| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 28 juli 2007 om 11:00 |
erder goed vermaakt was wel gezellig, weertje top en verder respect voor neophyte, sommige mensen vonden het kinderachtig?? nou kan je vertellen dat het kippevel op me hele lichaam stond tijdens die wave!!! echt vet!!! en gewoon alles naar de klote draaien haha toen ging iedereen los!!!!!!!
ja der word onwijs veel overdreven.. ook dat er enorm veel aggressief publiek rondliep.. heb ik ook echt niet gezien..
Weet iemand welke fotograaf er witte briefjes/kaartjes had
waarvoor hij foto's maakte? Ben hem namelijk kwijt geraakt
hier ben ik ut zeker mee eens laat iedereen maar lekker vaag zijn dan is de sfeer vaak honderd keer beter!!!!!!!!
kijk maar naar de laatste masters in de brabanthallen allemaal rare mensen maar de sfeer echt super!!!!! zo hoort ut ook op een hardcore feest, je komt daar om te feesten en niet elkaars koppen in te slaan!!!!!!
verder goed vermaakt was wel gezellig, weertje top en verder respect voor neophyte, sommige mensen vonden het kinderachtig?? nou kan je vertellen dat het kippevel op me hele lichaam stond tijdens die wave!!! echt vet!!! en gewoon alles naar de klote draaien haha toen ging iedereen los!!!!!!!
Uitspraak van fiets kopuh? op maandag 30 juli 2007 om 23:02:
alleen 1 minpuntje: waar was de jump tent?
weggewaaid.
Uitspraak van Marlonop maandag 30 juli 2007 om 19:41:
Weet iemand welke fotograaf er witte briefjes/kaartjes had
waarvoor hij foto's maakte? Ben hem namelijk kwijt geraakt
Volgens mij was dat www.pvdplanet.net
Uitspraak van fiets kopuh? op maandag 30 juli 2007 om 23:02:
Is er al ergens goed videomateriaal te vinden?
Ik heb zelf al een filmpje online gezet geschoten van Outblasts setje @ mainstage, vanaf een hek in het midden van het publiek:
Sorry, heb erop gesprongen..toen wassie weg
ga weg met je fake profiel
jumpeng is not a crime
anders ga je er ff serieus op in
Wat ik niet helemaal snapte waarom ze steeds zeiden dat het een 100 % hardcore festival is. Ze draaide ook andere soorten muziek! Dat is opzich niet erg, maar zeg dan niet dat het geheel hardcore is.
Het was leuk.
Deepack viel mij mee, die draaide best hard! (zo hoort het ook op een hardcore festival).
Wat ik niet helemaal snapte waarom ze steeds zeiden dat het een 100 % hardcore festival is. Ze draaide ook andere soorten muziek! Dat is opzich niet erg, maar zeg dan niet dat het geheel hardcore is.
Wat erg jammer was, waren de belachelijke prijzen. Op de Patat na was al het eten vreselijk duur. Ook de prijzen van de drank waren echt te hoog. Normaal kan je daar 2 biertjes voor halen van die prijs. En als het kaartje nou 15 euro was oké, maar het kaartje was ook niet echt goedkoop.
Ook de aankleding viel mij wat tegen. De vorige editie hadden ze hier meer aandacht aan besteed (meer lampen en decoratie).
Goede punten waren de stunts met de motoren (orgineel idee). Het grote Dominator logo, het vuurwerk. Gratis wc`s (alleen die bij de main mochten ze wel wat beter schoon maken, want ze liepen over). Gratis regenkleding (gelukkig was het niet nodig), de plattegrond.
Ook kon je mooi goedkoop je cd collectie aanvullen!
Leuk feest, de vorige editie vond ik persoonlijk iets beter.
patat was ook niet echt
Ik zou wel is willen weten waarom ie er niet was, want daar kom ik toch wel voor
>Wat zit erop die pizza?
<Gewoon pizza, wil je hebben of niet?
>Dat was mijn vraag niet, ik vroeg wat erop zat.
<Dat weet ik niet