (L)

zoveel om op te noemen :P
te veel om op te noemen :D

geweldig gevoel wanneer je kippenvel krijgt :D!

1e set meestal knalt dr zo lekker in
Toen ik bij Q-base aankwam grrr kreeg er kippevel van :D