als de notaris in het koopcontract genoemd staat ga je daar als koper dus mee akkoord
En dat klopt dus weet niet!
Ookal staat de notaris genoemd, dan nog kan je afwijken. Alleen als er in een apart artikel in het contract genoemd is dat er specifiek bij die notaris getekend moet worden dan zit je eraan vast
het verbouwen viel me alleen een beetje tegen. Maarja dan moet je maar geen huis uit 1925 kopen...
tering dat zag eruit
en wie weet hoe dat nou zit met een levensverzekering ? die moet je toch bij je hypotheek nemen ??
dat is ook duur zeg ik kwam er laatst pas achter dat dat 200 euro pm is word ik genaaid of kan dat kloppen ??
Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest met verbouwen.
Toch krijg je geen hypotheek rond zonder levensverzekering
Levensverzekering wordt verplicht vanuit de bank, zodat ze de garantie hebben bij een overlijden dat de ander het bedrag nog steeds maandelijks kan opbrengen.
dat is niet waar
mijn vriend en ik hebben wegens omstandigheden allebei geen levensverzekering, maar wel een hypotheek...
we mogen nu gewoon niet dood gaan
heb jij dan misschien een heel goedkoop huis gekocht ofzo?laatste aanpassing 20 juli 2007 18:21
Heb zelf bij de Rabo en ING gewerkt en geloof me, daar moet het
maar ik vroeg dat van goedkoop huis,omdat het misschien zo is dat het pas bij een betaald bedrag is ofzo..bijv vanaf anderhalve ton? (ik noem maar wat?) omdat ze misschien van een goedkoper huis denken dat het dan evengoed wel goedkomt met de betaling..?
ik sta op het punt om mijn eerste huis te kopen. Best spannend allemaal wat komt er allemaal bij kijken? wat zijn jullie ervaringen
nou vandaag voor een keuken wezen kijken pff wat een gedoe haha. Natuurlijk een prijs die alleen vandaag geldig was.... ja helaas ga toch echt niet bij een 1e zaak duizenden euros uitgeven
ik sta op het punt om mijn eerste huis te kopen. Best spannend allemaal wat komt er allemaal bij kijken? wat zijn jullie ervaringen?
ik sta op het punt om mijn eerste huis te kopen. Best spannend allemaal wat komt er allemaal bij kijken? wat zijn jullie ervaringen?
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/11844107.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/11844107.jpg)
wat raar..!
onze vorige bewoners stonden op 220 euro per maand ofzo
nou mooi niet dat wij dat ook gingen betalen,in eerste instantie stelde de eneco het wel voor,maar wij wilde dat niet en toen was het oke verder..we mochten zelf een bedrag kiezen en hebben het dus gehalveerd.
heb in februari n huis gekocht
wa ik irritant vind is da je de eerst komende tijd nog dezelfde gas water en stroom lasten hebt als de vorige eigenaars terwijl ik er alleen woon en de vorige eigenaars met z'n 4en
dus betaal nou veelste veel, maar krijg ik als het goed is op t eind van het jaar wel weer allemaal terug
zijn er mensen die hetzelfde hebben? is er een kans op kopen of is die vrij nihil?
wat komt er allemaal bij kijken? wat zijn jullie ervaringen?
Wij willen opzich ook wel graag een huisje kopen alleen werken wij allebei voor het uitzendbureau. Zijn hier misschien mensen die een hypotheek hebben zonder dat ze een vast contract hebben want ik heb me laten vertellen dat je anders bijna geen hypotheek kan krijgen.