nooit, die lui verdienen al genoeg.
in het oude Club X in Belgie hebben ze me ooit aan mijn kraag terug naar binnen getrokken met het vriendelijke verzoek om fooi...Was ook meteen laatste x club X voor deze jongen....
Uitspraak van Kleuzzz™ op vrijdag 27 juli 2007 om 23:46:
in het oude Club X in Belgie hebben ze me ooit aan mijn kraag terug naar binnen getrokken met het vriendelijke verzoek om fooi...Was ook meteen laatste x club X voor deze jongen....
In belgie heb ik dat ook wel is meegemaakt.. Was in 'the switch' in essen. Ze trokken me niet aan me kraag maar hielden me wel tegen
2 euro meestal
ik mag ze wel! geen onaardige gasten hoor!
wel leuk om een euro met een aansteker warm te maken ,en dan aan zo'n uitsmijter te geven(moet je wel hard kenne renne)
echt he dan worden ze k* boos
ik geef meestal laatste 30 cent die ik nog in me zak heb zitteng
Fooi geven is niets anders dan investeren in je volgende bezoek. Ik geef altijd fooi. Goed fooi zelfs. Ik kan me herinneren dat in de goede oude tijd van de Lexion (voor de brand) de afters 's morgens zo enorm populair waren dat het echt rijendik stond en je vaak een uur buiten in de kou stond.
Ik kwam daar zo'n beetje elke week. Bij de eerste keer een fooi van 10 gulden (jezus... lang geleden ) was het gewoon "he, bedankt", tweede keer keken ze iets beter wie het eigenlijk gaf en bij de derde keer werd ik vooraf bij de deur herkend. Vanaf dat moment heb je er altijd voordeel van. Veel sneller langs de rij en de controle, ach die leek opeens ook wat soepeler te gaan.
Dus ben je ergens vaste bezoeker, wees slim: tip gul. Uitsmijters mogen dan in de ogen van velen smerige honden zijn. Het kan nooit kwaad om ze aan jouw zijde te hebben in plaats van tegenover je.laatste aanpassing 5 augustus 2007 00:11