| Betreft: | evenement: Pleasure Island, zaterdag 28 juli 2007 om 12:00 |
pussy tent was super. Vooral op het einde. Wat een heerlijke muziek
Welke fotograaf waren er allumaal !!!!
Kon het niet meer onthouden pff zucht whaah
Was zeker goed te doen bij de pussy lounge, vooral het laatste uurtje met al die oude happy-hardcore-plaatjes (die je in die tijd niet leuk mocht vinden ) was wel leuk.
waardoor we Luna miste....
dominator en pleasure island .. best druk heb je het dan hoor
doe mij maar een grasveldje ipv een betonnen ondergrond met grote gaten
jij danst liever tot aan je knieen in de modder
De rest viel me een beetje tegen..
beter dan die leipe kuilen waar je je poten bekant in breekt
maar waren wel veel -punten
Nou daar weet jij gelukkig niks van
jaaaah was n super feestje!
vooral de pussylounge echt heerlijk..
alleen had wel wat meer van de aankleding verwacht..
HE-LE-MAAL-LOS!!!
maar de lokatieal die gammele trappen. doe mij maar een grasveldje ipv een betonnen ondergrond met grote gaten.
Ze hadden lekkere knal muziek bij de pussy lounge en die dames jongeh ohhhh! Had er met 1tje sjans.
Ga je toch lekker bij een andere stage staan, ik zie het probleem niet.
Het is geen PROBLEEM verder
De PF foto's laten trouwens ook lekker op zich wachten
Denk ik zeg niks voor woensdag, geef mensen de tijd enzo Maar er staat nu gewoon nog niks...
Dat weekend waren er al 1000047476489202020 andere hardstyle/hardcore feesten, zelfs een outdoor festival (Dominator) speciaaaal voor hun Waarom dan toch op Pleasure Island nog een tent neer zetten Het is geen PROBLEEM verder, maar begrijpen doe ik het niet..
Vaag dat de mensen die naar Pussy Lounge geweest zijn dat je die helemaal niet hoort klagen, terwijl mijn inziens deze tent NIKS toe te voegen heeft op een feest als Pleasure Island.. Ik hou heeeel erg van Hardstyle en de DJ's die daar die dag stonden, maar als ik naar Pleasure Island ga wil ik juist eens een keer GEEEN hardstyle en/of hardcore horen..
Het was dan ook erg storend dat je juist die tent ook overal bovenuit hoorde....
niks gemerkt van agressieve mensen..
Ik vond 't juist tegenvallen. Dana viel me erg tegen, Luna was aardig. Darkraver vond ik ook maar erg lafjes draaien en Bass-D was opzich wel lekker, vooral Thrillseeka .
heb t eerder in dit topic gelezen dat er mensen vonden dat er een agressieve sfeer hing
De 30+ ers hadden een werelds laatste uurtje
maar gewoon nuchter een fockin' on my face:
Toen ik de gammele trap op was gelopen en het terrein aanschouwde waande ik me op een Albanese kermis in verval.
De beperkte keus uit cheap-ass drankjes bij de bar en het ontbreken van ijs (!) deed me denken aan de jeugdsoos waar ik kwam toen ik 13 was. Alleen de prijzen brachten me weer terug naar het heden.
Ook over het eten en de wc's valt genoeg te bitchen maar laat maar.
De beperkte keus uit cheap-ass drankjes bij de bar en het ontbreken van ijs (!) deed me denken aan de jeugdsoos waar ik kwam toen ik 13 was. Alleen de prijzen brachten me weer terug naar het heden.
Ook over het eten en de wc's valt genoeg te bitchen maar laat maar.
Heb ik dan helemaal niets positiefs te melden?
Jawel, de muziek en de diehard party attitude van de bezoekers maakten PI toch nog tot een geslaagd V-sje.