je kunt beter een vrouw met sillicone hebben als een vrouw met niks
Is alleen mooie met een open jurk maar zo valt het wel tegen
nou stuur ze maar als je ze vind kijk alle borsten zijn wel mooi maar vol ziet toch altyd wat beter uit overal in bekini jurk trui t-shirts gewoon lekker
ik wou dat ik een beetje tieten had maar dan wel mooie
is toch het beeld van een vrouw maar zeg er duidelijk bij je hoeft geen dikke tieten te hebben om lief te zijn of goed dat staat er buiten het is alleen een extra toetje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juli 2007 om 12:05:
Oke maar ik hoop toch ook dat ze meer kijken dan alleen dat. Ik kijk toch naar het hele plaatje wat een vrouw heeft
je hebt helemaal gelijk
Bleh, die foto is echt te ranzig! Als ze zo zouden zijn zou ik echt zeggen: lang leven chirurgie!!!!
ja die is te ranzig voor woorden bah ik zou idd dan ff naar het ziekenhuis gaan en ff bijwerken gatver dan laat ze maar wat kleiner zijn
Lelijk,liever wat kleinere stevige
nou ik heb c75 ik ben er tevreden mee!
Me vriend wil ze nog groter hebben!
heb er serieus over na gedacht om ze te vergroten maar wij vrouwen moeten er mee lopen!!!
En ze zijn best zwaar!!
Dus meiden het gaat er niet om wat mannen er van vinden want wij dames moeten er mee lopen!
Ik vind over het algemeen toch een goed gevuld truitje echt wel mooi hoor
Maakt het middeltje meestal ook wat mooier, accentueert beter
met kleinere borsten krijg je al vrij snel een peer-figuur
I'm a peertje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 16:35:
Ik vind over het algemeen toch een goed gevuld truitje echt wel mooi hoor
Maakt het middeltje meestal ook wat mooier, accentueert beter
met kleinere borsten krijg je al vrij snel een peer-figuur
I'm a peertje
I like that!
En volgens mij maakt de grootte van de borsten niet uit voor de taille, die heb je of die heb je niet. Ik vind kleine borsten zo mooi in een laaggesneden truitje (denk aan de bovenkant van Jlo dr groene jurk at music-awards) ik zou zoiets nooit kunnen dragen .
Ik kan niet gewoon een leuk truitje aan zonder voor 'slet' uit te worden gescholden of nagekeken te worden door zielige mannetjes en die tieten is het enige wat ze zien, als je ze vraagt wat mijn haarkleur was; geen idee.
*aait peertje*
whaha
Uitspraak van inactief op donderdag 19 juli 2007 om 16:37:
Nee oke, maar das over het algemeen genomen sowieso al een feit
je hebt een kut en tieten ( of tietjes) en das vet
Cool.
Ik ga een pony laten knippen (wat garandeerd gaat mislukken volgens iedereen) dus dan trek ik gewoon een wat dieper en strakker uitgesneden truitje aan. Probleem opgelost niemand die het ziet.
Vandaag trouwens in de trein Conducteur; 'Mooie ogen heb je' al starend naar mijn borsten.
Schattig.
zou ik ook doen sorry i like it zitten ook ogen op toch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 16:48:
I my silicone valley
donateur
Lekkere dikke borsten wat vind je ervan ???
nee, ikzelf ben t meer van de kleinere maatjes, sowiezo doen mij borsten niet zoveel. heb dat van vele andere mannen ook nooit echt begrepen moet ik zeggen.... begrijp me niet verkeerd, helemaal plat vind ik ook niks maar een klein handje vol doet mij meer dan 2 handen overvol...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 16:07:
je kan beter een vrouw hebben die tevreden is met wat ze kreeg dan voor een of ander schoonheidideaal je lichaam te verbouwen.
uiteraard zijn er naar mijn mening uitzonderingen maar genoeg meisjes die zichzelf laten verbouwen omdat ''ze zoveel mooier zouden worden met grote tieten''. en dat vind ik zwaar zonde, en vooral voor der psyche want met silliconen tieten verander je nou eenmaal niet wat er in je kop zit. anderzijds moet ik me kop dichthouden want oordelen hierover kan ik niet, ben immers met deze gevoelens niet zo bekend...
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 16:07:
kwezel vrouwen doen dat zelf ik zal die plank aan jouwn kop bevestigen kun je ook in een hol gaan wonen in het ziekenhuis
ga jij eens even heel snel in een hol wonen
Zolang ze bij het lichaam passen...
Ik ben zelf maar 1.60 ofzo en erg tenger gebouwd, en dan vind ik mijn 75B echt niet misstaan.
Het gaat er denk ik meer om of je als vrouw zijnde tevreden bent met wat je van moeder natuur hebt gekregen!
uiteraard zijn er naar mijn mening uitzonderingen maar genoeg meisjes die zichzelf laten verbouwen omdat ''ze zoveel mooier zouden worden met grote tieten''. en dat vind ik zwaar zonde, en vooral voor der psyche want met silliconen tieten verander je nou eenmaal niet wat er in je kop zit. anderzijds moet ik me kop dichthouden want oordelen hierover kan ik niet, ben immers met deze gevoelens niet zo bekend...
Helemaal gelijk in. Ik voel mezelf niet aangesproken. Heb het immers voor mezelf gedaan en niet voor een ander of om er voor een ander geil uit te zien. Deed het omdat mijn borsten na mijn zoontje wel wat meer volume konden gebruiken. De borstvoeding had ze niet veel goeds gebracht. Nu is alles weer beter in proporties. En wat de rest ervan vindt zal me een worst wezen. Ik ben er blij mee en daar gaat het om.
(permanent verbannen)
vies goor jampotten al helemaal brrrrr ...
vandaar ze ook maar laten verkleinen toen ik 18 was ...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juli 2007 om 18:20:
Zolang ze bij het lichaam passen...
Ik ben zelf maar 1.60 ofzo en erg tenger gebouwd, en dan vind ik mijn 75B echt niet misstaan.
Het gaat er denk ik meer om of je als vrouw zijnde tevreden bent met wat je van moeder natuur hebt gekregen!
Als je tenger was had je wel een 70 maatje ipv 75.
1.60 met d70 en maatje 34 ziet er ook nog prima uit.
Dat is mee genomen daar gaat het niet om in iedergeval
donateur
handen vol ben ik meer dan te vreden mee
mn handen zijn vrij groot namelijk
bah grote borsten blughhh
na me studie ga ik ze laten verkleinen weg met die bloemkolen doet vet pijn en ze zitten altijd in weg
Ik geef de voorkeur aan een beetje 'vulling' maar het moet wel een beetje in verhouding zijn met de rest van het vrouwelijke lichaam. Ik zal mijn toekomstige vriendin in ieder geval niet kiezen op borstomvang.
kip filet bedoel je mijn vrouw heeft ook een flink voor komen waar graag naar gekeken wordt . en als ze staat te praten met een kerel die daar naar kijkt , zegt ze ook vaak tegen die kerels , mijn ogen zitten niet daar hoor ff iets hoger kijken
Ik val juist wel op dikke borsten, persoonlijk ben ik enorme liefhebber van DD of minimaal D Wel moeten ze in verhouding zijn met de rest van het lichaam. Kwestie van smaak toch?
idd maar ben toch wel fan van grote borsten en puur natuur
ligt eraan, heb collegaatje en die heeft de doodzonde van borstverkleining laten doen. Maar was stiekem ook nodig, want ze weegt misschien 53 kg en ze had een dikke F
maar als het mooi groot is, niets mis mee
Uitspraak van actief op maandag 13 augustus 2007 om 05:30:
ben moed bij elkaar aan t rapen voor een operatie, mijn voorkeur gaat naar een volle c
Ja ik ook, ik zit aan de E, echt veelste veel.
mooie cup c, veel groter hoeft voor mij niet, ben meer een billenman, meestal als de borsten veel groter worden gaat de buik en de billen ook mee groeien, en dat is niet de bedoeling
dus mooi slank met een cup c, en een lekker kontje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 10:20:
mooie cup c, veel groter hoeft voor mij niet, ben meer een billenman, meestal als de borsten veel groter worden gaat de buik en de billen ook mee groeien, en dat is niet de bedoeling
dus mooi slank met een cup c, en een lekker kontje
Weer dat ideaalbeeld waaraan meisjes zich denken te moeten houden.
ligt eraan, heb collegaatje en die heeft de doodzonde van borstverkleining laten doen. Maar was stiekem ook nodig, want ze weegt misschien 53 kg en ze had een dikke F
hoe dikker hoe lelijker geef mij maar een cup c of een d ma groter niet. dus mannen gaan alleen voor de tiete? had ik dus toch gelijk
Jezus, kun jij jezelf niet een keer ophangen ofzo?
Hoe dikker hoe lelijker zeg je..
En dan zeg je geef mij maar een C of een D,
vond je dat nog niet dik genoeg?
En met je vooroordeel.. Leer eerst eens lezen, pannenkoek
En met je vooroordeel.. Leer eerst eens lezen, pannenkoek
laatste aanpassing door een beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb groten borsten. Een volle cup d kleine e. Ik ben er zelf zeer fier op. Laag uitgesneden truitjes mooie kanten roesjes. Ik toon ze graag. Veel mannen vinden dat ook fijn dus waarom niet. Alleen de minderen kanten zijn toch zware schouders en soms pijntjes. Maar dan laat ik mezelf graag masseren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 12:48:
Hoe dikker hoe lelijker zeg je..
En dan zeg je geef mij maar een C of een D,
vond je dat nog niet dik genoeg?
Idd...beetje tegenstrijdig maar ik snap wel waarom je begint met "hoe dikker hoe lelijker" als je zelf niet meer hebt dan A cup...niks mis mee overigens!
Voor mij persoonlijk maakt het geen moer uit wat de maat is...als ze maar mooi zijn! Je hebt hele mooie A cup maatjes en minder mooie DD cup. Beetje eenvoudig om te zeggen dat je hele grote borsten mooi vind als ze op je knieen hangen met haar op de tepels etc...
hoe dikker hoe lelijker geef mij maar een cup c of een d ma groter niet. dus mannen gaan alleen voor de tiete? had ik dus toch gelijk
Hoezo jaloers Wees gewoon tevreden met wat je hebt. Of dat nou veel of weinig is. De ene heeft grote boobies en de andere heeft een mooi figuur. Je kan niet alles hebben
Uitspraak van blondine87 op zondag 12 augustus 2007 om 15:40:
Hoezo jaloers Wees gewoon tevreden met wat je hebt. Of dat nou veel of weinig is. De ene heeft grote boobies en de andere heeft een mooi figuur. Je kan niet alles hebben
SunShine, blondine87 heeft wel een klein beetje gelijk: dus mannen gaan alleen voor de tiete? ... Het speelt wel een rol, in meer of mindere mate... He SunShine ik kan me helemaal niet meer concentreren; het lijken wel magneten!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 13:31:
helemaal gelijk heb je...
Uitspraak van D J op woensdag 5 september 2007 om 13:40:
Het is misschien leuk als je een jongen bent en je vriendin heeft dat toevallig maar mannen gaan echt niet kijken van oooh dat meisje heeft geen tieten maar vind haar wel leuk, nou dan hoef ik haar niet. Niet iedereen is perfect. Iedereen heeft wel iets minder moois aan zichzelf. En trouwens, smaken verschillen. De ene vind dit mooi en de andere weer dat.
ik vind van die vette borsten bij van die vette meiden niet mooi
dat zijn toch 2 bonken vet
ik heb gewoon een grote B kleine C en ik ben dr trots op, ook omdat ze mooi zijn en niet hangen!
ik vind van die vette borsten bij van die vette meiden niet mooi
dat zijn toch 2 bonken vet
Je tieten bestaan 70 % uit vet. Ik had al een c toen ik 14 was en was toen niet dik dus het is niet zo van dikke mensen dikke tieten. Ik ken zat dikke mensen die geen tieten hebben.
Na ja??? Ik snap het niet. Tuurlijk krijg je aandacht!!!
Maar dat krijg je ook als je de kereltjes lekker maakt met wat geflirt!!!
Ik zal niet ontkennen dat ik er niet door gevangen wordt, maar hé?
Als een dame mij ergens in een postje weet te strikken, ben ik daar door inbeslaggenomen... Ik vind wel dat jullie door die kinderlijke adoratie die ik en andere heren voor bepaalde onderdelen hebben, heen moeten prikken!!! SunShine zelf weet ook dat het een spelletje is...
Werkelijk iedereen houdt iedereen in de gaten en als ik m'n dolle buitje weer gehad heb, kan het maar zo zijn dat ik weer gevangen wordt door bijv. ogen (en geloof me, dát is wel een stukje moeilijker om contact mee te krijgen zonder dat het meteen in de gaten loopt...)
Als je iemand benaderd vanwege de tieten, wordt het door iedereen geaccepteerd!!! (Haantjesgedrag, etc) Maar als ik een meid zie met mooie ogen? Hoeveel toespelingen kun je daarop maken zonder voor de hele wereld te verraden dat je geïnteresseeerd bent? Geen een!!!
Mag ik jullie dan allemaal een gewetensvraag stellen?
Voelen jullie je onzeker??? (is echt geen belediging: ik ben het ook en met mij heel veel) Kom niet met; Neuhhh, we vinden het ordinair!
Dan moet je geeneens op dit forum-onderdeel willen komen!!!
Lees nou toch eens goed wat een volwassem vent hierboven te melden heeft!!! Er staat dat niemand van jullie zich zorgen hoeft te maken dat ze een partij winnen of verliezen dankzij de grootte of zichtbaarheid van hun tieten... Het is een leuk lokkertje, meer niet!
Als een meid mij aanspreekt met een volkomen gemiddeld postuurtje, sta ik al te blozen en te schutteren, en voel me heerlijk als ze een beetje aandacht toont. Het is gewoon normaal! Wij kerels gaan toch ook niet lopen kakelen als één van ons zijn grote leuter uit z'n broek haalt en het aan de wereld laat zien? Interesseert ons geen moer. OK hij kaapt misschien een handvol meide weg??? Whahahaha wij vermaken ons wel met de paar miljoen vrijgezelle die overblijve!!
Denk na, probeer eens wat flirtjes uit, wordt zelfverzekerd en je bereikt je doel misschien nog wel sneller. En andersom als je het leuk vind om aandacht te trekken; daar zijn deze forums voor bedoeld!
Lekker ordinair opscheppen: Ik heb de grootste lul, de snelste Ford, het mooiste wijffie, de grootste schuld, whahaha lekker belangrijk!
Nou dames nog maar een keer succes en wijsheid toewensen?
Voor vragen ik heb peebeej alleen ik typ heel langzaam dus dat kan wat langer duren...
Groetjes
(ik moet effe een bekertje water drinken.... de derde slapeloze nacht breekt aan... ik hoop het echt niet dit keer).
Jacob
OK snel antwoordje dan... ik heb hier ook al geschreve dat kerels net zo erg zijn>>> Vanochtend wisten een paar van ellende niet hoe ze met stront moesten gooien omdat ze zich op hun pik voelden getrapt...
Ik ben dan wel verlegen, maar ik heb net als jij wel een bepaalde zelfverzekerdheid die ik kan gebruiken om de zaakjes te laten plaatsvinden zoals ze moeten plaatsvinden. Dominant is voor onzekeren snel irritant, snap je???
Maar kerels zijn dus net zo, ik kijk naar hun leeftijd? lach ff, doe een stapje opzij. Wacht een half uurtje en dan zitte 2 ex-bondgenootjes elkaar kapot te maken en ga ik gewoon verder met de dame waar ik interesse in heb... Simpel.
En ik heb nu al 100 x gezegd dat uiterlijk niet belangrijk is. De een wil blond de ander zwart kort lang dik dun noem maar op....
Maar ja, niet nadenken, niet luisteren en alles duurt 2x zo lang en kost 2x zoveel moeiye...
Ik moet aftaaie zo
iedereen truste
Jacob (3 nachten red ik niet zonder slaap, komt morgen ook een cameraploeg)
hoe dikker hoe lelijker geef mij maar een cup c of een d ma groter niet. dus mannen gaan alleen voor de tiete? had ik dus toch gelijklaatste aanpassing 12 augustus 2007 15:41
Mooie vrouwelijk vormen passen bij iedere vrouw,
heeeeejjj jou ken ik. Ik heb je vaker hulp aangeboden om te stoppen, hé? En nu ben je nog steeds aan het draven... Misschien dat sweet god wél een DJ is... Naja Jij kunt later iig niet zeggen dat er niemand op je hulpberichtjes heeft gereageerd...
Uitspraak van blondine87 op zondag 12 augustus 2007 om 15:40:
hoe dikker hoe lelijker geef mij maar een cup c of een d ma groter niet. dus mannen gaan alleen voor de tiete? had ik dus toch gelijklaatste aanpassing 12 augustus 2007 15:41
Nee Spekkoekkie, ik heb het net uitgelegd; niet alleen maar voor de tiete! En helemaal niet voor grote tiete in mijn geval, ik wil niet aan m'n ex worden herinnerd. Ik wil ook 100% echt eindresultaat...
Maar Spekkoekkie doet alsof alle kerels een voorselectie maken!
Nee. Ik vind bijvoorbeeld humor sterk... En als je daar ook nog eens handig een paar tietjes bij weet te betrekken (zonder ze meteen in m'n nek te hangen, alhoewel?)heb je een formule... Maar je kunt ook gewoon een raadseltje doen van: het is blauw en het...
Kom Spekkoekkie nu ophouden met jaknikken, anders ga ik om je lachen hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 13:21:
haha das ook niet echt wat of wel moet je elke x bukken als je aan je tieten wil zitten
tja maar neem aan dat je als je aan het dweilen bent niet je tiet hoeft aan te raken, beetje heen en weer swieben met dat boven lijf en die dingen gaan wel hoor
tja maar neem aan dat je als je aan het dweilen bent niet je tiet hoeft aan te raken, beetje heen en weer swieben met dat boven lijf en die dingen gaan wel hoor
haha nee dat niet maar als het vuil is moet je het wel afvegen
je moet er mee kunnen leven dat is het belangrykste maar goed het is ieder zijn mening ik ben er favoriet van heb gewoon graag een paar stevige dikke tieten in mijn handen afwijzen doe je niet als je een meid heel leuk vind en ze heeft geen dikke tieten jammer dan maar heeft ze ze wel dan is het meegenomen en hebben we feest lekker